21 Şubat 2008 Perşembe

Gülme


Yalnızlığa gömüldüğün bir akşamda, güneşin geç doğduğu soğuk bir sabahta özlediğinde ve ağladığında sıcak bir ele hasret kaldığında beni hatırla hep seninleyim…Dünyadaki en güzel seyi sana vermek isterdim ama seni sana veremem ki ?ACI VE HÜZÜN BIR YILDIZ KADAR UZAK,MUTLULUK GOZBEBEGIN KADAR YAKIN OLSUN.UMUTLARIN GERCEK,GERÇEKLERIN MUTLULUK,MUTLULUKLARIN SONSUZ OLSUN..Birgün hayatin bütün güzelliklerinden vazgeçip ölüme sessiz sedasiz gitmek istersen, yanima gel ki sana sensiz yasamanin, sensiz olmanın ölüm oldugunu göstereyim…
Dünyada 2 renk gül olsun,biri kırmızı digeri beyaz,sen beni unutursan kirmizilar solsun,ben seni unutursam beyazlar kefenim olsun.
Sevgi deger vermesini bilmektir..Sevgi sevdiğini özlemektir..Sevgi birliktelikten sevinç duymaktır..Sevgi onu kalbimde hissetmektir..Seni çok özledim Aşkım.
SENI SEVDIGIM KADAR YASASAYDIM OLUMSUZLUGUN ADINI ASK KOYARDIM…
Ben senin adını ne sahilde ki kumlara yazdım, nede ormandaki ağaçlara kazdım. Ben senin adını gece gündüz kalbimde yaşattım.”AŞKIM”
Denizlerden kağıt, sulardan kalem yaptım. Sana bin defa seni seviyorum yazdım. Aptalsın inandın. Çünkü ben seni sevmedim sana “TAPTIM”
Hani en güzel aşklar imkansız gelir ya insana, imkansız olduğun için aşığım sana!..
Sil baştan yaşama şansım olsaydı eğer kusursuz olmaya çalışmaz rahat bırakırdım yüreğimi korkmazdım daha çok riske girip sana aşık olmaktan!!!
Ne zaman çöller deniz denizler çöl olursa,güneş doğmayı unutup ay çimene düşerse,dağlarda nilüfer çamlarda gül biterse,işte o zaman seni unutup başkasını SEVERİM!
Yatağını gül yapraklarıyla, rüyalarını papatyalarla süsledim. Üzerini sevgimle örtüp kabuslarını ben aldım ki en tatlı rüyaları göresindiye AŞKIM !!
Ben Senin Beni Seve Bilme ihtimalini Seviyordum Aşkım….
Seni ne kadar sevdiğimi mera ediyorsan bir sağanak yağmurda dışarı çık ve ellerini aç. Tutabildiğin yağmur taneleri senin bana olan sevgin, tutamadıkların ise benim sana olan sevgimdir. Bitanem…
Ölmek dünyada unutulup gitmekmiş, ölmek bir kefen giymekmiş, ölmek o soğuk o korkunç ve o kara toprağa girmekmiş. Yok be aşkım asıl ölmek “Sensizlikmiş”
Bu gün bir çiçekçinin önünden geçerken içeride bir çiçek gördüm, Sanki dünyanın en güzeli benim der gibiydi o gülü sana yollamak isterdim ki yanıldığını anlasın <<<< AŞKIM >>>>
Ağırdır sevmelerim, her yürek kaldıramaz, büyüktür umutlarım her omuz taşıyamaz, her şey olur da şu kalbim bir tek sensiz olamaz…
Seni sen olduğun için değil, benim olduğun için seviyorum…
Eey mezarcı; bir mezar kaz ki iki kişilik olsun, etrafında renk renk çiçekler olsun, ben yatayım yanımda sevdiğim olsun , istersen tüm varlığım senin olsun…
Uçurumun kenarında tutunduğum son dal sen olsan bile seni kırmaktansa kendimi uçurumdan aşağı bırakmayı tercih ederim…
Başını cama yaslama öyle, düşünme derin derin, aşk bu; mahfeder insanı mesutken bak ben ağlıyormuyum her şeyimi kaybetmişken
Gecemidir insanı hüzünlendiren yoksa insanmıdır hüzünlenmek için geceyi bekleyen. Gecemidir bana seni düşündüren yoksa benmiyim seni düşünmek için geceyi bekleyen..
Umudum bitince umudum olurmusun? Sevgim yetmediği anda sevgime destek olurmusun? Seni kaybettiğim anda yine benim olurmusun? Sonsuz aşkım
BENIM SENDEN SONRAM YOK BESINCI MEVSIMIN OLMADIGI GIBI....
ASIK BIR KALBIN LUKSU YOK MAHKUMUN OZGURLUGU OLMADIGI GIBI...
BİZ SEVMEK ZORUNDAYIZ OTESI YOK YAPRAGIN YESERMEK ZORUNDA OLDUGU GIBI...

BIZ AYRILAMAYIZ İHTİMALİMİZ YOK DIKENIN GULU BIRAKMIYACAGI GIBI...
BENI KIRMA INCITME GUCUM YOK YAGMURUN INCITMEDEN YAGDIGI GIBI...
ISIT BENI SENDEN BASKA KIMSEM YOK GUNESI BEKLIYENYESIL GIBI...
KENDIME KIZARIM SENIN SUCUN YOK EZILECEGINI BILIPDE BITEN CIMEN GIBI...
GORUYORSUN ISTE DEGER BILEN YOK BENDEN ONCE SANA YAPILAN GIBI...
DENIZ GIBI KALBIM DALGALIDIR DUNLER GIBI KALBIM YARALIDIR, SENSIZ KALDIGIM GUN ANLADIM SAIR KALBIMIN BAGTI KARALIDIR…
BENI DUSUNME ARTIK SENIN DEGILIM KI....

Ağlama! Gözlerine yaş değmesin. Gül! Dudaklarından tebessüm eksilmesin. Sev! Kalbinden yerim silinmesin. Unutma ,sen sadece benimsin....

· Aşk bir kum tanesi ise sana kumsalları vereyim

· Aşkımı dağlara yazacaktım aşkımdan büyük dağ bulamadım..

· Ayrılık küçük sevgileri öldürür ama büyük sevgileri güçlendirir. Tıpkı rüzgarın mumu söndürüp yangını güçlenduuuirdiği gibi...

· Bana unut dediler seni. Unuttum; ama seni değil, bana seni unut diyenleri.

· Ben sende imkansızlıkları sevdim fakat asla umutsuzlukları değil.

· Bilirmisin geceler ne kadar uzun gelir bekleyenlere, hele o beklenenler vazgeçilmezlerdense...

· Birgün biri çıkıpta güneşe adını buzla yazarsa bil ki o seni benden daha çok seviyor...

· Bulunduğun kıyıdan ayrılmazsan okyanusun ötesindeki adalara asla ulaşamazsın

· Dünya 3 günlüktür.dün, bugün ve yarın .dün geçti, yarının geleceği belli değil. Öyleyse bugünün kıymetini bil

· Eğer geceler seni düşündüğüm kadar uzun olsaydı asla sabah olmazdı....

· Eğer kişi; hem akıllı hem de çalışkan ise takdir et, akıllı değil, çalışkan ise dikkat et, akıllı olup tembel ise ikaz et, hem akılsız hem de tembel ise imha et..

· Geldiğin zaman boşluk dolduran değil, gittiğin zaman yeri doldurulamayan ol.

· Gerçek sevgi kötülük gördüğünde azalmayıp iyilik gördüğünde artmayandır.

· Göz; gözü gözleyen gözleri gözler..

· Gülmek için mutluluğu beklersen tebessüm bile edemeden ölürsün.

· Gülmek senin için bir tutku olsun,bir gün ağlarsan o da mutluluktan olsun.

· Gülü öylesine sevmelisin ki; soranlara dikeni yok diyebilmelisin

· Güzel bakan güzel görür, güzel gören güzel düşünür, güzel düşünen hayattan lezzet alır.

· Her gönülde çiçek olacağına bir gönülde buket ol...

· Her şey paylaşıldıkça küçülür, paylaşıldıkça küçülmeyen tek şey sevgidir..

· Her şeyin başı sevgiyle başlar sevmesini bilene

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri