12 Mart 2010 Cuma

son moda yazılar


GeçiYoR zaman acımaSız dönMez qeRi
umuDum masaLLaRdaKi qibi seVse BeNi..!


qüne$in ßatıpta qittiqi yerde


Sen doqarsın qönLüme ı$ıL ı$ıL


ßen qeceLeR ßoyu hep seni düşünürken..



Sen ßenden habersiz uyursun


mı$ıL mı$ıL .. )=


«3






Geceye yeni şiirler gerek


Gemiye yeni fırtına


Her eylüle başka yağmur
Gel diye ağladığımda gözlerimdesin
Başımı yastığa koyduğumda düşlerimdesin
En önemlisi her zaman içimdesin!



ßir anLadabLsm sana içMdéqii sewqiYih..ramß0h kadr césaRédhm
0lsah kacıRırdm sényy….
LanédLér aDanmışş kaLp atıŞLarıma ..
duYmsuy0rm mérmérin soquKLuqunu..sésimn aNLamsz ß0quKLuquuNu..
Kan 0Ldm qöKyüzndéén yaĞıyorm..
Hér damLam ßir n0ta bir nota öLüm şarkımn aciZLİqiNé aqLıy0ormm..
qöRMé hissédméaNLama kaRnLıqımı..



HikaYéLrr ne fark edérrr hepsi hepsiİi renkSizzh şéYLérr !!
néresiNé kadr qéLdikk hic bitmezmii mesaFéLrr ..
s0ruLmadn sylénenler ne kadrda **basidh sözLr..
keLimeler ayak altnda soğuk bi hüzNÜn sabaHndaa..
kısa ve taş öyküMzdé huzRsuzLuk mevsiMiNdéé ..
eqér beny terkedMéye yeLtenirsen sévdicéim..hiJ terDdüd edmédn saaa süikadH düzNLérMmm..


FazLa ßakma ßurdan değiL
ßuLutLara aiT o.
meLek demek mi qeÇti iÇinden?
ßırak kirLeTme !
qeÇirme iÇinden.





Hayat dinLe ßeni !
ßırak Peşimi !

ßen vazgeçtim >.<



harika msn yazıları 
aTarım - tutar
konuŞurum - boş oLmaz.
saÇmaLarım - hemde nasıL !
süsLüyümdür - sorma qiTsin xD
sevioRum kenDimi - aa senDe mi xD

Yar Gitme..
ßn Sensiz Yaşayamam..x(



ßi qün oLsun güLdüremedim Yüzünü..
ßişeyLer MutLaka Eksık kaLdı Sende..
gLıßa ßen Hiç tam oLamadım..
heP ßi ßşLuk vardı gecmıste..



Gönlüme Düşş..
ßn Tutarım Seni..xD



ErkekLer Hep tanrı Ilk ßizi Yarattı DerLer..
Ama Dogru..
Her Usta SAheserınden Önce 1 Müsvettesini yapar..



Sende ßıraK ßenii..
Sende tutma eLLerimi..
Herkes KAhpe oLmus aLemde..
ßıraK Sende GErcekten Sevme..

'' kime dokunur eLLerin
Kimi Görür gözLerim
öLüm Çıkar Karşıma
Yine SEN Derim. ''




GeL hadi Acıt ßeni
O biLe Yeter..
ÇorakLığımda İstemezsen
Eğer geLmezsen
ÖLdür ama aFFet beNi. . .
on bin reseme dahil olsan ben veririm en iyi pozu !
son moda yazılar
''SANA DEĞMEZ''
Bu Sitemler


Bu Yürek İLk Defa Bugün KırıLmıyo
Ben unuttum Desemde Yerin Hala Dolmuyo...

Kalana taze baharlar lazım


Ve gidene biraz yürek


Kaçanlar pişman şimdi

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri