24 Şubat 2008 Pazar

Nefret


229.Beni ta kalbimden vurdu gidişi
Bütün umutlarım ağır yaralı
Aklımdan gitmedi veda edişi
Bütün duygularım ağır yaralı

230.Dünyayı başıma yıkmışcasına
Bağrıma kurşunlar sıkmışcasına
Sanki bir savaştan çıkmışcasına
Bütün duygularım ağır yaralı

231.Gözlerimde duman duman yaş
Arzularım hep yarım kaldı
Allahım ne günah işledim
Yüreğimi sancılar sardı

232.Ağlattı kader ağlattı kader
Gülmek istedikçe ağlattı kader
Mutluluk sır oldu ben bilemedim
Gülmek istedikçe ağlattı kader
Aşıkım bir kuluna
Öleceğim yoluna
Dermanım sensin tanrım
Merhamet eyle bana
Senden dileğim
Yaz onu alnıma
O benim kaderim olsun


233.Ağlıyor gözlerim sevdim seveli
Geçiyor günlerim dertli çileli
Gençliğim zından oldu ümitler hüsran oldu
Ne kötü şansım varmış ayrılık beni buldu

234..Ağlıyor gözlerim sevdim seveli
Geçiyor günlerim dertli çileli


235.İçimde özlemi bitmeden daha
Gönlümü kedere bırakıp gitti
Ne hoşçakal dedi nede elveda
Yabancılar gibi bırakıp gitti



236.Artık günlerim günlerden uzun
Gecelerim gecelerden yanlız
Seni sevdiğimden bu yana
Her acıyı tattım her çileyi gördüm
Hayatın her cilvesine alıştım
Yanlız senin yokluğuna alışamadım
Şimdi anlıyorum
Acıdan hasretten gözyaşından başka
Hiçbir şey vermemişsin bana
Yıkılan hayallerime yok olan geçmişime
Kaybolan gelecegime ağladım
Ağladım çocuklar gibi



237.Unuttum artık seni sildim bütün aşkını
Kaderinin önünde eğme sakın başını
Yanağına dökülen bir damla göz yaşını
Sen silmesen olur, sen silmesen olur
Silen bulunurr elbet



238.Sevmek kolay değil başa gelmesin
Ümitsiz bir aşka kimse düşmesin
Tanrım kimseye böyle bir dert vermesin
Ben aşkın kahrını çekemez oldum



239.efkarliyim dostlar rahat birakin
Yaralı kalbimi ben oyalarım
Derdimle baş başa yalnız kalayım
Bırakın halime gidin dostlarım

Halimi anlattım anlamadınız
Gerçeği söyledim inanmadınız
Zor günümde bana dost olmadınız
Bırakın halime gidin dostlarım


240.Eğer içiyorsam rakıyı , eğer gözlerim eskisi gibi değilse, yürüyüşüm değişmişse.KİME NE !!!



241.Elli elli yüz biz müslümcüyüz:: Arabesktir tarzımız müslüm baba baş tacımız


242.Ben keder üretir dert yaratırım aleme ibrettir herbir sattırım kırk yılın başında halim hatrım sorulsa ne yazar sorulmasa ne !!!


243.Tek tesellim kadehler başka birşey istemez ssahoş etsin yeter ki rakı şarap fark etmez..

244.Madem ayrılığa hüküm giymiş bu yürek ; O zaman ölmek için yaşamak gerek !!!


245.HANI SADECE ÖLUM AYIRIRDI BIZI, SÖYLE SEVGILIM...HANGIMIZ ÖLDU...


246.DOSTA VEFA HAYIR YOK FELEK DERSEN INSAFSIZ GELEN VURMUS GIDEN VURMUS SABIR DERSEN FAYDASIZ NE SEVGIDE NE ASKTA NE HAYATTA GÜLMÜSÜM IZDIRABIM DOGUSTAN BEN DOGARKEN ÖLMÜSÜM


247.kimsenin gücü yetmezdi sen yıktın bu aşkı yine nöbetlerdeyim dilimde eski şarkı...


248.HeR GeNÇ DeLiKaNLıNıN BiR SeVGiLiSi oLaBiLir AmA,
HeR GeNÇ KıZıN BiR DeLiKaNLı SeVGiLiSi oLaMaZ...!!!


249.Sen Benim Adımı Bile Anamazsın...Bırak Dost Kalmayı Sen Benim Düşmanım Bile Olamazsın!!!


250.sevdigimizi elimizden alanlara kolumuza jilet attıranlara kadeh şişesini elimize tutuşturanlara isyanım allah a değil TÜM ALLAHSIZLARA



251.seninle başladığına inandığım bir hayatı,sen olmadan nasıl yaşarımmm...


252.bazen fırtına bazen yağmursun.
bitsin bu bekleyiş gel ne olursun........

253.benim yüreğim,sonsuz kederleri gözlerimden taşırırken.senin yüreğinde sonsuz kederlerin sığabileceği kadar bile yer yokkk.....


254.sen benım ıcımde oldugun surece ne sen kımseye rakıp nede kımse sana rakıptır cunku sen benım ıcın teksın..!!


256.Cok sevdim,suc sayildi...Hic sevmedim kabahat...Bir his diyorki bana,Ölde

kendini arat....


257.Sende Gİt İstersen FahİŞe GÖnÜllerİn KahpelİĞİ Koymaz Bİze
Sende Unut İstersen
Bİzİm GÖnÜl FahİŞe DeĞİl Ama
Unutani Unuturuz Bİzde Kahpece...

258.BEN Kİ SENİN İÇİN DÜNYALARI YAKACAKTIM
SEN TUTTUN BENİ YAKTIN



259.ya alın yazımsın
ya da bu alında hiçbirşey yazmasın
ya sıksınlar alnımın şahına
ya da ben sıkarım adının yazdığı alına...



260.YAĞMUR,MUTLULUĞUMA GÖLGE DÜŞÜRMEK İÇİN
YAĞIYORSUN ALDIRMIYORUM,NİYETİN BENİ
ISLATMAKSA BEN ZATEN AĞLIYORUM...

261.Bir gün sende seveceksin sevene zulum etmenin cezasini cekeceksin .iste o zaman ben gelirim aklina ama ayni anda sende benim kalbimde öleceksin...

262.HANİ DERLER YA
BİR DERT VEREN ALLAH
BİN GÜLDÜRÜR DİYE;
BENDE SANA ŞUNLARI SÖYLÜYORUM
RABBİM SANA BİN DERT VERSİN
BİR GÜLDÜRSÜN....

263.Sen ßenDen AyrıLmaya Karar VereCek Kadar KüçüLdüySen ... ßen Senin

UğrunDa ÖLümü Göze ALaCak Kadar ßüyüDüm Demek†ir...


264.Dönüşün bir hayatın yeni başlangıcıdır
nasıl dönersen dön
yerin başımın tacıdır...


265.DOĞDUĞUM KUSURDU
YAŞANTIM HATA
BEN İSYAN EDERİM
BÖYLE HAYATA....


266.BİZ YALANDAN DOLANDAN BIKTIK
SEVGİLERDE GERÇEĞİ ARADIK
ELBET BİRGÜN BULURUZ
HERKESEDE KAPAK OLURUZ...

267.SEVİLEN NANKÖRSE;
SEVEN NE YAPSIN...


268.ALAYINA İSYAN,
ÖLÜMÜNE SEN...


269.Yüreğinin çöllerine nehir saçlarının tellerine esir oldum.Benki asi boyun eğmez,ben ki çılgın söz dinlemez,senin için hemde kaç kez yaşlar döktüm inanmadın.Bakma ben sana çok kıymet verdim,ağlattın,inlettin,ben yine seni sevdim,kendini bulunmaz ilah mı zannettin.Senide bırakıp gidenler olur,senide terkedip gidenler olur,kahpece sırtından vuranlar olur.....

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri