22 Şubat 2008 Cuma

Şerefsiz


sen şeref qelimesinn ne anlama geldiğini bilirmsn yoqsa;bilmediğin için mi şerefsizs'n

GiDeNe KaL DeMiYcEqSiN. GiDeNe KaL DeMeq zAvAlLIlArA, kAlAnA GiT DeMeq TeRbİyEsİzLeRe, DöNmEyEnE dÖn DeMeq ACiZlErE, Haq eDeNe GiT DeMeq AsİlLeRe YAqIŞIR!!!

sensiz ben hiçsem sen bensiz yoqol;ben sensiz ağlarsam sen bensiz taş ol

BEN BİR GARİP AŞIq ELİMDE ÇATAL qAŞIK AŞqI YEDİN BİTİRDİN SANA qALDI ``BULAŞIK``

ßeni YormayIn! --> çOk ü$engeCim..
ßana yaLan söyLemeyin ! --> Nefret Ederim!
ßana ßi$ey sOrmayIn! --> ßiLmiOrum!
Ciddi oLmayIn --> ßen güLüyorum...
iÇeLim Demeyin! --> DayanamIyorum!..
GideLim Diyin! --> GeLiyorum!...
Dalga geÇeLim. --> ßayıLıyorum !..
Derdinmi var ¿ --> DinLiyorum ...
çOk mu zOr¿ --> Ugra$Iyorum!..

ßana a$Ik oLma! --> ßen oLamIyOrum !!!
>>km ne derse desin ben böleimm degisemiyorum<<

TuTamicaM SözLer VerMem ßaSiT kişiLerLe MEvZuu yaPMAm ßaZı ŞyLri AsLa AfeTmem Ağır GeLiYoSa ßu SzLer FiRar SerßesT ÜsTeLeMem

KaRaNLıK BeNi HaPگEdİyOr ... HePگİ GeRçEğİ GöRmEm İÇiN... AMA GeRçEk OlAn TeK şEy ›ÕŁũм› ... Ve O BeNi ÇaĞıRıYor

вιℓмєz∂ιм вιя ∂αнα вιя ∂αнα ѕєωє¢єğιмι уιηє öğяєттιη вαηα ѕєωмєуι уєηι∂єη ∂σğ∂υм ѕη∂є öğяєη∂ιм уüяüмєуι ηє σℓυя вιяαкмα єℓℓєяιмı


●●●ѕσηвαнαя∂α ∂öкüℓєη уαρяαqтıм ιℓк вαнαя∂α gєяι gєℓ∂ιм вєη!! αıℓємє ∂σѕтυмα ѕℓмℓαя σℓѕυη уααмυя ѕσηяαѕı güηєşιм вєηηηηηη!!!●●●

GéL BuLut oLDa Yağ Biraz iSLanDir aL BaSimi DizLériNé YasLandir DéLirMisim SéVDé BéNi usLandir..

krallar yokken efedir çakallar verilen aranın bi sonu var kral mekana gelince köpekler ayağa kalkar ..

вєη ѕαηα нαℓα αşığıм..ιşтє тαм вυя∂α кαяşıη∂αуıм.уα şм∂ι тυт єℓιм∂єη.уα∂α вιя∂αнα ѕöz єтмє özℓємєктєη

ѕєηι уιηє ѕєνємєм вυηα ∂αуαηαмαм ѕαηα кöℓє σℓѕαм уιηє уαяαηαмαм вιяαz υzαк σℓαℓıм вєℓкι∂є уαяαя göя вαк σ zмη км кιмι αяαя

Hepsi Gidici Sen Kalıcı , Hepsi Anlık Sen Hayat Boyu , Hepsi ÇocukçA Sen GerçEkçE , Hepsi Öylesine Sen Ölesiye..

Kalbim seni unutacak kadar adi ise ellerim onu parcalayacak kadal asildir.

Sadece çocuklar ağlar ve sadece Allah affeder eğer bir gün gidersen çocuk değilim ağlamam Allah değilim affetmem

"gєçмιѕє ∂öηüк кєѕкєℓєяℓє уαѕαмαктαηѕα, gєℓє¢єgє ∂öηüк вєℓкιℓєяℓє уαѕαмαуι тєя¢ιн є∂єяιм."

вιя zαмαηℓαя αя∂ıη∂αη ßαкαя αğℓαя∂ıм $ιм∂ι ∂öηüρ αя∂ıмα ßιℓє ßαкмαм вιя zαмαηℓя υğяυηα ∂üηуαℓαяı уαкαя∂м $ιм∂ι $єяєƒѕιzм кιвяιт ßιℓє Çαкмαm

sevme beny ne olur,,
eğer beni üzeceksen,,
bırakıp gidecksen,,
beny terq edecksen,,
bana acı vereceksen,,
yüreimi yakacaqsan,,
gözyaşlarımı akıtacaqsan,,
birgün bny bırakı başkasının olacaksan SEFME BNY NOLUR..=(

OnA SöYlE OnU GeRçEqTeN SeVdİmM.
OnA SöYlE OnU BiRdAhA GöRmEq İsTeMiYoRumM..
OnA SöYlE OnSuZ HeRşEy Çoq GüSeLL..
OnA SöYlE OnU ÇoqTaN UnUtTumM..
AmA OnA SaKıN BuNlArI GöZyAşlArI İçİnDe SöLeDiMi SölEmEe..

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri