19 Şubat 2008 Salı

En yeni


Pişmanım herkezi insan sanıpta sacmaladım

Dağların bile sesi çıkmaz bakma suskun durduğuma!..

x?x?x?x?(nickiniz)?x?x?x?x? ,

BeNi KaYBeTMeYi SeÇeNi BeN KaZaNMaK İçiN UğRaŞMaM..!!!

SeNi SeViYoRuM, SaNa TaPiYoRuM.. SaKiN iNaNMa CuNKU atiYoRuM !!!.

Gecemidir beni hüzünlendiren yoksa ben miyim hüzünlenmek için geceyi bekleyen. Gecemidir seni bana düşündüren yoksa benmiyim seni düşünmek için geceyi bekleyen..

Kayßede ßiLecegim Hiç ßi$ey Yokken Kendimi Kayßettim '

Gidene kal demeyeceksin.gidene kal demek zavallılara**kalana git demek terbiyesizlere**dönmeyene dön demek acizlere yakışır...

+*¨^¨*+ (nicqiniz) +*¨^¨*+

Hayallerimin suya düşeceğini bilseydim onlara yüzmesini öğretirdim

ßasiTLEr iftira EdeR ! / AcizLeR ŞikayeT EdeR.! / AsiLLEr De İdare EdeR..!

¦~° Pî§KøpÂT °~¦

KıR KalbiMi GönlüN oLsuN.. aL HeR ŞeYi GözüN DoysuN.. ŞimDi ßaşKa KollardayıM ßu Da SaNa KapaK oLsuN..!

başından beri senmi vardın ki bundan sonrada sen olacaksın hiçç üzülme kaybettigine yanarsın...

AşK YaSaK SeVgI YaSaK NeYmIş eFeNdIm yAşIm uFaK

Sevgiyi Gostereceksin Soylemek Yetmez,sevgi Gozlerinde Olacak Sozlerin Yetmez, Sevgi Herseydir Kalbe Hapsedilmez, Seveceksin Benim Gibi Ama Yuregin Yetmez

Hani Gözler Vardır ya Sözleri Anlatır Hani Sözler Vadır ya Gözleri Ağlatır Hani Anılar Vardır ya Değeri Geç Anlaşılır Birde Aşk Vardır Sseni Anlatır..!!

Seni kaybetmemekte kararliyim. Kararlarimda israrliyim. Israrlarimda inatçiyim. Inatlarimdan da VAZGEÇMEM...

Fırtınanın şiddeti ne olursa olsun martı sevdiği denizden asla vazgeçmez unutma...!!!

Senn benim adımı bile anamazsın. Bırak dost kalmayı sen benim düşmanım bile olmazsın..

Takmıyorsam seni ,bakmıyorsam sana bilki SENİ DÜŞÜNÜYORUM

Seni seviyorum diyorum her sevenin sevilmediğini bile bile

İtiraf EttiM KendiMe; Seviyormuşum MeĞeR Diye..Sonra GüLdÜm HaliMe ÇoCuK MuSuN KıZıM DiyE

Özlemeyi sayende çok iyi bilsem de artık çok geç ne ben dön diyebilirim sana ne de sen dönebilirsin geriye.

GiDeN GitMiŞtiR gİTtİgİN GüN bİtmİŞTİrrr...GiDeNi BeN Degİl GİdEn Benİ KayBetMiŞtİR...

AğLayp inLeyp hiç aCı Çekme!Bir aNda GönLündeN SiLiver GitSin..Aldırma ArdınDan ağLyaN Benim..Komik Bir Fıkra Gibi GüLüver Gitsin!!

kız dedigin istanbul gibi olmalı fethi zor fatihi teq olmalıı....

Hayatı öyLe bir yaşaki,Hayat seni KISKANSIN.ÖyLe bir Sevki,öLüm Sana ACISIN.öyLe Bir doSt oLki, DoStun oLmayanLar UTANSIN.

Hal ve hareketlerine kendin karar ver. Başkalarının seni yönetmesine izin verme

Aynı hatayı iki kez yapma

ayıq ol paniq yapma rahat ol baq dalgana 3gunluq dunya ne sana kalır nede banaa...

DµRµCam ßµRda ~ GiDi$ini S£yR£dîC£m ~ kIpIrtIsIz ~ SâKin qîßi GôRünC£m ~ KavGasIz øLaCaK ~ fIrtInAsIz øLaCaK ~...

*Seni ben değil gözlerim seçti , onlar sevdi onlar beğendi , banane gidersen ONLAR AĞLASIN.....ü

herkesin derdi ben olmusum demekki zamanında ii koymusum...

DerDi oLaNı DinleriM, DerdiM VarSa DerDe YoL aÇaNı SileR GeçeriM..!

Gözlerndeki Karadenizde Boğulmak İstiyordum Olmadı.Bize Düşen Gözlerinde Değil Yokluğunda Kaybolmakmış........

SeN SeN oL ßiR iNsaNa HattindeN FazLa DeğeR VerMe, eĞeR HattindeN FazLa DeğeR VerirseN o iNsaNı ÇoK ÇabuK KaybedersiN..!

ardından yıqılmam unuturum yalan aşqından büyüq gururum...

Senden Nefret Ediyorum Hayatımda Gördüğüm En Iğrenç Insansın Da Diyemiyorum çünkü Insan Olduğun Tartışılır ..!!

*Bende Anın Kalmasın Bu kalpte Yerin Öldü Zaten Ben Yarınla Yaşayamam ki Fark etmez Gelme zaten

Umudun bittiği yerdeyim..Önümde ağır bir kapı..Açsam ölüm..Dönsem azrail...

Hayatta hiç kimse için ağLamaya değmez,ağLamaya değenLer zaten ağLatmaz…

SiLdim anıLarımdan seni.. Hiç merak etmiorum, sewio musun artık beni.. Kafam, ruhum, bedenim sensiz!! Eminim, mutLusundr ßnsiz..!

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri