12 Mart 2008 Çarşamba

Aşk


aşk bir bulmaca.çözerken zorlanırsın.çözdükten sonra buruşturur atarsın

sadece gülümsemekle açılır kapıları cennetın,ve sadece çok istemekle gerçege dönüşür isteklerin
!.....


Korkmaya yüz tutmuş ruhların şarkısı çalınıyor. Dinliyor musun?



Yağmur, mutluluğuma gölge düşürmek için yağıyorsun biliyorum. Niyetin yüzümü ıslatmaksa zahmet etme
ben zaten ağlıyorum..





OFFLINE I love your eyes çünkü onlar very nice bir kerecik look atme ondan sonra dont forget me kalbim tic
tac for you because I LOVE YOU



En olmıyacak dualara bile amin demesini bildim, koşmadım beni büyülemeyecek olanın peşinden asla..



gelmeyin üstüme kusarım üstünüze :x




hakedeni hayatıma sokarım hak etmeyenin hayatına .....



yangın yangın bakışların , saçların rüzgar rüzgar savur alevini yansın gözlerine konan turnalar




al eline bir papatya saymaya başla sevio sevmio svio svmio...
sevio çıkarsa doğru sevmio çıkarsa inanma çünkü o sadece bir papatya....





sağilığında bilmeyiz kadrini,öldüğünde mermerden yaparız kabrini




yanlızca çocuklar ağlar ve yanlızca allah affeder...eğer bir gün terk edersen çocuk değilim
ağlamam,allah değilim affetmem




düşmüşüm bir boşluga canım yanıyor yaşasam mı ölsem mi karar vermek zor


Tanrım düşmanımı cesur verki yenilirsem utanmayayım ...



Yaşamak Sadece Nefes Almak Değildir Ki!!!



seni severim sevmem sanane güç bende erkek olmandan banane



Dün hayat durdu benim için
Sanki bugün herşey farklı
Sanki bu ev benim değil
Bu nefes bana zararlı
Alışmaya çalışmak diye birşey yok
ALIŞMAK ZORUNDAYIM
Üzülmemek diye birşey yok
ÜZÜLMEM GEREK

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bunlar çok güzel süslüleri daha güzel olabilirdi ama birdahasında süslü istiyom olamassa süslü bidaha yorum yazmam

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri