21 Mart 2010 Pazar

çocuk nick sözleri


Her an kırılmaya hazır bir biblo gibiyim köşemde
Üzülürüm renkli bilyelerim eteğimden düşerse #


Gidiyorum...
Masalım ise hiç başlamamıştı zaten...
Şimdi görebiliyorum !
Yardım lazım ßana şanSım yavEr

Sanmaa,hiç ho$ deqiL Gördüklerim amma

Emin değiLim her$ey muamma..!


вυη¢α çιℓєηιη ѕσηυ ∂єğιℓ мι вιя ανυç тσρяαк σℓмαк αмα öℓмєктєη уαηα кσякυм уσк тєк кσякυм υηυтυℓмαк...


Biqün Pişman oLupta Dönersen Geri..
GönüL Kapım Açık Ama Nah Girersin İçeri !

!!! SuYun IhTimaLi YokTur..DaLGaLanMak İçin İzin IsTeMeM..TsuNaMiYe BasLaDığımDa EnGeL DinLeMeM!!!

S£nd£ KaLsIn DeV AyNaN BaKtIkçA aSlInDa N£ kDr Kçk oLduNu FaRk £D£RsIn...OkDr
m£Rak £Tm£ YuKarLaRı...Düş£rs£n ߣLiNi iNciTiRsIn.....

biR waRmışş ..Bir YoqmuŞş..BuqüN waRmısh..YaRın yoq oLmuşş..


beN Ne fünYeSi çekiLmiŞ eL bombasıyıM ne de diNamiT BeN yeRin aLtıNa qisLenmiŞ maYıNım üsTüme baSaNııı PATLATIRIMM..


çσктαη υzαкℓαşтıм вıяαктıм вιя уєяℓєя∂є υηυттυм ѕєηι αşк.. нαтıяℓαт кєη∂ιηι вαηα !!

“ηє çσк уσяυℓ∂υк вüуüмєктєη ѕσℓυкℓαηαℓιм вιяαz.”
msn nickleri
вιя ιηѕαηı ƒαяк єтмєує вιя ∂αкιкα тαηıмαуα вιя ѕααт αηℓαмαуα вιя güη ѕєνмєує вιя нαƒтα уєтєя;αмα υηυтмαуα вιя öмüя уєтмєz....

нαнα ραмυктαη ρяєηѕєѕмι σℓυя σℓυм ρяєηѕєѕ ∂є∂ιğιη тαş gιвι σℓυя


seNi senLé ya$amak iSteDim iLk ve soN sevqiLimm...



yaNLızLık ÇekeRdi bNi eN deRiné soNra séN qeLDin qüNeŞ gBi tePeMe...





ßriCix'mM..oOo0o RespCt o0oOo..




artık sen yoksun ben yanarken,
ben yokum senle varken,
hep tükettik sevgimizi senle ben aşkı ararken..
üsTüme gLme haYaT daha nei aLcksN??!!
 unutma msn yazıları
qeÇmiŞe Mazi sıInıfTa kaLana qaZi derLer!

Aşkın FormüLü: ---- x ----² x ----³-½ ½+[(---- x ----²) - (---- - ----+½)³]²---- x ----²x ----³-½ ½+ ----

KεşKε hεp ç0cuqk kaLsaЧĐımda sütümü içip ЧatsaЧĐım xD
çocuk nick sözleri
étKiLéméz öLüm ßéni iñañ híç!!!
¹º§µz ølмªz!
Sevdim seni itDeegrimi biLemedin siqqit yha



…Yine Bir Tek O KalacaK,Yaşanacak Yıllardan da Geriye…Bir Tek Sevgi Olacak Bunca Telaştan Artakalan… —ÖTeSi YaLaN—




~

Zαмαηıη ναяѕα нєя $єу qєLiя qєÇєя ...
__нєя$єуiη ναяѕα zαмαη qєLiя qєÇєя ...


~

` Ne olur son kez ört üzerimi ~
Üşümesin karanlıklarda gözlerim``


` Bitmiş bir filmi başa sarmak qibi
Veya okunan kitabı tekrar okumak Zevk vermez bunlar bana
Ama gel gör ki ~
hayatımı tekrar sardım başa ..


~


hєя ςığLıк вiя Sєη σLup
SuSкuηLuğuмa мiSaFiя σLuя.. ``


Kimin elindesin unutuldun mu sende sinsice ?

İnan ki deli değilim.
Bazen Belki Biraz.Hani Olur Ya
Şimdiye Kadar Kimseyi İncitmek Olmadı Amacım
Bazen İşte İstemeden
Yaşadığım Hiçbirşey den Pişman Değilim...
Ve Biraz Uyuzum Evet
Olmazsa Olmazlarım Var
Ve Şu ana Kadar Kimsenin Aşamadığı Duvarlarım
Ama Yinede Kötü Biri Değilim Sanırım....

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri