20 Mart 2010 Cumartesi

kız nickleri


α c ı l α r gözlerini dikmiş üstüme nöbette ..


b e k l i ч o r u m . . ´ ´










Duvarlar renkli olsa da

Karanlıkta ne Görebilirsin ki?

Bir köre rengi

Nasıl Anlatabilirsin ki?
__________________________________ .





" sahte güLüşLerimin içinde
kayboLuyorum ...







Mυτlυ кαl dεмεчεсεgίм нαчαт ѕεиίи.

İlgίlεимίчοгυм. .

Dεdίgίм gίвί şίмdi ѕεиίи αdιиιи üzεгίиί ςίzίчοгυм. .
Ѕöчlεчεсεкlεгίм вίттί. .
Мαѕαlιм ίѕε нίς вαşlαмαмιşтι zαтεи. !

Şίмdί göгεвίlίчοгυм







“ Gidisiи üzmez saиmısтım.

вasa cıкamadı чüregim.

coк вagLaиmaz saиmısтım.

aчaga кaLкamadı кaLвim ”







├├├├├├├├


Yorgunum..


kız nickleri , kızlarla ilgili msn yazıları
Yaşamaktan değil ama yaşatmaktan..

Didinmektengözümde canlansa bile yaptıklarım..
Zayıflığımın tepesinde şovalye rengine bürünmekten..
Nerede olduğumu bilsem bile..

Yorgunum..



"gitmek çoğaltmıyor hiç bir masalı" diyorum...
Susuyor...
"kalmak ölümü yaşatmıyor" diyorum...
Gülümsüyor...
"gitmeliyim" diyorum...
"kalmalısın" demiyor... !


**
Hava puslu..
soğuk .
Kırlar koyu..
kırmızı .
Saman sarısı..
ölü yeşil .
Kış gelmek üzere ..
oysaki gönül
Kışa girmeye hazır değil..

**



1 ♥ уαLиız¢α
1 ♥^i dυѕυиυя ..




sensizLik kanıma karıştı . .
Gücüm kaLmadı komadayım..


kalbim intihar etti bu gece..
yaralıydı..acı çekiyordu dayanamadı..
engel olmak istedimama beni dinlemedi..
zaten seni severkende dinlememişti..
yaptığı asiliğin cezasını ikimizede ağır ödetti!!!
*********

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri