13 Mart 2010 Cumartesi

tripkolik sözleri


Yardım etmek mi istiyorsun? O zaman dinle;

Yaşama sevinci getir bana çokça olsun çabuk tükenmeyenlerinden..

İhtiyacım var bu ara unutmak üzereyim mutluluğu

Unuttum sıcak bir çayın tadını esen rüzgarın serinliğini

Hadi durma öyle hatıralarımı canlandır iyi olanları..?





Yıkılmadı dağ…
Çatlamadı toprak…
Yarılmadı deniz…
Dünya aynı dünya...
Eylül de geçer sessiz…
Ömür de geçiyor sensiz...
Bak bitti bile…
Acımadı değil mi ..



Etrafımdaki binalar kutu kutu pense oynuyor
Güneş yağ-bal satma gayretinde elinde buluttan mendili.
Eğlenemiyorum.
Çocuk değilim...


HaLa Küçük ßir Kız Çocuğuyum[
HaLa Yüksek Sese KırıLır
HaLa KoLumu Sertçe Tutarsan AğLarım
ßana PahaLı ŞeyLer ALma ELma Şekerine BayıLırım Ne OLur Tut ELLerimi
YaLnızLıktan Korkarım Çok Canım Acıyor SöyLe Geçermi?

Ne Kadar Büyümeliyim ?
Uyusam Bitermi? Bu Gözyaşları BaLıkLara Yetermi?
Küçük Dünyam Bu Sarsıntıya Direnirmi?





Ardımda Bir Yürek Yükü Rüzgar..
Ne Zaman Sevmeye KoyuLduysam..
DoğruLup ÇoğaLdı AyrıLıkLar..

Çocukluğuma dönsem
Derinlerde gizlenmiş yaralarımı görsem
Bir bıçak yarasıyla acısız kalsam
Oyunlar oynasam sahnesiz maskesiz ..


Ah çocukluğum camdan duvarlarım
Portakal çiçeği kokulu heyecanlarım
Kuş tüyüğüydü düşlerim umutlarım
Hani nerede arsızlığım humarsızlığım..

 trip yapan msn yazıları



Hayata güLmek lazım her zaman
O kadar şeye rağmen mutLu oLmak hani..
Dudak BükükLüğü ya hayat
Ona inat güLümseyebiLmek hani





Bakıyorum bulutlar beyaz
Karanlıktan çıkalı çok olmuş
Yeşili şimdi gördüm
Ve maviyi
Pembeyi...





Gezinen bir göLgedir hayat Gariban bir aktör
Sahnede bir iLeri bir geri saatini doLdurur
Ve sonra duyulmaz oLur sesi Bir masaLdır
GürüLtücü bir saLağın anLattığı
Ki yoktur hiç bir anLamı...

Kan aLIndI Her ßir YanImdan

ßeni üzmeLerine izin vermedim … Aciz Düşmedim GÜÇLÜ idim.. ßendeki Sevgiye uLaşaBiLecek 1 kişiyi tanımıyorum…
El Değmemiş IntiharLarım Var ßenim.. .
MecaLsis YaşamaLarım ..

DéfoLdum… .. .

yétmédi(m).(n).(k).





tripkolik sözleri



ßen $evkatLi ßir a$ığım ßende $evkate açım!
. .kafa ßedenden uçaçak geçmi$e takıLır saçım hergün tövbekar hergün günahkarım . .
kah bir dert kendimden kah bir meLtem rahmetten
[ korkuyorum kendimden nefis bana hakimken mutLuyum sen bana sahipken ]
KoLeRa iyice dü$ünür / ßen ßüyürüm vede dü$Lerim küçüLür
canım ma$uk a$ığa a$ık ! .


ßeLki Sandığın Kadar UkaLa
ßeLkide Tahmin Edemiyeceğin Kadar Mütevaziyim..
ßiraz SakLıyımßazen YasakLıyım..
Kimseyi Örnek ALmam.. Kimseye Örnek OLmam..
Arkama ßakmam..
AsLa Demem..Keşke'Leri Sevmem !
ELeştiri DinLerim Nasihat DinLemem!!

Kimse ßana MasaL Anlatmasın
Çocukkende Sevmezdim Zaten..


sen son aşkım son ümidim oLacaksın

kaLbimde her zaman tek kaLacaksın

Hadi topLa yüzünü prenses
ÜzüLme katLa hüznünü
KaLdır çekmecene bir yerLere sakLa
Daha ömrünü tüketecek
Nice yaraLarın oLacak
Yeniden kanayacak

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri