24 Şubat 2008 Pazar

Yorgun


27O.SEVMİŞTE TERKEDİLMİŞ;
BİR GÖNÜL YORGUNUYUM


271.Bütün kadehlerimi hep sana adıyorum
Hep senin için bu bir bir boşalan şişeler
Umutsuzluğum, sarhoşluğum senin eserin
Senin yüzünden bu delicesine içmeler.


272.KALEMİMİ ELİMDEN ALSALAR,
KANIMLA YAZARIM
''SENİ SEVDİĞİMİ''


273.ELBET BİRGÜN O GÜN GELİR,
SENİN İÇİN BU CAN ÖLÜR



274.YAŞIYORUM İŞTE;
YAŞAMAKSA BU...

275.ben sön sözümü söylersem eğer geri dönüşü yoktur senin gibi şerefsizlere kahpeler çokturrr


276.SENSİZ NE GÜNLERİN ,
NE MEVSİMLERİN,
YOK ARTIK DEĞERİ,
YOK BENİM İÇİN...


278.VEFASIZ KULLARDAN VEFA BEKLEME;
KIYMETSİZ BİR KULA SATARLAR SENİ....


279.Yorgun bir hasretle dönersen bir gün
Beni burda değil kalbinde ara! ..
Ne kadar yıkılmış olsan da o gün
Beni bende değil kendinde ara! ..



280.BEN SENİ BİR ANLIK DEĞİL,
BEN SENİ BİR GÜNLÜK DEĞİL,
BEN SENİ BİR ÖMÜR BOYU SEVDİM GÜLÜM SEVDİM
HER ZAMAN SEVDİM...



281.Kiymet bilmeyen kalbe sevgim HARAM,yolunu bekleyip gelmeyeneYAZIKLAR,
sevdim deyipte aldatana LANET,beni sonsuza kadar sevene bu
canim KURBAN OLSUN!!!

282.ÜMİTLE YAŞARKAN GERÇEK DÜNYADA;
ZAMANI İÇMİŞİZ HABERİMİZ YOK;
ÖMÜRLE YÜZ YÜZE GELDİK AYNADA;
HARCANIP GİTMİŞİZ HABERİMİZ YOK...

283.SEVENE CAN FEDA;
SEVMEYENE ELVEDA...


284.BENDE SEVİYORDUM DELİCESİNE
İNANMIŞIM MEĞER KALPSİZ BİRİNE,
ŞİMDİ AĞLIYORUM KENDİ KENDİME;
BEN AŞKIN KAHRINI ÇEKEMEZ OLDUM....

285.İnsanlar her ne kadar sonbaharı ayrılık mevsimi olarak,
Kabul etmişlersede,
Kaderde ayrılık varsa sonbaharı beklemez...



286.Nasılsa gidiyorsun,
Biliyorum! Git ama ardında ağlayan bir çift göz,
Paramparça bir yürek ve yıkılmış bir dağ görmek istemiyosan,
Çek silahı daya sırtıma,titrersem namerdim,
SEN VURDUN DA BEN ÖLMEDİM Mİ?...




287.Talan edip yıkıp gönül bendimi,
Ateşten ateşe atıp kalbimi,
Çalıp gençliğimi çalıp sevgimi,
Satacaktın demek öyle mi NANKÖR...



288.Yüreğim umulmayan yaralarla başedemezken,
Bir tatlı aşk gülüşü özledi gözlerim,
Hangi alemde hangi düşlerde isen gel,
Çünkü SENİ ve gülüşünü ÇOOK ÖZLEDİM....


289.El ele tutuşan bir çifti görsem,
Yüreğim burkulur hatırası var,
O anda aklımdan sevgilim geçer,
Anmadan duramam HATIRASI VAR...



290.Kolay değil sevgilim,
Hemen seni unutmak,
Yokluğun bir ölüm,hasretin ecelim
ÖLDÜRÜR AŞK YARASI...


291.İÇTİĞİM ŞARAB OLSUN ÇEKTİĞİM ESRAR OLSUN
SEVDİĞİM MÜSLÜMCÜYSE BU CAN ONA FEDA OLSUN...




292.GÜLLER AÇMIŞ ETRAFI DİKEN KIRIK BİR MASADA KAFAYI ÇEKEN
GÖNLÜ HARAB OLMUŞ HEP ESRAR ÇEKEN
BİR MÜSLÜMCÜ GÖRÜRSEN BENİ HATIRLA...



293.CESEDİ MEYHANEDE BULUNMUŞ İÇKİ DOLU MASAYA KONULMUŞ
DUA YERİNE MÜSLÜM OKUNMUŞ BİR MÜSLÜMCÜ GÖRÜRSEN BENİ HATIRLA..



294.GECELERİ PARKLARDA YATAN AÇ KARNINI SİGARAYLA DOYURAN
YAKASIZ GÖMLEĞE KRAVAT TAKAN
BİR MÜSLÜMCÜ GÖRÜRSEN BENİ HATIRLA....




295.HER GÜN İSYANIM VAR KADERE
NE GÜLDÜRDÜ NE ÖLDÜRDÜ BİR KERE
CEHENNEM DERTLERİ VAR İÇİMDE
BEN YAŞARKEN RUHUM ÖLDÜ İÇİMDE...




296.SEN BENİM ADIMI BİLE ANAMAZSIN
BIRAK DOST KALMAYI
DÜŞMANIM BİLE OLAMAZSIN...





297.ECELLE SÖZLÜ,ÖLÜMLE NİKAHLIYIZ
TESADÜFEN DOĞDUK,YAŞAMAK ZORUNDAYIZ....


298.ÖLÜM HER KAPINI ÇALDIĞINDA AH EDİP VAH EDİP İNLEME
ÇÜNKÜ BU HALİNLE TANRI'YI İNCİTMİŞ OLACAKSIN;
ECEL KAPINI ÇALDIĞINDA EVİ TELAŞA VERME,
O GELDİĞİNDE SEN ÇOKTAN GİTMİŞ OLACAKSIN...





300.Aramızda sıra dağlar,aramızda denizler
Her günüm bir cehennem,yüreğimde depremler
Taşımıyor dizlerim beni ah beni
Bu acılar gözyaşlarım ne zaman diner...


301.Bir destan yazar gibi durmadan gündüz gece ben hep seni yazmışım yüreğime gizlice

302.Hayat bir tiyatro dediler bana bir rol verdiler en acısı benimki idi önce sev sonra terket dediler

303.Kafamı duvara vurmadan tanıyabilmek seni beyninin içindekileri anlayabilmek ve yitirmeden yüzündeki anlık tebessümü tüm saatleri durdurabilmek için çıldırasıya paraladım kendimi lanet olsun artık sigarayı üç pakete çıkardım olsun gözüm olsun ne olacaksa olsun.

304.Düşlerini düşleyerek yaşamak, senden nefret ediyorum derken seni sevmek, var olmayan ömrümün tamamını sana adamak, sonra göğsüne yaslanıp seni düşlemek ve sevmek kalbinin sonunu bilmeden içine bakarak...

305.Paylaşmanın asaletini hiç bir zaman bencilliğin çirkinliğine tercih etme,ve öyle bi arkadaş seçki sen onun için ölümü düşündüğünde o senin için çoktan ölmüş olsun.....

306.Ne varsa aradığım bilki sende bulmuşum..Senden öncesi yoktu,seninle var olmuşum..Sende bütün umutlar,sende bütün duygular..Beni sende arama,ben artık senin olmuşum.

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri