24 Şubat 2008 Pazar

Unutmuş iletiler


176.Beni ben yapan senin sevgindi sende gittin, artık ben diye birisi yok, mutlumusun şimdi sevgilim


177.Gülü güzel tutmayı bilmezse dikenleri batar
Yapraklarını açarsan duyguları akar
Ama sen o gülü güzel tutmayı bilirsen o gül sana
TAPAR...



178.Seni sensiz yaşamak en kötü kader benim için, bu kaderi bana yaşatma. bitanesi


179.Öyle bir vurgun yedi ki yüreğim ben artık iflah olmam. geçse de zaman sanma ki geçer bu yara. bu yarayla da yaşar giderim; ama ilacın sen olduğunu bildikten sonra sensiz olmayı kabullenemiyorum.


180.Alacakaranlığı sevmem ben, ya gece olmalı ya gündüz, kurşun ya vurmalı yada namluda durmalı, sevgili dediğin ya senin gibi olmalı yada hiç olmamalı...


181.İçilen bir pınarsın ama hiç kanılmayan seveni yanıltmayan sevince yanılmayan özleyen ben özlenen sen varken doyulmayan yokken dayanılmayansın


182.Dün gece sana bir melek gönderdim seni izlemesi için umduğumdan da çabuk döndü sordum neden çabuk döndün bir melek bir meleği izleyemezki dedi.


183.Zaman gece yarısı yine seni düşünüyorum ıslak gözlerim camda belki gelir diyorum hani bir şarkımız vardı ya yine onu söylüyorum öyle sevmişim ki unutamıyorum


184.İki kıyı gibiyiz bizi ayıran nehir aslında tek bağımız, senin üstünden geçen bulut benim yağmurum.. İki kıyı gibiyiz hep biraz uzak ama sonsuza dek bir arada...


185.aşk seni uzaktan sevmekmiş
aşk sana ulaşmaya çalışmakmış
aşk yanlızlığını kalbime gömmekmiş
AŞK BU BEDENİN MEZARA KOYMAKMIŞ MEĞER
AŞKIM SENİORADA MEZARDA BEKLİYORUM


186.Hayat enerjisi bir çember çizer, mükemmel bir dengesi vardır.Odağımı bulana dek, çemberim tam olmayacaktı.Seni gördüğüm o gün, odağım olduğunu anlamıştım.Çünkü beni bir bütün yapmıştın.Sana aşığım...


187.Yüreğim umulmayan yaralarla baş edemezken bir tatlı aşk gülüşü özledi gözlerim ve sen hangi alemde hangi düşlerde isen gel çünkü gülüşünü çok özledim..


188.kalbimin sahibi sensin,
yalnız orada sen varsın,
sen olmadıkça yanımda,
BU DÜNYA KÖKÜNDEN BATSIN


189.sana olan sevgimi satirlara yazdim
kalbimin kösesine bir mezar kazdim
sana olan sevgimi oraya gömecegim
seni severek dogdum
seni severek ölecegim...


19O.Gecenin zifri karanlığında düşüyorsun aklıma.Bunca karanlığa, karamsarlığa rağmen, bıkmadan usanmadan düşünüyorum SENİ.Belki de hasrettir bizi böyle sevdaya iten. Onun için kızsammı bilmiyorum ayrılıklara? Çelişkide kalbim birşeyi biliyor. İnanıyorum ki SENİ ÇOK SEVİYORUM..


191.Seni özlemek acı cekmekse, o acıyı seve seve çekiyorum, seni sevmek günahsa hiç çekinmeden günaha giriyorum, sana tutulmak ölmekse al canımı sana veriyorum, seni çok ama çok seviyorum...


192.Gönlüm aşk deryasında sürüklenen bir saldı senin eşsiz varlığın tutunduğum tek daldı nilgünüm


193.Zaman geçer devran döner gündüzler geceye geceler gündüze hasret ben ise sana ait ama neredesin köylü güzelim


194.Yıldızlarda kayar durmaz yerinde, solar güzelliğin kalmaz yüzünde sensiz can verirken son nefesimde bir yudum su vermeye gelemezmisin.. gelemezmisin.


195.Sevmek sadece sevdiğin yanındayken onu sevmek değil o yokkende varmış gibi,sanki yanındaymış gibi sevmektir ve ona daima sadıkı KALMAKTIR...



196.Zifiri bi karanlıkta esir kalacak olsam ve beni o esirlikten kurtaracak tek kibrit çöpüm olsan seni yakıp esirlikten kurtulmaktan ise orda esir kalmayı tercih ederim.


197.Son kez bağrımıza bastığımız sen ve beni ayırdık sonunda, ben senin sen benim göz yaşında boğularak. Hadi mutlu olalım yarım kalmışken. Bu ayrılık ızdırap doluda olsa kısa sürecek eminim. Bak şimdiden mesajların gelmeye başladı.Birazdan bende geleceğim hiç gitmemek üzere !!!


198.Ayrılamıyorum senden.Bir yerlerde bırakıp ta gidemiyorum başka şehre.Ayrılamıyorum ulan sevmekten öte yanıyorum aşkından.Dedim ya seni benim olmadığın yerlerde bırakamam.Varsa sevgi ve saygı yaşanmalı.Engelleri aşıp örnek aşık olmak, e güzel değil mi, Kendini kahretmektense...


199.Ne etsem degişmez ağlarım akşam lambaları yandığı zaman gel artık hasretin beni yıkmadan içimde sevgiden bir deniz içimde sen hangi rüzgar saçlarında esen neyini en çok seviyorum bir bilsen hani sol yanında tıktık atan biline özgürlük düşmanlarına ok gibi batan bir kalbin varya anahtarı bende işte en çok onu seviyorum


2OO.Dün yine hayalinle yaşadım bütün gün, ondan önceki günde hayalinle yaşadım.Galiba yarında hayalinle yaşayacağım artık alıştım buna ben seni değil hayalini seviyorum.(VEFASIZ)


201.bir gül yaprağı değilmisin sen sende solacaksın
bahar yağmurları akacak gözlerinden dineceksin
kanatlarımdan kopan bir tüy gibi yere düşeceksin
bir gök kuşağı uzanacak benden sana bineceksin
eteklerine yıldızlar dolacak YÜRÜYECEKSİN GİDECEKSİN....


202.Dünyanın nefsi içimde olsa güzeller toplanıp bir arada olsa içlerinden en güzeli benim olsa dönüpde bakmam sen olmayınca


203.İlk ve son sevgilim gerçek aşkımsın bugünüm yarınım derdim kahrımsın değişmez kaderim alın yazımsın ecel olsun bana senden başkası


204.Önemli değil bırakıp gitmeler arkasında doldurulması münkün olmayan boşluklar bırakılmasaydı eğer...vefasıza


205.Ne güzel şey seni seviyorum demek sevdigini söyleye bilmek ne güzel; her baharda hem mevsimde seni seviyorum seni seviyorum


206.Bir gün mavi giyer deniz olursun
Bir gün yeşil giyer çiçek olursun
Bir gün pembe giyer rüyam olursun
Öyle bir gün gelir ki beyaz giyer benim olursun


207.Kahretsin unutamıyorum ama normaldir,çünkü o benim kalbimle beynim arasında çelik halattan asma köprü kurdu, nice tır konvoyları geçti köprü sallanmadı bile!!!


208.Ya parçalarım bulutları seni bulurum.
Yada vururum kendimi senden kurtulurum.
Biliyorum ateşle oynuyorum ama
Ben o ateşi çok seviyor ve özlüyorum.


209.sen;benim yüreğimde hiç bitmeden kanayan,
bir ömür dermanı bulunmayan.
İçimde her an ağladığım yanım,
canım,kanım tek varlığım.
HERŞEYİMSİN



210.Denizi olmayan bir şehirde bir başka sever insan tıpkı denize olan hasreti gibi tutkundur sevgine işte bende bu şehirde öyle TUTKUNUM SANA!..


211.Dünyada iki kör var biri benden başka herkesi gören sen diğeri senden başka kimseyi görmeyen ben...SENİ ÇOK SEVİYORUM!...


212.Geceye inat seninle sabahlayacağım güneş kıskansın seninle ısınacağım yastıklar ağlasın göğsünde uyuyacağım ve bir tek sana bağlı kalacağım aşkım...


213.Unutmak zor anlatmak imkansız sen unuttukca özlenen anlattıkca bitmeyensin sen vazgeçilmezim sen herşeyimsin bi tanem


214.Olmaz hiç kederin olmaz hiç tasan şaşırır kalırdın aşkı tanısan beklemez gelirdim yerinde olsam geliver yanıma güldür yüzümü


215.Umudun içinde yaşayıp giden anıların altında ezik büzük bir mor menekşe. Sevginin bulutunda yaşanılıpta gidilen yolun en ağır damgasıdır ayrılık.


216.sen tanrıya dilediğim dilek göklere uzanan ellerimsin sen anlatmak isteyipte anlatamadığım kelimelerle ifade edemediğimsin aşkım?


217.Kokun rüzgara dolar eserde
Sarar sensizlik her nefeste
Bilirim gün gelir ya$anır seninle
Bu kadar severken bitemez ki böyle
Bilirim gün gelir ya$anır seninle
Bu kadar severken biz yenilmeyiz hiç kimseye
Hiçbir şeye
Olmuyor bir tanem olmuyor yüreğinden uzaklarda çaresiz
Sen canım parçası alnımın yazısı
Yoksun nasıl yaşarım ben sensiz
Olmuyor bir tanem olmuyor yüreğinden uzaklarda çaresiz
Sen canım parçası alnımın yazısı
Yoksun nasıl yaşarım ben sensiz !!

**€z!3eI2imSiN F!le**



218.Beni unutana söyle beni unutani ben unutmadım kalbimde bir ışık gönlümde bir umut onu bekliyor bekleyecek elbet bir gün geri dönecek ya dönecek yada bu beden onsuz ölüp gidecek.....


219.seviyorum seni hem de deliler gibi inanmıyorsan vur parçala kalbimi kalbimden akan kan yazacak ismini iste o zaman anlarsın sana olan sevgimi...!


220.anlayamadığım okadar çok şey varki
mesela aşk
aşkı tuhaf kılan
kaybedildiğinde bulamayacağını bile bile aramak mı
yokse bir alışkanlık haline gelmesinden korkmakmı


221.hani gözler vardır sözleri anlatır,hani sözler vardır gözleri anlatır,bir de aşk vardır o da seni
anlatır.


222.Edebin başı akıllıca hareket etmektir.yapılmayan yerine getirilmeyen işte hayır yoktur.para olmayınca malın vefa olmayınca arkadaşın hayrı yoktur.


223.Bir yağmur damlası SENİ SEVİYORUM anlamını taşısaydı ve sen bana seni ne kadar sevdiğmi sorsaydın inanki bitanem hergün yağmur yağardı!!!


224.sevmek güzel şeydir sevilmekte onun kadar ama sevipte sevilmemek varya acıdır ölüm kadar gülüm

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri