23 Mart 2008 Pazar

Serseri


Tek tesellim kadehler başka birşey istemez ssahoş etsin yeter ki rakı şarap fark etmez..

Serseri nickler , msn nickleri

Hayatta hiç kimse için ağLamaya değmez,ağLamaya değenLer zaten ağLatmaz…
Eğer bir gün ağLaman gerekirse başını dik tut ki:GözyaşLarın seni ağLatan kişi kadar aLçaLmasın…

Bu masaLar bo$ kaLmaz gidenin yeri doLar. Bu vazoLara bir$ey oLmaz yaLniz cicekLer soLar.
Gönül kimsesiz yapamaz sevebiLeceği bir dost arar. Ta$in kaLbi yoktur ama onu biLe yosun sarar…!

Serseriyim sokaklar evim, serseriyim adam gibi severim, bana bir adım gelene ben on adım giderim.Dinle cici kız dinle zannedersinki serseri ağlamaz,
serseri bi kayboldumu onu kimse bulamaz, şimdi anlıyorsunya, şehirlerin asi kızı hiç kimse serseri gibi sevipte aşık olamaz

Dünya kadar derdim olsun senin gibi yarim olsun. kavuşmaya zaman yoksa öbür dünya bizim olsun.para şöhret elin olsun
tatlı dilin benim olsun.sensiz geçen yüzyıl değil.seninle gecen bir gün benim olsun aşkım.

Biz kimleriz diye sorma, biz hayata bosvermislerdeniz. Bize hayat nedir diye sorma, biz hayat deryasinda yüzenlerdeniz.
Bizi arama lüks meyhanelerde ,biz dost sarabı icenlerdeniz.Bize dost, arkadas nedir diye sorma, biz onlar için ölüme gidenlerdeniz.

SEVGİME İHANET EDEN SEVGİLİYİ KURŞUNA DİZERKEN TİTRERSE ELİM O TİTREYEN ELLERİMİ KESMESSEM NAMERDİM!!!

Bir gün sen de beni ararsın.Bir hasret seni yakar, deli bir özlem sarar ağlarsın: Geri dönmek istersin, eski bir şarkı yakar birden,
gözlerin dolar ağlarsın elimde değil unutmak seni, kaçsamda kovalar anılar beni boş hayallere sarılır gibi kolaymı unutmak biranda seni.



ŞEHİT NiCKLERİ
> Şehitler ölmez vatan bölünmez, 3-5 çapulcuya vatan teslim edilmez!

> Sana kurşun sıkanı, yaşatmam, yataşmayız Mehmedim.

> Şehidimin son nefesi bile yeter bu vatansızların önünü kesmeye!

> Ard arda dizili ay yıldızlı bayraklara bürünmüş, hayatının baharında soldurulmuş, kefenlerine kan bulaştırılmış cennet bekçileri, uğurlanıyor analarının feryatlarıyla mekanların en yücesine…

> Hain pusularla söndürülen yaşamlara her geçen gün yenileri ekleniyor.Acımadan namertçe arkadan uzanıyor katillerin eli gencecik bedenlere.Kıydıkları canların hesabı bu dünyada sorulmasa bile, mahşer de yakalarına yapışacak koskoca bir millet var bu topraklar üzerinde…

Eğer beni daha fazla üzmek istemiyorsan rüyalarıma bile girme sakın n’olursun unutmak doğanın en güzel armağanı insana. Biliyorsun seninde son armağanın unutulmak!
Bir göz yaşı akıttım uğrunda yine..Yine seni anımsadım ve ağladım. Ama son gözyaşlarım..Sanma ki seni unuttuğumdan! Seni ölene kadar sevicem derdim ya hep söz sevicem o ana dek!


Ben seni dün sevmedim çünkü dün geride kaldı, ben seni bugün de sevmeyeceğim çünkü bugünde bitecek; ben seni yarın seveceğim çünkü yarınlar hiç bitmeyecek!
Vur hançeri kalbime kalbim kana bulansın, inme fazla derine çünkü orda sen varsın…
Apansız uyanırsan gecenin bir yerinde, gözlerin uzun uzun karanlığa dalarsa, bir sıcaklık duyarsan üşüyen ellerinde ve saatler gecikmiş zamanları çalarsa bil ki seni düşünüyorum…
Sevdiğimiz zaman aşk o kadar büyüktür ki, bir bütün olarak içimize sığmaz, sevdiğimiz insana doğru yayılır.
Uzak diye birşey yok, paylaştığımız gökyüzü kavuşturuyor bizi!
Derin ve ihtiraslı sev.Kalbin kırılabilir ama hayatı dolu dolu yaşamanın tek yoludur.
Biz ikimiz bir gül gibiyiz..gül dikensiz yapamazsa..dikende gülden vazgecemez…
Sevgimiz yavaş yavaş süzülen çisil yağmur gibi ama ırmakları taşıran cinsten…
Ayrılık ; küçük bir aşkı söndürür , büyük bir aşkı daha da güçlendirir.
Aşk, rüzgar gibidir, nereden eseceği belli olmaz.
Sevgiyi Gostereceksin Soylemek Yetmez,sevgi Gozlerinde Olacak Sozlerin Yetmez, Sevgi Herseydir Kalbe Hapsedilmez, Seveceksin Benim Gibi Ama Yuregin Yetmez

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri