24 Şubat 2008 Pazar

Üzgün iletiler


120.Göz yaşlarım sel olup denize aksaydı eğer,dalgalar sahile seni seviyorum diye imza atardı......


121.vazgeçemem senden umudumu sana senide yarınıma bağladım.Umudum seninle birlikte yarına güneş gibi doğacak.


122.Sen bakmaya doyamadıgım ,günlerce düşlediğim ,hasretim ,kaderim ,tutamadığım gözyaşım ,canımdan cok sevdiğimsin..bana yaşattığın duygular için teşekkür ederim AŞKIM..


123.En güzel yerinde bitirilmişse eğer;kaybedilmeye değer.


124.merhaba sevgilim bugunde seni her an her saniye düşündüm ve yine anladım ki ben seni hergün,her an her saniye bir önceki zamandan çok daha fazla seviyorum canım cimcimem bana yaşatmış olduğun aşkların en güzeli için sana binlerce teşekkür ederim seni çok sewdiğimi elini hiç bırakmadığımı unutma sakın olur mu ballı böcüğüm


125.bir romandin okuyupta bitiremediğim.. bir hayaldin yalvaripta hukmedemediğim.. bir sendin merhaba deyipte elveda ..tek bildiğim seni ölümüne sevdiğim...


126.Ayağıma prangalar vurulmuş olsa bile. Nemli baltalarda yürüyüşümüz var arkadaş. Ne dostlarım arar ne düşmanlarım sorar. Kaderime terk edilmiş bedenim var arkadaş. Biz öyle insanlarız ki kimimiz park köşelerinde. Kimimiz ise hücre evlerinde yaşarız. Çok konuşma gardiyan sanada bi üçlü sararız...


127.biz isyankar sokaklarda buyuduk kizim. anlamayiz senin gibi balli ekmek yameyi. Biz 17 yasinda dunyaya, 18 yasinda kasip kavuran asklara isyan etmisiz, bilmeyiz kaygan pistte dans etmeyi. Satmayiz 10 kurus icin bize.., bize hakki olan sevenleri



128.Efkarlıyım bu gün yine gurbet elde akşam oldu içip küstüm kaderime ayrılık oldu. Anam yokki derdimi bilsin bacım yokki gözyaşımı silsin hasta düştüm gurbet elde yanlızım şimdi


129.NE ORHAN NE FERDİ BİLMİYO DERDİ HAYDİ SEN SÖYLE MÜSLÜM BABA NEREDEN SEVDİM O ZALİMİ...!!!


130.Seni unutacak kadar adi ise yüreğim yüreğimi parçalayacak kadar asildir ELLERİM..


131.YÜREĞİNİN ÇÖLLERİNE NEHİR SAÇLARININ TELLERİNE ESİR OLDUM. BENKİ ASİ BOYUN EĞMEZ BEN Kİ ÇILGIN SÖZ DİNLEMEZ SENİN İÇİN HEMDE KAÇ KEZ YAŞLAR DÖKTÜM İNANMADIN. BAKMA BEN SANA COK KIYMET VERDİM AĞLATTIN İNLETTİN BEN YİNE SENİ SEVDİM KENDİNİ BULUNMAZ İLAHMI ZANNETTİN. SENİDE BIRAKIP GİDENLER OLUR SENİDE TERK EDİP GİDENLER OLUR KAHBECE SIRTINDAN VURANLAR OLUR SENİDE TERK EDİP GİDENLER OLUR...


132.ELLI ELLI YUZ BIZ MUSLUMCUYUZ...!!! MUSLUME SELAM JILETE DEVAM...!!!


133.ISTANBULDA GEZEN DELIKANLI... ELINDEKI SIGARASI.... KOLUNDAKI UC BES JILET YARASI.... DOKUNMAYIN ODA SEVDALI...!!!


134.Sensizlik bir ok gibi canıma saplanmalı, coşmalı yanardağlar kasırgalar kopmalı, aşkın bir zehir gibi kanımda dolaşmalı, elbette aşk dediğin böyle olmalı..Ben imkansız aşklar için yaratılmışım, ne kavuşmayı bilirim ne unutmayı, kayboldum kuytusunda yanlızlıkların, yaşadım en karasını sevdaların...


135.gunesı sevıyorum dıyorsun gunes acınca golgeye kacıyorsun yagmuru sevıyorum dıyorsun yagmur yagınca semsıye acıyorsun korkuyorum be sevgılım cunku sen benı sevdıgınıde soyluyorsun


136.SANA ILK YALANIMI SON NEFESIMDE SOYLIYECEGIM SIRF YALAN OLSUN DIYE SENI SEVIYORUM DIYECEGIM


137.benım damarlarımda dolasan kımyasal bır etkı sen aşk degılsın guzelım senınkı etkıye tepkı


138.Sevgilerin en güzeli seni sevmek,
Özlemlerin en güzeli seni özlemek,
Ve hayatın tadı sabah kalktığımda,
Senin varolduğunu bilmek...


139.Sevmek gözyaşı değildir akıp gitsin...
Bir mevsim değildir zamanı gelince bitsin...


140.Bırakma beni sevdiğim gidişine dayanamam,
Hasret gözyaşlarımla kendimi avutamam,
Dönerim dersin ama kadere inanamam,
Bıraktığın anılarla sensiz yaşayamam...



141.sEnLe BiRlİkTeİkEn SaAtLeRe YeTiŞeMeDiM;SeNdEn AyRıLdIkTaN sOnRa DaKiKaLaRa ErİşEmEdiM


142.Hayatta hiç kimse için ağLamaya değmez,ağLamaya değenLer zaten ağLatmaz...Eğer bir gün ağLaman gerekirse başını dik tut ki:GözyaşLarın seni ağLatan kişi kadar aLçaLmasın...


143.Bu masaLar bo$ kaLmaz gidenin yeri doLar. Bu vazoLara bir$ey oLmaz yaLniz cicekLer soLar. Gönül kimsesiz yapamaz sevebiLeceği bir dost arar. Ta$in kaLbi yoktur ama onu biLe yosun sarar...!


144.1Aşk ve ArkadaşLIk Birgün YoLda KarşILaşIrLar, Aşk Kendinden Emin Bir ŞekiLde Sorar:"Ben Senden Daha Candan ve Daha YakInIm!Sen Niye VarsIn ki Bu Dünyada.?ArkadaşLIk Cevap Verir Bu Kendini Begenmiş Duyguya;"Sen Gittikten Sonra Arkanda BIraktIgIn GözyaşLarInI SiLmek İcin"!!


145.Sen yemeğimin tuzu, yüreğimin buzu, anasının en güzel kızı... Sen kalbimde en tatlı sızı, sen bütün varlığımın sevimli hırsızı... Sen sevdikçe sevilesi, övdükçe övülesi, öptükçe öpülesi, aşık oldukça olunacak aşkımsın


146.Sen,
Solgun baharlardaki mavi yağmurum,
Akşam kızıllığında yorgun gölgem,
Kış ayazında yaz güneşimsin.
Bulutlardaki saklı düşlerim,
Her günün sonunda özlediğimsin.
Yüzün kadar temizdir kalbin,
Hangi sevgi alabilir yerini?
Yokluğun yağmura yazı yazmak kadar zor,
Sensizlik ölüm kadar acı…


147.Hayat benim anlamı sensin, yıldız benim dilek sensin, bulut benim yağmur sensin, güneş benim ışığım sensin, kor benim alev sensin, ben sendeki benim, sen bendeki sensin : ömür denilen meçhul bizimle tükensin...annadınmıı



148.Serseriyim sokaklar evim, serseriyim adam gibi severim, bana bir adım gelene ben on adım giderim.Dinle cici kız dinle zannedersinki serseri ağlamaz, serseri bi kayboldumu onu kimse bulamaz, şimdi anlıyorsunya, şehirlerin asi kızı hiç kimse serseri gibi sevipte aşık olamaz


149.Dünya kadar derdim olsun senin gibi yarim olsun. kavuşmaya zaman yoksa öbür dünya bizim olsun.para şöhret elin olsun tatlı dilin benim olsun.sensiz geçen yüzyıl değil.seninle gecen bir gün benim olsun aşkım.


150.Ruhumu yerlere serip hasret cektirende lsan, ne askina bedduam nede sana kinim var,Deryada akar gibi binbir dertle dolsamda, seni mahsere kadar sevmeye yeminim var!


151.Uzaktaki bir kelebeğin kanat çırpışının fırtınaya sebeb olması gibi bir şey gözlerinin ve gözlerimin bir gülümsemeyi araması


152.Yağmurlu bir günde koşar gelirsem yanına, ıslak saçlarımı düzelt, beni kollarının arasında ısıt, dudaklarını ansızın dudaklarıma değdir ve yalan da olsa seni seviyorum de.


153.Kelimeler hep biten harflerden kuruludur.Sessizlikse sonsuzdur,kalpler gibi.Ve ben bu yüzden susarım senin yanında seviyorsam susmak herşeyi anlatır zaten.


154.Seni öyle çok seviyorumki birtanem sen aldığım nefessin sensiz geçen her saniye boğazım sıkılıyor nefes alamıyorum sanki unutmaki sen olmazsan ben yaşayamam.


155.Seni sordum sokak lambalarına bekleme boşuna gelmez dediler boynumu büküpte baktım onlara halime acıyıp zavallı dediler.


156.Seni gökteki yıldızlara benzetiyorum,onlar kadar parlak ve erişilmezsin.Yalnız aranızdaki tek fark onlar milyonlarca sen birtanesin.


157.Gecenin karanlığında nöbete kalktım aklımı yine sana taktım yasakda olsa bir sigara yaktım hep seni düşündüm sevgilim parola (aşk) işareti (hasret) döneceğim sevgilim biraz sabret hep seni düşündüm sabaha kadar


158.Benden sorulur oldu dünyanın hali artık;insan ve toprak,aydınlık ve karanlık..Anladınya işim başımdan aşkın.Anladınya gülüm ben sana aşık olmakla meşgulüm...


159.Sana bir aşk romanımı armağan edeyim yoksa aşk romanı gibi bir aşk mı yaşatayım?


160.Bu aşkın uğruna ne engeller aştım bazen mutluluğa uzaktan baktım sarsıldım yıprandım ama bıkmadım özlemlerin inadına seni SEVİYORUM


161.Ben gökyüzünü çoktan unuttum bir mum ışığı bilirim güneş bir boş tavanı bilirim sema ne sıcaklığında yandım gündüzlerin nede soğuğunda gecelerin...


162.Sensiz ne günlerin ne mevsimlerin yok artık değeri yok benim için hatırı kalmasın o resimlerin yırtmadan son defa bak benim için madem ki son sözün elveda artık madem ki son çare ayrılmak artık ecelim elinden olmasın yazık Bir Yabancı gibi git benim için


163.Yüreğinden geçip giden bir dünyanın gözyaşlarında ıslandığı vakitlerde günlerin hayırlı, duaların kabul, umutların hep rahmetle dolsun.Allahım kalbine benim sevgimi doldursun.AMİNN


164.Sen dogum günü hediyemsin diyelimki hoş geldin peki beni gerçekten sevecek misin yoksa sende diğerleri gibi çabucak kırılıp dökülürmüsün gözlerimden


165.Sen sensiz haykırışlarda kaybolan gözyaşım senle geçen dakikalar uğruna dünyaları adadığım yanımda kalacak derken uzaklara yolladığım özlemekle yetindiğim sevgisin üzgünüm....


166.Sen bilir misin yanlızlıgı
Ama nereden bileceksin
Sen hiç sensiz kalmadınki


167.Gülü bir gün
Seni her gün
Gülü soluncaya
Seni ölünceye dek
SEVECEĞİM...(aşkımsın)

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri