24 Şubat 2008 Pazar

Sensiz


78.Sensizlik sessizlik demek, sessizlik ölüm demek yaşarken ölmek demek seni sensiz yaşamak demek.Demekki yaşamak için sevmek sevmek için sen gerek , seni seviyorum


79.Bir kağıt birde kalem verim sana , ne yazmak istiyorsan kendin yaz sana , silgimi boşver mektup değil bu kader!!!


80.Bazı şeyler anlatılmaz yaşanır sadece, sevenin sevdiğini bilmesi kadar sevilende anlar sevildiğini.


81.Gül filizlendiği günden itibaren güneşe aşıktır her ne kadar güneş her gece ayın görkemine kanıp gülü bıraksada gül yıldızlara kanıp güneşi asla bırakmaz


82.güzel olanı beğen
iyi olanı sev
doğru olanla yürü
kıymetli olanın da yanında kal


83.Bizim yöremizde kaderimiz doğuştan yazılır.. şiirlerimiz hayatımızı anlatır, sevgim yüreğim kadar mert olur. SENİ UNUTTUM kelimesi sadece mezar taşında olur..


84.Denizleri seviyosan dalgalarınıda seveceksin, sevilmek istiyosan önce sevmeyi bileceksin, korkarak yaşıyosan yanlızca hayatı seyredersin


85.Gözlerimden düşen yaş denizi ıslatıyor. sevda kilim, hasret nakış gönül derdi dokuyor. çatlayası deli yürek sen diye atıyor güzel gözlüm burası sen kokuyor..


86.Kader isterse eğer gelmem diyemezsin ecel isterse eğer ölmem diyemezsin o kadar çok sevildin ki tanrılar misali artık aşkı tatmadım bilmem diyemezsin


87.Unutma; Her beyaz gülün siyah bir gölgesi vardır.


88.Sevmek, sevdiğin insandan faydalanmak değildir. Onun mutluluk ve saaadeti için bir şeyler yapmaktır.


89.Geceyi sana yazdım güneşi sana, alev alev yanıyor içimdeki sevda, yetmiyor söndürmeye denizler, ebedi aşk için hazır bu can adanmaya.


90.Bizim ömrümüzde mezarlarımız doğuşumuzda kazılır şiirlerimiz hayatımızı anlatır seni unuttum kelimesi sadece kan ile mezar taşımda yazılır seni unutmadım


91.Seni her sabah ilk görenin güneş olması ne acı. Oysaki seni her an görmeye can atan kalbimin olduğunu bilse birdaha asla doğmazdı.


92.İnce sızım kalp hırsızım beni benden aldın imkansızım ağlasam inlesem ne fayda nasıl olsa ben hep haksızım


93.Ne güzeldi günlerimiz
Ayrılmazdı ellerimiz
Aşkla çarpan kalplerimiz
Ayrı düştü gülüm gülüm


94.Dün gece yıldızlara hep seni anlattım, dinledikçe bir kez daha parladılar. Ayrı olduğumuzu söyledim, seni dilemem için hepsi birer birer kaydılar


95.Zannetmeki gözlerim sana baktıkça bıkacak. Ölsem ruhum daima seninle kalacak. Kapanırsa gözlerim hayata son sözüm ''SENİ SEVİYORUM''olacak


96.Kimi zaman uzaklarda olan sevgilinin kimi zaman gece uykularımın adıdır hasret sen yıldızların getirdiği özlem değil ölümün bile unutturamayacağı tutkumsun!..aşkım


97.Can dostuma...Rüzgar savuracak bir toz bulur her hayal yaşanacak bir can bulur her düş gerçekleşecek bir umut bulur unutma! bulunmayan tek şey senin gibi bir dosttur!..


98.Ben sensiz geçen günlerime yanarken, belki sen bensizliğe sevineceksin.. Ama şunu unutmaki birtanem; birgün sen de SEVECEKSİN !!!


99.Affetmek Allah'a ağlamak çoçuklara mahsustur.Allah olmadığım affetmeyecek çoçuk olmadığım için ağlamayacağım.


100.Ölsen bile benden kurtulamassın. Kefen olur bedenine sararım, yağmur olur üzerine yağarım, çiçek olur mezarında açarım. Ölsen bile benden kurtulamassın.


101.En büyük dostluklar büyük okyanuslardaki dev dalgaların altındadır. Bir gün ıssız bir adanın bir parçasına çarpıpta milyonlarca parçaya ayrılmış olsa dahi birleşmeye mahkumdur.



102.Ben toprak sen fırtınalı bir yağmur göğsümde büyüyen ağacı seninle suluyorum ama dikkat et yağmurum rüzgarın dallarımı kırmasın


103.Bir sevgi var içimde, lekesiz tertemiz..Bir özlem var içimde, uçsuz bucaksız..Birde sen varsın içimde, unutulması imkansız.


104.Hayatın pembeliklerinden uzak diyarları görüyorum mutsuzluklar içinde mutluyum çünkü beni hayata bağlayan kişiyi yani seni düşünüyorum


105.Seni ilk gördüğüm gün gözlerimden gönlüme aktığın o an dün gibi hatırımda.Yüreğim daima coşkulu ve kanatlıysa, bilki, sana olan tutkumdan ve sevdamdandır.


106.Ne zaman sağır ressam krisatl bir zemin üzerine düşen yağmur damlasının sesini çizerse seni o zaman unutacağım...


107.hasretinden ölsem kapını çalan olmazdım
bir damla yaş olsam
gözünden dolar akmazdım
adın sevgi olsa
kalbimden söker atardım


108.Aşığım sana doyamıyorum Ne de güzelsin bakamıyorum seni sevmeye kıyamıyorum bu ne büyük aşk Allah'ım anlamıyorum...


109.bir gün yalnız kalırsan
o günlere dalarsan
bir mutluluk ararsan
BENİ DÜŞÜN MUTLU OL.


110.seni sevme çabam adını sahildeki kumlara yazma uğraşımdı, dalgaların her seferinde sildiği benimse YILMADAN denediğim.


111.ucurumun kenarından duserken bile tutunacak tek dalım olsan sırf senİ kırmamamk icin olumu secerdim !!GULUM !!


112.Sen cölde acmis bir cicek olsaydin, seni kaybetmemek icin ölene dek aglardim...


113.sev seni seveni dağlarda çoban olsa bile
sevme seni sevmeyeni mısırda sultan olsa bile


114.Her sabah yaşadığımdan önce seni sevdiğimin farkına varıyorum Sensiz bir güne gözlerimi açacaksam hiç uyanmak istemiyorum ...


115.Uçurumdan düşerken tutunabileceğim bir dal parçası olsan,öleceğimden değil,seni kırabileceğimden korkarım.....



116.birgün ölürsem sana kavuşmadan.bir mezar yaptır ama hiç ağlamadan.tabutumun rengini isterim kara.örnek olsun benim gibi sevipte ayrılanlara.



117.söyle kuşlara bana sitem etmesinler
gökyüzünü ben vurmadım ki...



118.beklenen gün gelecekse çekilen çile kutsaldır


119.Kocaman bir okyanusta bir su damlası olmak yada uçsuz bucaksız sahilde kum tanesi olmak ama engüzeli milyonlarca insan içinde senin sevgilin olmak) sçs !!!

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri