31 Mart 2010 Çarşamba

şarkı sözleri nickleri


Kendime itiraf edemediğimi
sana yakıştırırken senden gizli
yahut gizsiz
aklımdan uydurduğum
yanlış şifrelere gömerken kötü niyetlerimi
kendimi sende göremediğime
sevinsem mi üzülsem mi bilmezken;
sen bana aşıksın aslında
Üşüyor toprak taşlar üşüyor…Vuslatı yakın eden yollar üşüyor


Bayram nickleri
İçimde bir yerlerde büyüyen sevdaya dair bütün sözcüklere direniyor susuyorum.


düzeldim sandım
ama hep bunaLmdayım
ne mmkün dengede durmak ?
Fırtınadan bir uÇurumdayım . .


Bazen başlaman gerekir her şeye yeniden

Artık önemli olmamalı ne gidicek olan ne giden !



Biriktirdim yokları içimde.
Doğru zaman doğru yer arıyorum.

ramazan bayramı sözleri


Zira herkez mutlu kendini kandırırken..




susacak kadar biLe yanımda degilmişsin...
geç farkettim...




SevmeDin Dimi Hiç ..
bunu göRmek isTemeDim
Hiç ..(!)




Yitik bir ezgisin sadece

Tüketilmiş ve düşmüş gözden.




Tonlarca elem yüklü sırtımda..
Anlatamadıgım ve anlayamadığım çok şey!..





aşk aşksa eğer.. ziпcir пedir biLmezdi..

  tatlı msn sözleri


Sén gideLi
Umrumda deil artık
Ne yargıLarNe infazLar Nede hükümLer..
Bir yanda séwDam
Diğer yanda oLmazLarım...


şeker bayramıyla ilgili nick

Dostu da düşmanı da biliyoruz.
Sessizliğimize ve öfkemize bulaşmayın !




Konuşmak suç !
Susmak konuşmaktan beter.!

Öğrendim yalnızlığı.. Her harfini birer birer benimseyip sindirdim içime..




sert rüzgarlar karanlık geceleri severmiş...!


şarkı sözleri nickleri

umutlara kanma umutlar bir gün imkansızlaşır
hayatı toz pembe yaşıyorum sanma her renk birgün siyahlaşır




ÖLü oLarak eLe geçiriLiyor en sıcak insan sözLeri..
Ve hüznüm bir kamu morgunda işe başLadı.





Bozdum oyunLarı şimdi satır başındayım!
Sıcak uzun yazlardan kış uykuLarından sustukça derinLeşen büyüyü bozdum(!)



Şimdilerde fesat herkes.. içinizde kin ve nefret !




Belki hala aynıyım ve belki çok değiştim *




-Yok kızım bozuk bu baskül!
-Dur bir de ben çıkayım...
Bin kişide çıksa farketmiyor aslında

yediklerimin yanında
yemediklerimi de sayıyor olmalı Allah'ın cezası...
Aklımdaki çekmeceleri de belki de...
Bu koca kalıbın üzerinde
rezilliğimi saklayacak bir cep bulamıyorum...
"Bu gözlüklerle de başım dertte zaten
hayat işte yuvarlanıp gidiyorum.."













Aşkların dönüş biletlerini
en başında yakamaz mıyız?
Elime tutuşturulan terk vesikalarını sevmiyorum.
Uzak doğu kadar sabırlı değilim
hasrete ve kaygılara..
Neyse imkansızı geçelim
bana gelelim...


1 kamyon dolusu yalnızlık
(her bünye kaldırmaz
içine bi miktar su ilave ediyorum)
5 bardak hüzün
2 çorba kaşığı şiir
1 tutam pişmanlık
250 gr terbiye
1 çay kaşığı akıl
45 kg sen...
İşte hepsi bu kadar...









Hayatın içine kaçıyoruz az kaldı...
Yüzünde kurşunsuz bir gülümsemeyle
beni bana hatırlatan
yahut unutturan bir şey söyle...
El emeği göz nuru
bedelsiz kederlerime küfrediyorsan da
o senin inceliğin...
Etme...
İçine...

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri