22 Şubat 2008 Cuma

Nefret


Yürüdüğümüz yoLLardan geçtim fark; yaLnızLık.. Şimdi tek başıma odamdaym,
soğuk we karanLık..!


Bu Cinayet… Günahın En Has HaLi İhanet
!! Hakkımı Ver Gideyim AdaLet…!


Seni Unutmaq İcin ßasLadıqım HeR AŞK'ı ...
ßen Yine SenLe AldaTTım ... !


HopLayaRocK, ZıpLayaRocK, İnanaRocK, CoşaRocK
Ee ßirazCıkTa MatRocK,DinLemeK Lazım RocK !! =]


ßeni Kaybedersen ßir Daha AsLa BuLamazsın.. O Ac GözLü KaLbine Rahat
ßatmasın !


KaLßim TeK ßasınada Atar DesteK Ünite İstemezz!


aLaca KaranLıkta oLsun öLümüm
Kısın LambaLarı Kısın
aLın GötüRün BüTün umutLarımı
Kaderim DünYada KaLsın..
.okuSun öLüm FeRmanımı
SaVcı TopLansın üÇ BeŞ dosT oN YaBaNcı KuruSun aRtıK DaRaĞcı...
BeNi HayaLLeRimin BiTTiği YerDe aSın.



ßenım damarlarımda dolasan kımyasal bır etkı
sen aşk degılsın guzelım senınkı etkıye tepkı ! =]


ŞerefsizLerin, Şerefsizce Yaşadıqı ßu Dünyada Şerefsizce Yaşıyorsun.
AdiLiqine ßonCuk Tak da Nazar Deqmesin!!


CizDim SiLdim Gecmisimizi GeLeceqe DaiR ßüTün Esqi İzLeri.
SeninLe YaRınım YoK Ki...''HayaTımsıN'' CümLesindeKi GizLi ÖzNe SanmısTım KeNdimi!


DışıNı SüsLeR İçiNi Takmaz oLmuşsuN !...


Pa$a GönLüm IsTeRSe SeVeRim ZorLama IsTerSem Sevdiririm DiyeCekSinKi
NeReYe Kadar Bu HavaLar ? Kim TaKaR ! DevRan DöNeNe kaDar !!..


DünKü Cocuk DeiLim ArTıq.. ßiraz YoRqun ßiRazda KıRqınım..
Giden yoLunu,KaLan Yerini ßiLsin ArTıq !!


Şizofrenik SessizLiqimin Attıgı Sadist ÇıqLıkLar,Mazoşist UmutLarımı KırßaçLıyor,Tek ßir ßakış İçin ErTeLedim İntiharımı!


KaranLık Şart Koşmuş YanLızLıqı ßana.
Aynama ßaktım Yine Kimse Yok!
ßi Kız Sadece Ve ßir Kaç Su DamLası...
DöküLür Yere Kırmızı Kan Soqukta! Kimin Umrunda..??


Sen Anca Ona ßuna Laf YeTisTiR...
İmaJ ßozuK ArTıq DeqisTiR...
HeR Kadını Annen Mi Sandın?..
Okuyup Kafanı ßayaqı ßi GeLisTiR..


YaLnızlıqım Henüz ßir ßeßeq GiT GiDe ßüyüyeCek !!


SüsLü AşK keLimeLeri Yok ßizde ßakışımız Yeter Gerçekten Sevene...


Adımı TüKürün AqzıNızDan !! YeTeR ÇiqnediqiNiz !..


MutLuLuk NoTaLaRını Duyamıorm ArTıq...
ßeLKidé Doqmamıs MeLekLeR RoLündeim =[


Ne uNutacak kdR nefRet ettim..!!
Ne hatıRLıcak kdR çoq sevdim...


SöyledikLerimdem çok sakLadıkLarımda sakLıyım..
ve gizLedikLerimde gizLiyim..
beni anLamak için;konuştukLarımdan çok
SUSTUKLARIMA kuLak verin...

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri