19 Şubat 2008 Salı

Unutulmayan


Yillar vardir nasil geçtigini bilmezdim, bir gün vardir yasamin anlamini degistirdi bana dair; hissetmedigimi, bilmedigimi yasatti, iste o ani senle yasadim senle sevdim.

Kalem olsa dünyadaki bütün agaçlar ve bütün denizler mürekkep olsa senin siirini yazamam yinede...

Yaprak döken gençligimin satir aralarinda alti kirmiziyla çizilmis ve tirnak içine alinmis suskunlugumun bas harflerisin.

Utanirim , söyleyemem yasadigim yalnizligi , kelimeler yetmiyor ki , bu mu sevda dedikleri.
Unutulmayan ..
Yaninda benden yakin baska biri de olsa , her seyi inkar etmis inandirmis olsanda , ve ona duygulanmis sevdalanmis olsanda , biliyorum bu gece beni düsüneceksin.

Sevgimiz yavas yavas süzülen çisil yagmur gibi ama irmaklari tasiran cinsten...

Seni düsünür , seni özlerim , sevgilerin özlemlerin derinliginde ne olur kir seytanin bacagini birkez beni hatirla , bir sonbahar serinliginde...

Sert rüzgarlar karanlik geceleri severmis , aynen benim seni sevdigim gibi.

Sen bazen en zifiri karanlik gecemin günesi, sen bazen yasanacak hayatin cesaret verecek mutluluk yani, sen bazen ve her zaman sevgimin tek nedeniI...

Seni yildizlara benzetiyorum onlar kadar etkileyici,çekici ve güzelsin ama aranizda tek fark var onlar milyonlarca sen birtanesin.........

Beni bir dag basinda böyle yapayalniz kodular,rüzgarlara, kuslara, bulutlara yakin,senin etinden, tirnagindan ayri,senin kokundan uzak.

Kazimak ulu agaç gövdelerine adimizi Yazmak her seyi bir bir kumlarin üstüne O her iskenceye mahkum olmuslugumuz O çok sevmek, daha çok sevmek günden güne.

Sen bastigin yerde çiçeklerin büyüdügü Her zaman en güzel, her yerde essiz Sen yaprak, sen köpük, sen kus tüyüSen sevgi nehirlerimin aktigi büyük deniz

Ne zaman seni düsünsem yasamak güzel Bir bahar bahçesi olur güz bahçeleri En karanliklarda bile uzanir bir el Kendiliginden açar sabaha perdeleri

Ne olurdu saadetlerin en büyügü Iste ellerimde al, diyebilseydim Anlardin ve hiç gitmezdin, degil mi Bir gün oldugun gibi kal diyebilseydim.

Hep böyle çocuksu mu bakar senin gözlerin? Hep böyle içinde uzak bir isik mi yanar? Bakislarinda beni dinlendiren bir sey var; Kiyisindaymis gibi en sakin denizlerin...

Unut benden kalan ne varsa Unutmak tesellidir yalnizligin Günesi bir kadeh sarap gibi içip Delicesine sarhos olmak
En güzel tarafi imkansizligin

Inan ki! Kirilmis bir ayna gibi Paramparça, kirik dökük askimiz Çaresizligin, ümitsizligin türküsü Türkülerin en içlisi, en hüzünlüsü Büyük askimiz


Bakma sen yagmurlarin sagnak döküldügüne Bakma sen gecelerin karanligina Bu pembe umut sütten de beyaz Bu senli hayal gülden de kirmizi Iste renk renk çiçekleri askimizin Görsene! ..

Ve bir gün dur diyecegim geçip giden zamana Son kursunu sikacagim sensizlige Öbek öbek mutluluklar tasiyacagim dag eteklerinden
Sana gökten yildizlari koparacagim bir bir Sana bitmez tükenmez sevdalar getirecegim Beklesene!..

Istemem sevgili yüzüme gülme Eger ki sonunda aglatacaksan Istemem sevgilim ümitler verme Sonunda dünyami karartacaksan

Ben aski ölümsüz bilenlerdenim Bir ömür boyunca sevenlerdenim Ellerin ellerime degmesin derim Eger ki sonunda birakacaksan

Atesleri kül ederdim Kursunlari gül ederdim Su daglari yol yapardim, Acilari bal yapardim ben olsam..

Ben olsam ah ben olsam O daglarda ben olsam O yollarda ben olsam Oralarda ben olsam Sokaklara ask yazardim Acilara son yazardim
ben olsam.

Her yagmur bir gok bulur Her yesil bir dal Her deniz bir marti Her dogan gunes kuytu bulut kendine Ama ben senden baska sen bulamamki.

Yurek umutlara gebe oldugundan beri Dostluklar ayriliklara yenik dusmedi Gonlumuz dar agacindayken bile Olume kusup dostlarimizi sevmeyi sevdik biz
Yasamin kaynagi sevgi ise eger Sevgi bir tutku tutku bir gaye gaye bir seyleri paylasmak Paylasmak dostluk dostluk hatirlanmaksa aklimdasin

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri