19 Mart 2008 Çarşamba

İlginç


Merak ediyorum, ben gittikten sonra ne değişti hayatında
İstediğin gibi mi geçti zaman ? ? ?


+


Gecenin karanlığında içimi aydınlatan bir mum ışığı,
Açlığımı susturduğum bir lokma ekmek
Penceresiz odalarımın aydınlığısın sen hüzün..!


+



SeViYoRuM DiYeN DiLlEr YaLaNmIş


+



UnUtUrUm DiYeReK UnUtUlMuYoR!!!!!!


^+



O GüZeL İsMiNiN YeRiNe ŞuAn İhAnEt , KaHpE , KaLlEş VeDe AlLaHsIz YaZıYoR GüLüm AlLaHsIz



+


Kadehim bomboş kafamsa dolu,
Gelip sevindir bu serseri kulu,
Resmini öpmeden göze girmez uyku,
Bilmiyorum ne olur bu aşkın sonu.


+



eskiden...
hayat Çok Başkaydı...
ve Sen...
tüm Hayaller içinde Tek Gerçeğimdin !!!
şimdi ise...
hayat Bambaşka...
ve Sen...
tüm Gerçekler içinde Tek Hayalimsin !! !



+


Git kendini fazla sevdirmeden...


+


öLüNcE ÖsLeR mİiM SeNi ?
sEn öLdÜrDüN BeNi aMa
bEn hAlA ÖzLüYoRuM SeNi...

+

sEvGiLeR VaR BaKtIğIn bAkIş gİbİ...
BeNiM SeVgİm iSe eRzURuMdA KIş gİbİ...

+

SeNi sEvİyOrUm
bAk iŞtE SöYlÜyOrUm
hEp öZlÜyOrUm
AmA KmSeLeRe sOrAmIyOrUm...

+

göZlErİn MüHüRlÜ Bir kİlİT VuRdu gÖnLüMe..
sEnDeN BaŞKaSıNı sEwEMiOrUm..aCAbA NiYe ?


+

nEfESin kAdAr yAkN OLsAmDa bN SaNa..
yIlDıZlAr kAdAr uZaK OLdUn sEn bAnA..


+


MaSaMdAkİ KuM SaAti sEnİ HaTıRLaTıYoR...
DüŞeN HerBiR KuM TaNeSİ GöZyAşlArImI SiLiYoR..


+


-ÖleN BenDiM giDeNse SenDiN…


+

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri