1 Mart 2008 Cumartesi

Üzücü


Acaba fazLadan 2 kanadın varsa verebLrmsn ? BenmkiLeri kırdıLarda.


CoCa CoLayım Hayatın tadıyıM.Roccoyum choq $ekeriM.aLbeniyim ßahanem cook.çikoLataLı qofretim arkadaŞLAr beni sewmeyeN warMı..?




[sEn BeNiM hAyAtIm pİyOnSuN sEni KaYbEdErSeM pUaNIm GiDeR aMa BeN sEnİn HaYaTıNdA şAh'ıM bEnİ kaYbEdErSeN oYuN bİtEr]


HepTe DefoLuLaR ßuLuyor ßeNi yaN SaNayi DeğiL oRjiNaL ßiR a$K aRıyoRuM ! ! !



H£®k£S AyNıyk£N ߣN Fa®kLıydıM. $iMdi H£®k£S Fa®k Pe$iNd£ ߣN Yin£ AyNıyıM!



Pa$a GönLüm İsTéRSé SéVéRim Zorlama İsTérSém Sévdiririm DiyéCékSinKi NéRéYé Kadar Bu HavaLAr ? Kim TaKaR ! DévRan DöNéNé kaDar !! . .


BaZéN sOnLaR Ba$LanGıÇTR KaÇı$Larsa KuRtuLu$..GéRiDe kALnLaRı çÖp Dİé Atmı$M KöPeq oLan bUyuRSN KaRı$tıRSın.!

ßu saattén s0nrA UgrA$mAm DünümLé wé DünümDékiLérLé.,.ßén yAr|nA ßakar|m yAn|mDakiLérLé...!!!...


ßaq ßüyüdüm Hiç Hesapta Yokken...ßüyümek Canımı Yaktı...GüzeL Sanarken ..!


Sattm AsKi SNdee KaLSnn TaLibmm çoKK seN yaLansN IstiyoRsaa öyLe oLsnn ßi DudK veR üsTüü KaLsnn

BiZz Nnee deliKkanlılar GörDüKk..qüll Güll ölDüKk...
Yalann Ssölemee baNa yalaNımm oLursnn..oyuN oyNamaa baNaa oyuNcaıımm oLursnn

ßnn Hep mesquLüm Nedense...doLuyum heR Nedense...ßnn ßnii ßende Kaybettim...NoLuR ßuLan ßi habeR veRse..


KayBede ßiLecegim Hiç ßi$ey Yokken Kendimi KayBettim '

- ßu чα$αм вεйĩм кuяαℓℓαяĩ вεй кøчαяĩм вεй чα$αяĩм ώε вεdεℓĩйĩ вεй ödεяĩм ßu вεйĩм нαчαттα кĩ duяu$uм,ώαяℓĩğĩм,ĩspαтĩм!



YAŞADIĞIM HİÇ BİR ŞEYDEN PİŞMAN DEĞİLİM, ÖFKEM YAŞAYAMADIKLARIMA
hyt ceheNneMmişthe Haberimiz yokhMu$


[NeFrEtE sEwGiDeN dAa ChOq GüwEnİrİm...çÜnKü nEfReTiN SaHtEsİ olmas..!]


kan kaybedio hayatım,can çekişio hayallerim.yasamak zor gelio artıq bana.nerde hata yaptım die düşünüorum



Anlatamadigim birseyler var , hep baska baharlara biraktigim ... Ucurumlari tam a$arken kırılıyor kanatlarim..


нαуαтıмα gιяєη нєякєѕ вι мυтℓυℓυк кαттı...кιмιℓєяι gєℓιякєη кιмιℓєяι gι∂єякєη..


Arkamdan konuşanların hepsi arkada takılmaya devam etsin!

SUSKUNLUGUM KONUŞMAYI BİLMEDİGİMDEN DEGİL .. SENİN ADAM OLMADIGINDANDIR UNUTMA ..

Gün yüzü görmeyen yüzüme yar yüzünü haram kıldım

1 yorum:

Adsız dedi ki...

NIKLER GZELL MİŞ

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri