27 Mart 2010 Cumartesi

yeni emo avatarları


kız avatarları

"çσк υzαктαη gєℓ∂ιуѕєη
σтυя ѕσℓυкℓαη ∂є∂ι.
кυяαкℓıктαη gєçтιуѕєη
∂ιкєηℓι уσℓℓαя∂αη
кαяαηℓıктαη
göℓgє∂єη
ıѕѕız∂αη

уüzüηü уαℓαуαη ѕσğυктαη
∂σğυм
α¢ı
∂σğяυℓαяıм кσякυℓαяıм.
ѕσяυℓυη¢α уαηıтı
ιçιмιz∂є σℓαη
кαηıмı ∂ση∂υяαη ıѕıтαη
∂υя∂υяαη
вιя кαℓємѕєη

msn avatarları


Biliyorum kimse umursamayacak
garip gecelerde saçmasapan yerlerde
çoğu kullanılmış peçetelere yazılan bu iç döküşleri..
Ne yapsam başa çıkamıyorum bu benle
ve gecelerde aynı şekilde...






emo msn avatarları

Bulunmayan vakitlere iki kelam sığdırmayı
büyük eziyet sayanlara

kız msn avatarları
ya da unutanlara
aslında sadece telefonu icat edenlere
yuh çekerken kendi kendime
küfür haznemin darlığına da
ayrıyeten sövmeyi görev edinirken
düşünüyorum; üstelik düşerken...
Bak kaç saat oldu
beni hatırlıyor mu ki...







emo msn avatarları



Bugün erteledim hayatı
yine saçma geldi yaşamak...
Meyve yemem lazım aslında
ve daha az çikolata...
Daha çok yürüyüş
daha az sigara...
Daha çok gülümseme 

yeni emo avatarları
daha az sen...

kız msn avatarları


Ortada fol yok yumurta yok
adın da yok tadın bende yok...
Geçmiş yok gelecek olan yok...
Bakma efkar bastı diye ağlıyorum

yoksa o da hiç aklımda yok...

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri