22 Şubat 2008 Cuma

Heyecanlı


Bana karne notunu söyle sana babanın tansiyonunu söyleyeyim )

Bana yamuk yapma ama kare, üçgen falan yapabilirsin.

Başarılı adam karısının harcayabileceğinden fazla para kazanandır. Başarılı kadın ise böyle bir adam bulandır.

Başına Gelenlerin Daha Korkuncu da Olabilirdi . Mesela Benim Başıma Gelebilirdi

Bebeğin Birine Araba Çarpmış Ama Bir şey Olmamış.
- Neden?
- Bebeğin Bezi Bariyerliymiş…

Bebeğinizin Altına Yapmasını İstemiyorsanız Çevirin Üstüne Yapsın!

Beni bir sen anladın, sen de yanlış anladın.

Benzinlikte sigara içmeyiniz. Hayatınız ucuz olabilir ama benzin pahalı...

Bir Cevabım Bile Yok. Ama Soruya Hayran Kaldım

Bir erkek karısına arabasının kapısını açıyorsa, araba yeni demektir…

Bir zaman bu günün hangi gün olduğunu merak edersen bil ki ; bu gün yarından bir önceki gündür...

Bir şey biliyorsam oda hiçbir şey bilmediğimdir!

Bir şeyleri hatırlayamama ihtimaliniz şeye bağlıdır, şeye, hım, Unuttum!


Bitkisel Hayata Girdi. Maksat Yeşillik Olsun

Boks sporsa, savaş olimpiyattır…


Bu dünyada iki kör tanıdım. Biri senden başka hiç kimseyi görmeyen ben, diğeri beni hiç görmeyen sen...

Bu erik SON, başka erik yok…

Bu tüp bebek hatalı; Hep gaz kaçırıyor...

Bukalemunun ikiz yavruları olmuş, isimlerini: Şukalemun, Okalemun koymuş...

BUZDAN EVİMİZ ,TUZDAN EKMEĞİMİZ, ATEŞTEN AŞKIMIZ VARDI...VE BİRDEN YAĞMUR YAĞDI...

Bülbülü Altın Kafese Koymuşlar, Heyecandan Dili Tutulmuş.

Bütün insanlar eşit doğar bazılarıysa çeşit.

Büyük jetona para verme, küçükten al büyüt...

Çevreci kızlarla çıkmayın... Beklete beklete sizi ağaç ederler.

Çok endişelendim. Bugün zam yapılmadı. Acaba hükümetin başına bir şey mi geldi?

Çok tatlısın şekerim ama ne yazık ki rejimdeyim...

Çok yaratıcıyımdır... Acayip sorun yaratırım

Çöpleri Yere Atmayın! Havaya Atın... Bırakın Sorumlusu NEWTON Olsun.

Dal rüzgarı affetse bile kırılmıştır artık nafile…

Deli gibi sevdim manyak gibi evlendim...

Dikkat bayan şoför sizi de bayabilir )

Dün Arkadaşlarla Toplu Resim Çekinecektik, Sen Yoktun, Bizde Topsuz Çekindik.
Dünya Delikanlı Olsaydı Yuvarlak Olmazdı!

Dünya döner, ay kebap...

Dünyada herkese yetecek kadar adalet vardır. Ama eşit dağıtılmaz...

Eğer bir deney başarılı olmuşsa, bir şeyler ters gitmiş demektir.

Eğer kişi, akıllı ve çalışkan ise takdir et
Akıllı değil ama çalışkan ise dikkat et
Akıllı olup da tembel ise ikaz et
Hem akılsız, hem de tembel ise imha et...

Ekonomi kilitlendi diyorsunuz… Eee RESET'leyelin kardeşim...

Elektriği Edison buldu… Eee parasını niye biz ödüyoruz?

En akıllı insan en güzel akıllı taklidi yapan delidir.

En dürüst Çalgı kanundur!

En Hızlı Sayı 10'dur… Neden?
Çünkü 10'un arabası var...


Eskiden ekmek aslanın ağzındaydı. Şimdi aslanda aç.

Eskiden zamPARA'ydım. Kriz geldi zamSEFİL oldum.


Evlilik nedir? Göz kıpırtısı... Dudak şapırtısı... Yatak gıcırtısı... Melet zırıltısı...

Ey yükselen yeni nesil! İn ulan aşağı!

Geçen gün arkadaşlarla fırında patates yiyorduk, fırın sıcak geldi bahçeye çıktık...


Gençliğim acı veriyordu, ameliyatla aldırdım.

Gül'ü Seven Abisine Katlanır.

Güzellik Allah vergisidir, sivilce KDV’si.


Gözlerim Yollarda Kaldı. Bir Koşu Getiriver


Hakkımı aradım meşgule düştü...

Hayat Bir Cümledir Ölüm İse Noktası...
Hayvanları çok seviyorum,özellikle kızarmış tavuğu !

Her aşk bitki isimleri ile başlar, hayvan isimleri ile biter…

Her türlü iyi niyet itina ile suistimal edilir…

Her şey üstüne üstüne geliyorsa sen ters yola girdin demektir.

Herkes kahve içince uyuyamaz.. Ben uyuyunca kahve içemiyorum...

Hiçbir önyargım yok, bütün insanlardan nefret ediyorum o kadar…


Hissetmediğin hisleri hissettiğini hissettiğin an hissettiğin his aşktır.

Hırsızlık yapmayın, Hükümet rekabetten hoşlanmaz...

Kadın Hakkı Diye Bir şey Yoktur . Hakkı Erkek İsmidir.

Kadınların kalbi mezar gibidir giren asla çıkamaz... Erkeklerin kalbi bakkal gibidir.. GİREN ÇIKAN BELLİ OLMAZ...

Kalbimi verdim saklasın diye salak buzdolabına koymuş kokmasın diye

Kalbinde Yer Yoksa Güzelim, Fark etmez Ayakta da Giderim!

Karneler Japonca Yazılsın!

Karnında fazla su vardı, adelelerinde kireçlenme, böbreklerinde de demir fazlalılığı... Beton gibiydi ama öldü!

Kaynanamı kaybettim. Görenlerin görmemezlikten gelmesi rica olunur...

Kendini mutlu hissediyorsan, merak etme birazdan geçer.

KERİZİ çok olan yerin, KRİZİ erken olur.

Kim vurduya gittim, az sonra geleceğim.

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri