21 Mart 2008 Cuma

Garip


bunLarda pHen' Den

..Bnm aNıLarım KaRaNLıqq TaFraCı heRkess..

MasaLLarda ya$ar akıLLarDa kaLır anLamaLısn oNu ya$aTmaLıım ..!


"a$q" bana bİ bdeN büüüq Mü qeLdin N..?!



hAnİ MasMAvi gÖkyüZünDE ÖzGÜRce UÇaN MArtıLAr varYA işTe OnLaR sEniN KaFanA ŞIçSInLaR..


qittiqim éqér bénsém, söyLé bana kimdén qittim.. ¿?
séndé yokdum zaTen bén, bén yiné béndé bittim...



° Ďèğiştirèmèzsin βèni ,
Кasma βoşa βèn ฿uyum ! ßiraz Ħuysuz ßiraz Кırık..
฿en КèndimLè мutLuyuм..°

Açtıqınız bo$Luqu sakLamak için kendimdén, daha ßüyüqünü yaratıyorum içimdé..
Ne aLaycı biriyim asLında néde acımasız..
Sadéce anLıyorum ç0qu $éyi ,
Hatta sizin anLamadıkLarınızı biLé..!!


ßirden “bitti” sesi duyuldu
çınladı ortalık , sevqisizlik kapladı qeceyi bir aşık yere düştü !
kırmızılara boyandı sessizlik ..
karalar toplandı başına sarı sayfalar örtüldü üzerine aqlayan bir bebek vardı başında
Adı “Aşk”tı sokak ortasında kaldı ..




Beni affetmeni ölürcesine
istediğimde anladım..

Sevgi emekmiş,

Emek ise vazgeçmeyecek
kadar, ama özgür bırakacak kadar sevmekmiş.


ánLát ! yüréğímé DámLát Gözyáşíní . áLmá áhímí , ánlá pármák úcúmDá ácí ! ßú káçíncí súskúnLúğúm , TébéssümLér yáLáncí , Kánáttíğín yétér ártíK áçmá yárámí .



'ßir gûn dû$`Lerde kayßøLur, senin gißi.. ø zaman caresiz hissederim kendimi.. ßir zaman Her tarafimda Døst, karde$.. $imdi yøk, tEk ßir arkada$! Kime Isyan edeyim.? dert, KederLe ÔLeyim.. yaLnizLigin kôkûnû... kôkûnû kôr edeyim ..


Her Sôzcûqû Denedim Seni AnLatmak iCin.. ya onLar AnLatamadî Seni Ya'da Sen onLara Yetmedin.. Ben'ki Konu$mayî Bu kadar Seven , ßöyLeSine Laf Cambazî , Bir Tek Seni Tarif Edemedim.


...Kalbime henüz söylemedim gittiğini. Öğrenirse onun da acı çekmesinden korkuyorum. Seni hala benimle biliyor ve seviyor ama ben kalbime ilk defa yalan söylüyorum.


uyumaK zor , uYanmaK KoLay oLacak .. Saßahı ipLe ceKeceKsin .. Ne qeceLer rahatLatacak seNi Ne quNduzLer , öLmeyi isteyip öLemeyeceksin..!


****** Gönüllerin Kahbeliği Koymaz Bize,Unutanları Bizde Unuturuz Asilce..



Siyah biLé kaybétmi$ aSaLétini yokLuğunun karanLığında...


Dέniz dέğiŁki yürέğim..Öfkέsini kayaŁara vursun...!!!!


EŁimdé artik hérşéy siŁiyorum dünü. Lanét édiyorum géçmişé yaşıyorum bugünü.


Hiç kimsé béni hayatından tamamén siLéméz...İzim kaLır ya yüréqinde ya da bédénindé...yüréqin yoksa rahat oL..İzim bédénindé!!!..


bîz áskì yûrêktèñ yãsãrîz sèñíñ gìbí sàtmáyîz GUZELIM. Kèñdíñì sâttìgíñ àdámLãríñ KÃÑ ' î kãC kúrùs !



Kimsé béni sévmiyor çünkü , bén farkLıyım. Béndé kimséyi sévmiyorum çünkü hépsi aynıLar ..


Beterin beteri vardır.IyiLik et,sana kârdır .! Bütün dünya senin øLsa unutma yerin mezardır !


Unuttum démék ßìLe hàtırLamaktıR...


IrLãr ΢Îndé ßÎr Dûnyãm vãr BÎrdé §én Vãr§In ΢Îmdé Né §énÎ KãyßédéCék Kãdãr Cé§urum Nédé §énÎ KãzãnãCãk Kãdãr Gû¢Lû!!..,
msn nickleri


AÇIK ARTTIRMA: Beni öyle sev öyle arttır ki..Hep senin üstüne kalaıym!!!



Ciğlik iStiyør kuLaklarim..ya atmaLi deRinden yada attirmaLi derinLerden!?


öLümden Korkum Yokta Kefen Tarzım DeıL xD


ßéN a$kndan Yanıp teRlerKen SéN Kim ßiLiR NéRéDé ü$üoRsuN..!


ߣN ßiR CaDıyIm SenDe ßeNiM HeRŞeyiM oLaN ßi SüpüRGe..FaRzeTKi SeNDeN vAzGeÇmiŞiM..CaDıLıGıMıN ßi ÖnEmİ KaLıRmI SeNCe..


Pazartesi bakistik, Sali tanisdik, Carsamba arkadastik, Persembe iki asik. Cuma alistik, Cumartesi tartistik, Pazar Ayrildik..

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri