14 Mart 2010 Pazar

Şekilli msn yazıları


Hєrkєs bilsiη istєdim
Hєrkєs bilsiη istєdim nasıl sevdim bєη
Hєrkєs duysuη istєdim ηєyє dirєηdim bєη
NєLєr gördü gözlerim nєlєr duydum diηlєdim
Aşk böylєysє sєvmєyiη sєvmєyiη bєηi
Zamaη dursuη istєdim bugüη pєsєttim bєη
Hєrkєs sussuη istєdim masal olayım bєη



TeRk eTtM tErk eDldM
duRmaDm yOla deVam eTtM

cıKmaZ yoLun sOnnDa
keNdime kenDm yeTtM..



Görünmez camlara mı çarptım
Dalgınlığın aynasında o akşam
Bambaşka bi' şehre uçacaktım
Yıldız yağmurunda sırılsıklam..




Hayaller kurduklarım bilmeden yorduklarım
Üzülüp kırdıklarım madem küskün bana
Söyleyin affetsinler bir şans daha versinler
Karşılıksız sevsinler yeter bana...





Küçük yalanların ortasında biz
Büyümekten korkan yetişkinleriz.
Durdu zaman mevsim solmadan
Dinlerken güzel bir masaldan..
Uyandım.
Düş bitmiş.
Kimse yok herkes gitmiş.
Parti çoktan bitmiş..




Sözlerİmi GEri aLamam..
Yazdığımı yeniDen yazamam..
ÇaLdığımı başTan ÇaLamam..
Bir daha GEri Dönemem..
Akıyorsa gözyaşım kurumasın
coşup seven gönLümse durmasın
dost biLdik anıLarım çağırmasın
Bir daHa GEri DöneMem
ßhen 1 0yunjk ßéßeqTm sNin iÇn..
haNy cNın sqLdıkCa 0yndRhn yha ßnmLe..
hatırLıy0r MusuN ?

  karizma sözler
bZen yZüme biLe baqMaSdhn ..x(
sHén qöRmesdn aMa ßhen aqLaRdhm !
SesSizCéé ...
Hér ßaktıqın Yérdé ßéni Görécéksin.
Her Dakika ßeni Düşünécéksin.
Vé ßéni Hiç Unutmayacaksın.
Çünkü Mavilérim Unutturmayacak ßéni...


Sén Zatén ßéni Unutmazsın,
Mavilérime Gérék Kalmaz,
Déqil Mi



HérkéSin ßiLdiqini Kimdén SakLıorsun Sén?
Adın Cıkmı$ 1 Kéré Kimi AkLıorsun Sén?
Hérqün ßa$ka 1Yérdé Hérqün ßa$ka 1iyLé
Gézdin Tozdun RékLam OLdun Tüm MiLLétin DiLindé

ALém ßiLior Adam DéiLsin
ßöLé GéLdin ÖLé GidéRsin
DiLénmé ßéndén A$k DiLénmé
Ték Sözüm Sana ALLah WéRsin..!



мαнкυм єттiи gözLєяiмi
уσLυиυ gözLємєує...
BEN COK ÖZLEDIM SENI YARIM...

Yüregime gam doldu sana hasretten
derdinle yandIm ben
Dilimde yar oldu bütün dualar
Gözlerim kan aglar...
Gel bana zalim yar..
Gel bana...
Şekilli msn yazıları
HayaDımdan qidenLer.
Bir daha qeRi qéLméi hayaL eDmein..
Hayatıma Yeni Girenler!
qiDmeyi düşünürseniz hiç bekLemeyin..
KaLıp tanımaksa amacınız duruB dinLeyin.
BaşkaLarından deqiL..!

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri