29 Şubat 2008 Cuma

En yeni nickler


Yokluğunun deminde, ayrılığın son perdesindeyim.
Bitecek birazdan aşk oyunumuz, kapanacak sahnemiz...
Ve son selam seyircilere...Ardından veda zamanı...
Üzülme!!!
Bir daha hiç dönmemek üzere gidiyorum....



GözLerimi acsamda sen cıksan kar$ıma... GeL ßeni azad et kayßoLdum karanLıkta..!




Yanımda kimse oLmadıqından deiL yaLnızLıqım... yaLnız oLduqumu söLeyeßiLeceim kimsem oLmadıından yaLnızım ßen!




Dı$ımda kahkaLarDan ßi surat... icimde kan aqLayan ßi veled




Hic akLından cıkmayanı dü$ünmeyi beceremessin. ßu yüzden acını hicßi zaman dindiremezsin!




BLiorsun ßitecek qözlerin yorqun dü$ecek...YannızLık henüz bi bebek qünden qüne büyüyecek...





En iisi yannızLık o beni Hiic terketmedi..!




Ya$adikca
oyuna dahiLim,
NamussuzLuk dunyasinda kabus nufusu artmakta, sakLan!
Kiyametin tiyoLari goz kirpmakta.
In$a ettikLerini yikmak icin geLecekLer..
ßunun ßiLinciyLe ya$a!!..



Çalıntı hayatıma Çalıntı bir ruh...Yok olup giden ışığıma
bir yanlızlık istiyorum...Çünkü sonunda yine karanlık da
yanlız kalmakdan korkuyorum...




Hayat snN romeo aRtıq julLeT Y.OK.



<||?||keNdi ciNaYeTiMde beN biR KaTiLiM||?||>



gün bizim güneş bizim göğsümüzde ateş bizim..el ele olduğumuz o gün gülmek bizim..Dün bizim yarın bizim......

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri