13 Şubat 2008 Çarşamba

Yeni iletiler


Hoççakal Allah a emanet ol tabii ki Allahın varsa?Hoşçakal aşk sende kalsın sanmam ama işine yararsa?

Sen benim için bir aşkın bittiği yersin resimlerin renksiz halisin sevmekten bahsetme sakın çünkü sen sevmeyi hiç mi hiç sevmedim senbenim için bir aşkın bittiği yersin senbenim nefretim nefes alış sebebimsin

Eskiden karanlıklardan ve yağmurlardan korkardım şimdi ise yağmurlar gözyaşım oldu karanlıklar ise sırdaşım oldu.

Seni düşündüm, ağladım.Darmadağın aynaya baktım.Karşımda duran bir yabancıydı.Gözlerini koyuluğunda sen vardın. Nefretle aynayı kırdım! Yere düşen cam parçacıklarında sen vardın.Bir kaç damla kan aktı elimden.Anladım artık sen vardın, damarlarımda da sen vardın.

Başkalarına kendinden fazla değer verme.
Ya onu kaybedersin, ya da kendini mahvedersin.

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri