14 Şubat 2008 Perşembe

Romantik nickler


Kaldır ayağını dünyamdan,yüreğimi çiğnedin canım yanıyor..

Dün Cnm oLan Yarm,Düşmanm oLamz bnm!HatırLarı hep sorulr,slmları alınır..Sildiklerm vrdr Bir de!Adları anıLmz,sadce BedduaLarımdr

Demek ben suçluyum bir tek sen haklı.. Ben zalim bir düşman sense zavallı..En güzeli alıp beni asmalı !

Düşündüm, ikimizin Çözümü Yok ! BuLdunda AnLatacak Yüzün mü Yok

''UmduğumLa buLDuğumun iLgisi Yok Aşkın Neden Üstünde Etkisi Yok?? Sana Ahdettim ! VaH VaH VahDeTTiN ''

Bugün MoraLm Sıfırn aLtında on..Seni Düşündüm,Ama inan Bu Son!! MeseLa,Sen hiç Kardan aDam Yaptın mı,Basılmamış Kara Bastın mı?..

Bu Aşk Havuz ProbLemi,Yeni fark ediorm!Yazmıştım denkLemini,Girdim Yüzemiyorum!Zamanın KızLarı BalıkLama!!AtLama Diyemiyorum..

AtLamak yasak ama önüne geçemiorum,Bir Huzur içinde ben neden yüzemiorum GeL Suyu Boşaltalım!Yeniden DolduraLım

»-(¯`v´¯)-» Gülümse Erkekler PoZiTiF Kızları Sever »-(¯`v´¯)-»

(¯`•._.×..•´¯`•..//> »-(¯`v´¯)-»SeVeReK AyRıLaNLaR...»-(¯`v´¯)-»(¯`•._.×..•´¯`•..//>Dağların Arkasında YaR AH YaR!..

««Gå£åTå§åR奻»°°° §îRîÑë °°° ««Gå£åTå§åR奻»

°•.¸.•°¯°•.¸.•°¯°•.¸.->Dün Gece SeNi Gördüm Yine,Bembeyaz Bir Yağmur İçinde,Bir RüYa Değil SaNKi!!!°•.¸.•°¯°•.¸.•°¯°•.¸.->


Harcadınız Beni Artıq yeter,Her yeni Sevgili Daha da Beter,Teker Teker gelin ULan Teker teker:@Sizi Bana Sayıyla mı Verdilerr??

◄███▓░İ░S░İ░M░▓███► (isim yazan yere kendi isminiz gelecek)

Ayırdılar Bizi...Kopardılar Bizi..Herşeyden Uzak Bıraktılar Bizi..Bu AyRıLıK Var ya!İnsanı ağlatan..:'(

:$ ♥●•۰I love him. Because he is very attractive...۰•●♥

(u)GiDeN SewGiLideN Artıq VeFa BeKLeNMeZz(miş)!!BiR GüN GüCüM BiTeRdE İsYaN EdErSeM...BeNi O İsYaNKaR SeWDaLaRa GöMünnnnnnnnnn!!!


•$21Hangi Kahpe Kurşunla Bitmişti Bu Mavi AşK? BeN Seni mi sevmiştim??

(N)No Men No Cry(N) (öneririm )

...Yine Bir Tek O KalacaK,Yaşanacak Yıllardan da Geriye...(L)Bir Tek Sevgi Olacak Bunca Telaştan Artakalan... ---ÖTeSi YaLaN---

BUGÜNE KADAR NE BANA YAPILANI UNUTTUM NEDE KENDİMİN YAPTIGI ŞEYLERİ UNUTTUM...

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri