29 Şubat 2008 Cuma

Duygusal


Kim GöRMü$ KiM SeWmİ$ BEnİm KaDaR MuCiZe A$KLaR YaŞaIP Kim ÖlmÜŞ BeNim KaDaR.._??


!Git ve bitir bu işkenceyi !Seni sana bıraktım ! YAĞMUR
DÜŞTÜ GÖZLERİME...! {YOKUM}


| ' FırTına'm ' | Sın ßenm Sen estqÇE ßen TiTreRim


ztn Hep sölerim bana göre değil bu dünya.....!!


diri diri gömülen hayallerimin ardından...bir bir sökülen umutlarım tükendi...


::aklımın çöllerinde kaybolan bir ben vardı sanki boğulan:::

ßeNi eLeştireceğine ßeyniNi GeLiştiR


senin acımayan canın canımı acıtıyor cnm...


seni benden aldıya;demekki hayatta saçmalıyormus bazen!!


yorgunum gitmelerin tümüne..


üşüyen kelimelerim wr ellerimde..ellerimden soğuk, yüreğimden buz duymak istemeyeceğin kadar anlamlı we.. anlamak istemeyeceğin kadar gerçek!!


en fazla kaç intiharıma sebeb olabilirsin ki_?

Al senin olsun,sevgin, aşkın... al senin olsun. Nasıl yaşamak istiyorsan, kiminle istiyorsan yaşa. Al senin olsun yaşamak istediklerin…
|Geçmek bilmiyo zaman düşlerin ardından geride kalan sadece bir awuç yalan bu benim kaybolan hayallerim…

KİmSe seNi izLemiYormuŞ Gibi DaNsEt... !!!

¿ [ٿ] [•ิ_•][-ิ_•ิ][-.-]

вυ gσѕℓєя вηм уσℓυмα вαкıρ αğℓαмαѕη ѕηη üzüℓмєηι ιѕтємм.αуяıℓıк вαѕιт α∂αмı üzєя!αмα öℓüм νє кαнвєℓιк ∂єℓιкαηℓı α∂αмı кαняє∂єя...

|ڪے m0deRn ZamanLarda Aşk , Düttürüdürü müdür?๏̯͡๏)ڪے

SeN BaNa SeN DeSenDe OLuR DeMeSeNde OLuR,BeN SaNa SEN DeMeYeCeĞiM DüŞüN DuR

!!!... ﻝﺎﻤﻛ ﻰﻠﻋ ...!!!... ﻮﺰﺮﺁ ...!!!

Bir Arzum Var;Gözlerin! İki Gözüm,Biri Sensin,Diğeri Senin...!!! Bir Arzu'm Var !!!

|KaRa_GözLüM©|...!

BiR ŞiŞeDeN DöKüLeN ŞaRaP'In DeĞiL,TeK KaĞıTLa SaRıLaN EsRaR'In DeĞiL,SoDaYLa PaTLaYaN HaP'In DeĞiL,DeLiKaNLı ADaMıN MüPTeLaSıYıZ

| Yalnız.. Hep Yalnız...!!! [ٿ]

[YıldızlardaKayarDurmazYerindeSolarGüzelliginKalmaz
YüzündeSensizCanWerirkenSonNefesimdeBirYudum
SuWermeyeGelemezmisinGelemezmisin]

yürєğiмdє göмdüм sєиi söкüp αтмαк мüмкüи dєğiℓ yαиıмdα oℓαмαsαиdα rüyαℓαrıи yєтєr bαиα

«уαя!м уıℓ∂ızℓαяα вαкıρ αηαяѕα вєη!... ∂єу!η уαя∂αη αуяıℓαℓı тυтмυσя єℓ!..»

۰۪۪۫۫●۪۫۰»»» ۞ ҳҳ̸Ҳ[̲̅A° S] K [̲̅s [̲̅ ı ] m [ ] Ҳ̸ҳҳ »-(¯`v´¯)-» ...::: केG है Ö से K ॠ -H से A ॠ N::::... »»» ۞(۰۪۪۫۫●۪۫۰

/̵͇̿̿/'̿̿̿̿๏̯͡๏)๏̯͡๏) _̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅a̲̅я̲̅l̲̅b̲̅o̲̅r̲̅o̲̅̅_̅ _̅()ڪے~ ~ ๏̯͡๏)๏̯͡๏) /̵͇̿̿/'̿̿̿̿

şċҺáŢζ їĆЋ ŀÍẾ฿è ĎįċĦ ÜЂỆŗ âĻļệš,ΨẻŅń ĎÚ ģĖҢŠ‡ ńÍmm mĨĆť mĨŦ,ŌĤמẾ ĎїĊĦ ģэŋ ÌĆҢ ЙĨŕģÉЙđŝ ώðЋїŋ

UnutuLması imkansız , hatırLanması zor ßiriyim ..!!

Yanımdasın ama Uzaksın..Hadi ßen Sustum ,yüreĞin anLasın..

вєη ѕєηι кαℓвιмє уαz∂ιм, вυ кαℓρ ∂υямα∂ιк ѕüяє¢є σ уαzι ѕιℓιηмєz.|||

suskunluğum içimdeki isyanımdadır

Hayat Bir Film Bizde bu Filmde Oynayan Aktiristleriz. Rolümüzü Oynarız bitince Gideriz Sahneden Ölümlü DÜnya

HeR ZaMaN DoĞRuYu SöYLe; Ne DeDiĞiNi HaTıRLaMaK ZoRuNDa KaLmAsıN

GidiyoRum qeRide yaşanmamıs..ZamanLaRı bıRakaRak..(

Benim yollarimi bekler diyerek Benim hasretimi ceker diyerek Artik bu ayrilik yeter diyerek Sana canimi vermeye geldim!!

| KaL deme bana alışamadım bu kente Gidiyorum

İnadına !Denizler kana bulansada pırıl pırıl okyanuslar var burada. ßoyle ya$amak onursa ölüm bizim ßa$tacımızdır !!

¬ gecmı$ ve gelecek yoktur yaLnızca sonsuz ßir $imdi wardır ..

нιçвιя уüz güzєℓ ∂єğιℓ ѕєηιη уüzüη∂єη...

ÇakaL gibi dostum olacagına Aslan gibi düşmanım olsun

YşAMK İÇİN YALVARMDK,ÖLMK İÇİNDE YALVARMAYZ!!!bZDE SVMK ÖLÜMNE;YALVRMK ASLA!!!NE KRALM nDE KRAL TaNıRM EN ALA KRaLI SOYTRI YAPArM

germein koparım ۵

Herkese bir sitemim var.. herkesten bir alacağım.. Hesaplar, bende ; kesimi mahşerde ..

' sukut ` u hayaL | | Dönmeyene dön demek acizlere, Hak edene git demek Asillere yakışır ..!!

- Sessizliğe gömülüş Bazen daha etkili bir anlatımdir haykırıştan.....

$u$kun&Kü$küN

((¯`»¦«´¯)) •× [¤] I Løve yøu ¬¬[¤] ו ░║ HαβεЯіП ΨоЖ βεП ÕГϋΨояμШ ((¯`»¦«´¯))

●güℓвαн¢єѕιη∂є gєçѕє ∂є öмяüм. ѕєηιη üѕтüηє güℓ кσкℓαмαм güℓüм!ѕєηι кσкℓαмαк σℓѕα ∂α öℓüм ιηαη υğяυη∂α öℓмєує ∂єğєяѕιη güℓüм●

' VaRlIğımIn kıYmeTİni bİLMEyeNİ YoKlUğUmlA TERBİYE EdErİm (:

Doğduğum Kusurdu Ya$antım Hata,ßen !syan €derim ßöyLe haYata...!

ιкι öмüя ∂єιℓ,ιкι уαℓηızℓıктıя уαşα∂ıgıмız.нєя şєу вιя уαη∂α νє вσş.gєяçєк σℓαη şм∂ι ѕєηιη уσкℓυğυη...ѕηι özℓüуσяυм...

¨°o.O † ѕнєzσρяєηηє † O.o°¨ ...

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri