26 Mart 2008 Çarşamba

Komik


komik nickler

Bir taş attım pencereye puff daddy 50cent çıktı usher evde yok dedi why why ?

gebere jackson

Herkesin gördüğü ileti kişisel değildir

Msnevler

wolverine yolverin

internettin hoca

CM 2007 oynuyorum istersen rahatsız et !!!? Ey çevrimiçi olan kişi geldiysen iki kere titret.

ben mevlana değilim insan ol öyle gel

Her kaşarın sonu tost olmaktır

la havle ve la corvette

evliyken balayına , bekarken alayına gider

kardan adam olur senden adam olmaz

mor ve öpülesi

komik msn nickleri

Kır kalbimi gönlün olsun, al gönlümü senin olsun,
Ben şimdi başka kollardayım. Bu da sana kapak olsun...

Takıl bana hayatın renklensin, fazla takılma gökkuşağına dönersin

Herkesin gördüğü ileti kişisel değildir

ağlarsa anam ağlar gerisi ninja kaplumbağlar.

Sevipte sevdiğini sölemeyeni seven affetsin, sevmeyipte seviyorum diyeni Allah Kahretsin ..

ben sporcunun izel çelik ercanını severim

wolverine yolverin

iletisizseniz, ileti Sizsiniz

kim messenger?

Beyaz atlı prensini bekleme, seyise razı ol,sonra ata kalırsın

kendine yapılmasını istemediğin bi şeyi başkasına yap çok zevkli oluo!

kişisel iletiyle kişiselleştirmeyenlerden misiniz

Bu kullanıcıyla iletişime geçmek tehlikeli ve yasaktır

teflon tava gibiyim kimseye yanmam kimseye yapismam

gülerken düşündürürüm, düşerken güldürürüm

kim messenger?

enteresanlardayım. beklerim.

ders çalışmamak için her türlü meziyete sahibim. 10 parmağımda 10 mazeret.

yiyorum yiyorum doymuyorum yoksa yemiyorum da yandan mı atıyorum.

çevrimiçiyim, alnım ak

'sol kulağını kapatırsan sağ duyulu olursun!!'

aşk kırıntısıyla doymaktansa evdeki bira şişelerini verde 2 ekmek al gel kahvaltı edek..

nükleer başlıklı kız

yazmıyorum kişisel ileti falan.baskıya gelemem ben

ben sıradan bi insanım...Ama ön sıradan.

"bu aralar pek bi tutarsızım.. ya tutarsa ya tutarsa.."

hoşgeldin 47 ayın sultanı ya dünya kupası

şu an burda yokum külahıma anlatın

benim sadık yarim kara murattır

bu sabah erkenden kalkıp bütün gün uyuyacağım

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri