15 Mart 2008 Cumartesi

Komik yeni msn yazıları


.....:::::ツ Rock'n Coke qibiSin ÇadıR KuRMak iSTioRm.. ツ:::::.....

[c=2]$evĸaт göѕтerιrιм aмa şıмarтмaм cιddιye alırıм aмa ĸapılмaм dalqa geçerιм aмa ĸırмaм нυzυr verιrιм aмa ѕöz verмeм[/c]

eLLérindén tutsam iyiLé$méz yaram.. Yüzüné ßaksam.. Aynı a$kLa ßakamam..
ya kaLBimi aL avuçLarInda ya$at göR ßeni, yada aL kaLBini nefesimLe ßeRaBer soLuksuz ßIrak ßeni..

SeverSem 1 keRe SeveRim, SöyleRsem 1 keRe SöyleRim,EgeR Beni 1 Gün TeRk EderSen,seNi Bir KaLemDe SileRim!!

DerT oLmaz..çekip kapıyı çıkabiLirsn..Ben böyLeyim.. gerçekten sevmiyorsan bıkaBilirsn!!

ßizde DoStLuk nedir ßiLirmiSin _? NeFeSin tÜkeniRSe aL ßu can Senin.. yOLun SOnu uCurumSa dUr ! iLk adıM ßeniM !!

kinCi diiLim Ama Unutmam!..
şevkat qöSteriRim Ama ŞıMarTmaM.. !
Ciddiye aLıRıM ama KAPILMAM!..
DALGA GEÇERİM AMA KIRMAM..!
Huzur Veririm Ama Söz vermem!!!

Iyi bi insan sen..iyi bir sevqili sen..Tatlı olan yine sen..qüzel oLan ah kahReTsınKi O bnM

ηє уαяıη υмяυм∂α,ηє ∂є ∂üη ~

•ßєи уσℓυмυ ѕєçтιм уα ѕєи уα öℓüм ..•

Ўεмįήįm Ў£мįή DãмãяLãяıмdãkį Kãή Cãήlм ôLگµή.. گεndεή ßã$kãگıήı گ£v£яگ£m ßµ Cãή ßãήã Hãяãм ôLىµή...

∂üşмαη кєℓιмєѕιηιη αηℓαмιηι αякα∂αş ѕιƒαтιηι тαşιуαηℓαя∂αη öğяєη∂ιм...!

''Siz Alayına Giderken Biz Kralından Dönüoduk..''

[" HэЯКεzi LǻИΣ†LiyОЯuМ "]

Sahip Olacaklarımla Değil, Sahip Olduklarımla İlgileniyorum. Bu Yüzden Hiç Kimseyi Aramıyorum ! bana değer werenLer bny ancak üzer başkaLarı ne derse desin tınLamam hawLayıp dururLar,,Laf sÖyLeyenLere bi Laf hadi anam naş naş sizin gibiLer bana traş by

~²ºº6~¦ßا K¿§iÑ N¡©KiM yÚ®£ĞÌm GïB¦~²ºº7~

Son keLimem oLsun aydınLık, son nefesimde karanLık. Sor kendine: 'Hani nerde DELİKANLILIK?'... Yaptığın
apaçık yaLakaLıkk...!!!

Sincap bile fındıkla oynamıyo artık yarmış ikiye açmış yanına bir büyük rakı s.kiyim böyle hayatı diyip içiyoo

Ne diL yeter seni anLatmaya,Ne göz kıyar sana bakmaya,Ne eLLerim dayanır sana dokunmaya,Ne koLLaırm uzanırseni sarmaya.Hiç ömür yeter mi?Bir sen daha buLmaya bitanesi...

Kaç TaBut GömüLecek YeraLtına , ße ? Kaç Kişi Gidecek HaberSiz UzakLara ? ~ KaÇ YaLan YıKacak GüvenLeri , ~ KaÇ Satır YazıLacak HaBer Kitaßına , ~ ße ? KaÇ DuA EdecekSin ALLAHA ?

ßêñî Kã§mã ßøğmã ¥ø®mã KîtLêmê §ıKıñTı ¥ã®ãTmã ..! ¢øK §ø®µ §ø®mã Hã¥ãTıÕñêm ®zêdêñ ßî§ê¥ ¥øK§ã ®ãhãT$ız Êtmê ...! §µ§kµñkêñ ¢øk GûzêL§îñ ßµñµ ßøzmâ ...!

YaGMuR SaKLaDI GöZYa$LaRImI KoPyA KaLpLeRe DaMLaDI DaMLaM~**_* [!~BiRiSi AcIyI CeKTi ÖTeKi AcIyI SeRViS eTTi

.....:::::ツ Rock'n Coke qibiSin ÇadıR KuRMak iSTioRm.. ツ:::::.....

ĞöŹŶãşĹãŔıМã KãŃ ßuĹãşıŶoŔ ÁrŤıq ŹãМãŃı qéĹĎĨ qiŤМéŃiŃ ŚoŃsÚzĹÚqã !!!

KaLbmm SsöZz VveRdii quRuRLuu oLuCcaK HaKetmeyenin q*Tünü KaLdıRmıcaKk.. sussKyy Kırdıqın KaLp uyanMasınn ..

yoqK oLmayı qözZe aLdımm ! teKRar senDe doqmaK içhinn !

sEvgiLiLer Günü GeLmE Bizi GerMe…!

Hani o sessiz günde kulağıma fısıLdamıstın ya...BeniMLe çıkarmısın diYe.. Duy şimDi fısıLtımı!! SeninLe MerDiveeN biLe çıkmam

нá¥áт ¥íñé...; qíяí$, qéℓí$мé, ѕσηυç.. qíяí$ ; ñé∂éñ§íz... qéℓí$мé ; úмíт§íz...§σñυç ; géяéк§íz/

KaLbi 2 Kişi PayLasamaZ..!

ArkaDaSh'Larim GeçmiiSh AgLiyOr ,, Biir DarBe'De On'Lar YemiiSh yüzLer'ii GüLmüyOr ...


Kim GöRMü$ KiM SeWmİ$ BEnİm KaDaR MuCiZe A$KLaR YaŞaIP Kim ÖlmÜŞ BeNim KaDaR.._??

| ' FırTına'm ' | Sın ßenm Sen estqÇE ßen TiTreRim

diri diri gömülen hayallerimin ardından...bir bir sökülen umutlarım tükendi...

Sévén ßu KâLbîn CıqLıkLâRında , duâLâRındâ bîLê hâLâ Sên vâRsın hîC mî duymuyorsun?

Ben zaten çevrimdışı yaşıyorum.Hayat beni engellese ne yazar,engellemese ne yazar

Anlamı Yok Doğan Her Güne Lanet, Bu Kız Sensiz Yapamadı AFFET

Her AdımımDa DeriNe Ö.L.Ü.Y.O.R.U.M.. !

DurDurak ßiLmes aH ßu qönüL sürünerek ßak qeÇti ßir öMr suÇLı oLan ßensem söLE ßiLeim TUT ELİMİ YANINA qELEİMM ...! = ' (

qökhYüsüne yaShdm aDın ßnLErce yıLdısLA aLdrmadı qüLüp qeÇti çaqRımaa

ztn heß söLErm hiÇ ßana qöRe diiL ßu dnYa

çhq üsqünüM iStemeden ßi ßakışa aLdandım iNaN ßana pişmanLktan ßtn qece aqLAdm ='(

HaksızLığa GeLemeM Hatır,GönüL DinLemeM Babamın kızıyım ben kurşun yerim ama ASLA laf yemem!!

-вιя кαç ѕαηιмєтяєℓιк ∂єяι ραяçαѕı мı ؟ уαℓαη кσѕкσ¢α вιя ¢σgяαƒуα σ ..

-İzLeri Kazınmışsa Silmek Kolay oLmuyor !!! Bu Taşlar Öyle Kolay Kolay Yosun Tutmuyor...

-уαтıяıм¢ı ∂єğιℓ∂ιя αşк şιм∂ιкι zαмαη∂α ∂σğαя уαşαя νє öℓüя

-Aşkınız solup gitse bile yıldızlar sizde kalır ! Çünkü Birini Sevmek onu gözüyle dünyayı tanımak ve sevmektir !!!

-AYRILIK ne kadar hoyratça olursa olsun Az şey midir bu !!!

-тєℓєνιzуσηυ αçıк υηυтυρ ıѕѕız υукυℓαяα ∂αℓıηмış нüzüηℓü вιя σтєℓ σ∂αѕı gιвι ѕєνιуσяυм ѕєηι ...

-Camda Bir kırık gibi seviyorum seni CANÖZÜM !!!

-Çılqın a$k Sokakta Ü$ürken Sıcak Evimizde AkıLLa Sevi$iriz Çoqu Kez...ÖyLe DeğiL mi ???

0 yorum:

Sosyal paylaşım ağları

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri