25 Mart 2010 Perşembe

emo msn avatarları


üzüntülü msn avatarları

Tırnak İçiné aLdım ''Béndéki Yérini''
Kém GözLérin Nazarı Dokunmasın . . !



kızgın msn avatarları

seni sevmekten korkmadım hiç,seni sevmeye doymadım
sen benim olmaktan korkmadın hiç,bende başkasının olmadım
ben seni kalbimden kovmadım hiç,o nden öncede doğmadım inanki...


kız msn avatarları

Sonsuz sevginin sığacağı kadar
büyük oLsada yüreğim ; 


 
senden ba$kasını sığdıramayacak
kadar da küçüktür asLında ..



emo avatarları
emo msn avatarları
Senin yüZünden ßu aLém ßenii diLé sardı
ßen bu aLéMé $a$arııım !!
Sén éLLérin oL sewdiğiim !!
ßén éLLérin oLmadanda ya$arım

son çıkan msn resimleri

Ben burdayim
Sen istersen
Etrafına bak o zaman beni görürsün.
Hic farketmez

Nerede olduğun
Bana dokunursan

kız avatarları
seni tutarim




ağlatan msn resimleri

çıĸოﻪչժﻪկıო կﻨռε ъս ցε८ε
ժüşüռოεĸէεռ çılժıгﻪ८ﻪğıო
ĸﻨოรεო կօĸ ժεгժﻨოﻨ թﻪկlﻪşﻪ८ﻪĸ
ĸﻨოรεო կօĸ ﻪ८ıოı ﻪռlﻪկﻪ८ﻪĸ
çıĸოﻪչժﻪկıო կﻨռε ъս ցε८ε

էεгĸ εժﻨlﻨթ üչülოεռﻨռ ĸεժεгﻨկlε
ĸﻨოรεო կօĸ ĸﻨ ъεռﻪ ﻨ νսէﻪ८ﻪĸ
կﻪlռıչıო կﻨռε ĸεռժﻨოlε şﻨﻨгﻨოlε


süper msn avatarları

Unutmak kolay demistin alışırsın demistin
Öyleyse sen unut beni yeter ki benden
isteme

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri