8 Mart 2010 Pazartesi

kin nick sözleri


Ve gidene biraz yürek
Kaçanlar pişman şimdi
Kalanlar sevmeye devam edecek....

ßütün kıyıları kurşunlanmış ßütün suları ßıçaklanmış ßir denizdeyim.
Rengine rehnedilmiş ßir gece giydiriyorum üstü meŞakacı ßir sitem iliştiriyorum usulca yokluğuna.
ßir ßilsen aklımdakini!
Sustumsa alıngan ßir cümlenin kahrını düğümlemeyesin diye.
Olmayacak ßir duaya amin demek gißi sevdiğim hep geç kaldığım.
Saatini şaşırmış dönüşlerin ßir anlamı yok. Şimdi sen geç kaldın.
Say ki bu adam gidiyor
karanlığın ve kalaßalığın zifirine savurmuş yüreğini . .

Geceyi mesken tuttum gündüz senin oLsun!

sakLama yüzünü yarım kaLan hüznünü

yavaŞ yavaŞ dağıLır buLutLar karanLıkLar . .
yine duvarLar örünür tenine yeni umutLar süzüLür yüreğine . .
bir damLa gün ıŞığı yüzüne yasak !
gözyaŞı umut hep sana tuzak eLin koLun bağLı aŞk sana yasak her yeni sabah gecene tutsak . .
. . hep sana uzak . .



sen suc işlemekten korkan gözler görüyormsun bnde...

SöyLedikLerimden Çok SakLadıkLarımda SakLıyım..
Ve gizLedikLerimde gizLiym..
Beni anLamak için
KonuştukLarımdan çok..
SustukLarıma kuLak verin !
nefret sözleri 
Sen yalan söyledin Anne!
Gülünce açan çiçeklerim yok ki benim.
Koynumdaki keskin hüzünlerle,
Çok yakisiyorum ayrilik otobüslerine...
Ne zaman gülsem agzim yüzüm kan.
Söyle
Beni dogururken seytana mi öptürdün Anne ??

Suratın iğrenÇ söYle kmLerden yüZ buLdun ?
VücuDun kiReç böYle mi mahVoLdun ?!

Tek biLdiim 1 Şey vaRken,çoK biLinmeZ 1 haL oLdumm Kendmden kuRtuLmam Lazm kmseYi taNımz oLdm

Sen Yağdın Sağnak Sağnak DüşLerime.. DöküLdü ßir ßir KırıLan DüşLerim Yüreğime..

" Şimdi Her ßiri Ayrı Ayrı ßatmakta YaraLı Sineme "
İçinde Sen Varken GüzeLdi DüşLerim SenLiyken Düşe ßenziyordu Ayaza ÇaLan HayaLLerim
~ Sen Gittin DüşLerim de Gitti ~
Her Zamankinden Kırık Dökük Öksüz Ve Yetimim Şimdi
kin nick sözleri
akLımdasın saDeCe uZakTasıNn..

AyrıLıktan oLsa gerek gecikiyor sabahLar..Hep benLe beraber UnuttukLarın..

Sevinişimin Tek Nedeniyken Hep çekTirdim sana hakLısın anLarım

yaLan dünYanıN yaLancı inSanLarı hoşÇakaL..

öyLece kaLakaLdım sensiz..

ama niye ihanet bol esaret niye feLaket gelirken adı biLe geçmiyor cesaretin

Aşk
bazen sanatçı ruhunu yansıtmaktır.Sözcükler sessizleştiğinde konuşur onlar..
Ya aşkını gösterirlerya da çöküşünü...

Aşk
bazen gitmekle kalmak arasında verdiğin en büyük savaştır..Yorgun düşürür seni bu savaş..
Ya aklın kazanırya da kalbin..

mahKm Ettin gözLerimi yolunu gözlemeye..

tüm RenkLerim pembe buLutlarım moR denizLerim herşey siMsiyah düşLerimde..

Sokakta giderkenkendi kendime
gülümsediğimin farkına vardığım anlarda
insanların beni deli zannedeceğini düşünüp
gülümsüyorum...

Ey iKi AdımLık Yer Küre !

Senin Bütün "aRka" ßahçeLerini Gördüm ßen..

Ah Şu Papatya FaLLarı ÇaresizLiğim Sana Mı KaLdı

GeL ßaK ßiR eLimde göKyüzü vaR haLa
ÖteKinde kayıp giden yıLdızLar..
KorkuLarda ßenim umutLaRda
Beni ßıRaKma

Sorma
Soru sorma artık boş yere
Kalbim senin oldu çoktan
Yorgun atmaktan

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri