14 Mart 2008 Cuma

Acı nickleri


ÇocuKsu Mahsun yüZüne MutLaKa TeRKeDip qiDiceK ßirqün..KanMa SeveR qißi qöRündüqüNe SeNi SevmiyoruM DiyeCeK ßiRqün......................

___çıkar pembe gözlüklerini gözünden,hayata toz pembe bakma..Bitsin bu acılar diyorsan,beni sensiz bırakma!!!___

___doğan her günün sabahında içimde gözlerini görebilmek aşkı olmasa,,inan hiçbirşeye değmezdi yaşamak___


-----ALMIş ELiNE biR çIçEK, SEVECEK -SEVMEYECEK, ULAN EşOgLU EşEK çIçEK NEREN biLECEK


__benim acıya verecek bir şeyım kalmadı..mutluluktan alacağım war...

___fırtınanın şiddeti ne olursa olsun..martı sevdiği denizden asla vazgeçmez...
^^^^20 kişi açık,,7 si dışarda,,,10 u meşgul,,2 si hemen dönecek,,1 malda oturmuş nickimi okuyor
Tam düne alışırken bugün oldu.




Bir gün seni sevdiğimi söylesem gelirmisin.Gelmessen kaçırırım...

sana taptıp akşamları gözüme uyku girmedi.döndüm dolaştım yinede gelmedi.Gittim bakkala Pepsi Max aldım içtim kendimi buldum.


Asıl Suçlu Seni Kalbine Alandı, Gerçek Sandığımız Aslında Koskoca Bir Yalandı.



İyi bir insan? O sensin! İyi bir sevgili? O sensin! İyi Bir sırdaş? O da sensin. Güzel bir kız.. Ahh kahretsin işte o bnm

Ben bir çocuğum aşka kandırılmış.
Ve sarhoş bir kafayım şaraba bandırılmış.
Ben bir geceyim gündüzlerden çalınmış.
Ve ben mecnunum elinden leylası alınmış.


Ne Eksik Ne de Fazlasını Ara Seni Üzenle Asla Uğraşma!



Guys have Feelings too, but like WHO CARES
(erkeklerınde duyguları wardır. .ama kim takaaarr)

Bir başkası için yıktın bizi...Ama unutma kirlenen ben deil senin şerefindi...



kaybettiğim olmadı hiç vazgeçtiklerim oldu

En kısa zamanda fabrika ayarlarıma döneceğim. Benden sana şimdilik hayır yok kardeşim. Benimle vakit kaybetme.. "

heh sıradaki parça benimle olmak isteyen; fakat açılamayan milyonlara gelsin




Bu Aşk Havuz ProbLemi,Yeni fark ediorm!Yazmıştım denkLemini,Girdim Yüzemiyorum!Zamanın KızLarı BalıkLama!!AtLama Diyemiyorum..

3 yorum:

Adsız dedi ki...

ELİNİSE SAGLIK GÜSEL ŞEYLER WR AMA BASILARI DA GÜSEL DİLDİ DOGRUSU AMA HER ZAMAN EMEGE SAYGI ELLERİNİSE SAGLIK

Adsız dedi ki...

GÜSEL OLMUŞ AMA SAÇMA ŞEYLERDE VARDI DAHA HOŞ SÖZLER ACII YÜREĞİNİ YAKAN SÖZLER..........OLSAAA.ELLERİNİZE SAĞLIK OLMUŞ YİNEDE

Adsız dedi ki...

gerçekten çook güzel ellerinize sağlık....:)

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri