23 Şubat 2008 Cumartesi

Pişmanlık


Pişmanım Herkezi İnsan Sanıpta Saçmaladım.


`` ßitti `` die uzuLme,`` ya$andi `` die Sevin...

∂üηуα вιя güη∂üя, σ ∂α вυgüη∂üя!

aŞk DaMaRLaRıMDa GeZeN Bi eTKi BeN aŞıK oLMaM Ki BeNiMKi SaDeCe eTKiYe TePKi..


ஐ๑ вєη¢є ѕєη ∂є ѕιм∂ι нєякєѕ gιвιѕιη...ஐ๑

Ruh ’um kârânLîk'Lârâ , ßêdênîm sana âît.

Уąģ쵴Ļµ کǿќêĶĻąŕđá HêЧąţĮмĮ λгıЧǿŗųм...
Ya BeNiM oL HeRŞeYiNLe,,,Ya Da uNuT HeRŞeYiMLe...

вizi ѕєvєи ѕєvєя, sєvмєyєи ∂єfǿℓuя gi∂єя!!! вiziм ∂üиyαмız, нєя тüяℓü ∂ǿиєя...!}

Gitmek Gerekir Bazen,Yüreği Dinlendirmek Ve Yalnızlığın Seni Olgunlaştırmasını Beklemek İçin! İşte Vakit Geldi Sevgili O Gün Bu Gündür!

Eğer sensiz olacaksa yarın! Ben yokum şimdiden!
кιмιℓєяι ναя∂ιя αşкιη єη уü¢єѕιηє ℓαуιктιя кιмιℓєяι∂є ναя∂ιя кι αşкιη єη уü¢єѕιηι νєяѕєη∂є αşşαℓιктιя...

ıηѕαηℓαяıη нαуαℓℓєяı вєηıм ѕαнıρ σℓ∂υкℓαяıмα уєтмıуσя...вєηıм нαуαℓıмı кıмѕє тαнмıη вıℓє є∂ємıуσя....

Sevdamı €n Çok Anlatmak İstediğim Suskunluğumsun Artık...Sustum..Oysa Anlatacak Ne Çok Şey Wardı..!

Koptuğu Yerde Bırak !! Bu masaL böyLe bitsin.. Bir zaman HER ŞEYİMDİN !! Artıq hiçbir şeyimsin.......

"gєçмιѕє ∂öηüк кєѕкєℓєяℓє уαѕαмαктαηѕα, gєℓє¢єgє ∂öηüк вєℓкιℓєяℓє уαѕαмαуι тєя¢ιн є∂єяιм."


Sevgilim bil ki senden uzak ne güzellikleri avutur beni bu şehrin, ne de yıldızlı aksamları!... özlemin bir nehir olmuş yarar girer içimde ki dağları!...

Seni sevdiğim kadar yaşasaydım,ölümsüz olurdum.... "Sen hala sonsuzluğun yüzünde bir damla gözyaşısın..."

Biliyordum,seni seviyorum derken yeni bir alfabe keşfettiğimi,kimsenin okuma yazma bilmediği bir kentte...

Fırlatmıştım kalbimi uzağa,en uzağa.Denk gelirde rastlar diye bir yıldıza...Yanılıp susturdum,ağrımın çağrısını,çagrimin köhnemiş ağrısını...

Oysa kim bilir ki ,yanağımda yangınlardan çok önce o yarin bıraktığı öpüş izi var... Yüreğimde anılardan kalan bin düş izi var...

Kanmadım aynalara sana kandığım kadar...içimde bir boşluk sana yandığım kadar..

Bir çift yeşil göz yüzünden içimde bir sonbahar acıyor; öyle acıyor ki, acılar acısız kalıyor, mevsimler üstüme devriliyor,kışlar kışsız kalıyor...

Anarşist mi olalım yani, ne bu kpss kadroları
Nickneyime
Allah chat yapmamızı istese klavyeyle doğardık.
[Ölsemde dik durmaz, sarhostur mezar taşım...]
Baba beni okula gönder devamsızlıktan kalıcam yoksa.
Hemen canımı alma Rabbim bırakta hayatla didişeyim, mümkünse dişi gönder azrailimi ölümle sevişeyim...
Acele işe , bende işicem şeytan karışmaz merak etmee !!
Pamuk cüce ve yedi prensesler
Rekor insanın kendine yakışanı kırmasıdır.
Güzel asmadan çıkar güzel yaprak, marifet o yapraktan güzel dolma yapmak.
*Hayat b*ktan ama grafikleri güzel
Buffy de vampir sayılır
Ahmet şu anda yok, notunuz varsa ben alayım

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri