22 Şubat 2008 Cuma

Yanlız


Anlamı yoq doğan hergüne lanet bu jojuk sensiz yapamadı affet....
kalp kalbe karşı derler sende üzüldünmü... ay bile çeker gider die düşündünmü... sensizlik bende saklı çıkmaz bi an dışarı...elimde bi fotoğraf 'O' şimdi burda olmalı..
seNiN HawaNıN olduqu yeRDe BeNiM rüsqaRıM YeTeR SeNiN cıRPıNıP WaR OlmaYa calıştıqıN yeRDe BeNiM $eKLiM yEtER...
kuzular için aqLaYan kuTLarda wardır haYaTTa...!!!
ne tuhaf deilmi? İçimi acıtanda sensin ,Acımı dindireceq olanda...
Beny kaybedersen bi daa bulamazsın o aç gözlü kalbine raat batmasın...!!!
KeNdİNiZİ PaHaLı SaNmAyIn hEpİnİzİn İnDiRiMLi GüNLErİnİ BiLiOm...
Arama hayatın cilwesinde bahane , Gönlüm serseriyse sanane...
ArKaMdAn KoNuŞaNLaR ArKaDa TaKıLmAyA DeWaM ETSİN...
İLk dEğİLsİn AffEt SoN dEİLsİN dİkKaT eT....
ArAYaN OLuRsA YaNLıZTaYIM...Şımarıqım ,uySaLım ,İsteYinCe Laf koyarım aMa Choq HasSaS we alınqanım ÇözZemeSsin Beni Ben Zor oLanLardanıM...!!!
EskiLErİ sİLdİm aMa kALEm KıRmIZI oLuNcA İzİ KaLıOr...
Kıyamet mail atmış bu gece hep beraber kopalım dio...
Adı VijdansıZ qerisini sormA...
Hayat aslında basittir zor gelirse bas ittir baktın olmuo has------...
SuS RaPçİ BiTTİ HeRşEy HeRkEsE YaLaN SöLe KeNdİnE sAkIn SöLeMe SeFiOrSuN yİnE dE....
İnmeler fazla sürmez bu rap burda bitmez duygusala bağlamışız tekbir çifli yetmez...çhqüsqünüM iStemeden Bi Bakışa aLdandım iNaN Bana pişmanLktan btn qece aqLAdım...
...kaNky aLeM qÖth oLmuSh...oRtaLıqh biR süRü koLpayLa doLmush...seNi sefioRm sösLeri heR ----Nin asıNa saKız oLmushh...
Dünyada eşim benzerim yoq ama bana benzemeye çalışan ezik çoqqq....!!!
Resmindeki gösleri oyup başucuma koydum bakıp bakıp tükürdüm sana seni unuttum...!!!
BeN RAPTİM çhoq MaNTıq TepTiM hiç deiL hepTiM KoYu KaRaMSaR ReNkTiM WeLhAsIL çifTesİnDe TekTiM BiNLeRcEsİnE KaRşI YeKtİm.
Son sölediklerimi aklından çıkar çünkü geçerli deil onlar...
KeNdİnİ kRaL bEnİ İsE bİ hİç SaNaRsIn AsLıNdA hALiS HaRiKaLaR DiyArInDaSıN...
olum abartı senin neyine beynin sahip senin abartı genine beni çöpe atmaq senin ne haddine sen zaten çöptesin bari beni çekme...!
RAP oKuLu OkUmAdIk AmA PaRmAk BaSaRıM FiYaKaNı FeNa BoZaRıM...!!!
Başka kimseyi sefemeyeceq benim onu sefdiimm gibi başka kimseyi göremeyeceq benim onu gördüğüm gibi...ıÜüıÜüıÜüıÜü
BiZ RaPçİyİz TÜRKÇE RAP SaOlSuN....
RAP HızLı söylemeq diL kendini anLaTaBiLmEkTiR
TiP VaR SaNkİ 1NuMaRa KaRıKıZ PeŞiNdE sAnKi AbAzA rEsEt AtTıK sEnİnLe AnıLaRa SiKiiM DiSsLeRiNi KaLıRsIn OrTaDa....!!!
HaYaT ZoRdUr BiLiRiM aMa BeNiM KaDaR ZoR dEiLdİr BeLiRTİrİm...
çhoq gewezeim,,susmam,,sustururum,,şımarıım,,ukalayım,, manyam,,deliimm,,küfürbazım,,tek lafla kırarım,,ağlatırım,,elde ederim
BıRaK NaN AşKı MaSa ÜsTüNdEn SiL GiTsİn...BeLLegİnDeMi KaLdI...FoRmAt aT SiKtİrİP GiTsİn...
KenDimi KapaDım ßi odaYa ßitti aKsiyonLaRım,seN yoKKen yaNımDa DuRuR hayaTa daiR fonKsiyonLaRım
affet nefret ettim senden
Öncülük Yaptığım Herşey Taklit Ediliyor , Beni Bukadar Benimsediğiniz İçin Teşekkür Ederim...
...RAP DuRmAyAcAk....
!!!...TüKüRüLeSi YüZüNü ÖzLeDiM....!!!
DehshetiM,ManyaqM,Laf SokaRim,YeRse uqRass ßakaLim..

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri