13 Mart 2008 Perşembe

Umutsuz


Hadi Be!!! Aşkmış, Meşkmiş, Seviyormuşmuş, Yok GeLmezsem YoLumda ÖLüyormuş. Ya Sen Çocukluğunda Çok Masal DinLedin, Yada Ben Soğumuşum İnsanLardan Ya Sen Cok Seviyorsun Yasamayı Yada Ben Soğumuşum Yaşamaktan. Boşver; Düşünme ÖyLe Kara Kara,bu DeVirDé Ask Ta paRa MéşkTé!!.

İ s t f a M ı v e R i y o R m H a y A t . . .

Yüregimden kopan Rüzgara EĞİL aĞzından CIkan öz olsun Söz deıl Sözlerinde bana ateş yanmasın gözlerinde kanlı yaşı Görmeyimmmm

senin yerini başkası alır,beni arasanda elin boş kalır,sen sevmedikten sonra,seni kim tanır,git yolun açık olsun

biz seninle farklı kümelerde tanımlı elemanlarız

gittim,şimdi bi mevsim diil bi hayat girdi aramıza.ne sen dönebilirsin artık geriye,ne de ben kapıyı açabilirim sana

rastlamassın benim gibi sevene...ölüm ver Allahım ayrılık verme

İnan artık seni hiç sewmiyorum inan artık seni hiç istemiyorum o eskiden di artık hepsi bitti sensizde çok iyi yaşıyorum...!!!

Gülmeye hasret kaldım, mutluluğa yabancı, ellere neşe yağar, benim gönlüme acı
ıÜü


ѕєνєηℓєя ѕєνιℓιρ мυтℓυ σℓѕαу∂ι gєηçℓιğιη єℓιη∂є вιяα şιşєѕι σℓмαz∂ι.....!

ηι¢єℓєяι gєℓ∂ι ηєℓєя ιѕтє∂ιℓєя;ѕσηυη∂α ∂üηуαуι вιяαкιρ gιттιℓєя;ѕєη нιç gιтмєу¢єк gιвιѕιη ∂єğιℓмι؟gι∂єηℓєя∂є нєρ ѕєηιη gιвιу∂ιℓєя....

HaLa UnutMAdım İhanetİNİ KALbiMİn KıyaMeT AlameTinİ VeReYİmDe Al Gİt EmaNeTiNİ SöYleseNe HanGi KurŞuN sEnindİ ben TEk seNLe YıkıLmaDıMm!!!!...
.Bir ÇığLıkTI YanLızLığım Hépiniz SağirDiniz . .

mútluluklâr dílêrím yêní âskındâ sên bêní dú$únmedên ya$amana bak sênín dêrtlerín
varya benim yanımda ben onlarla ya$arIm sen keyfine bak !

Sen Uzaktaysan ßen Yanındayım Sen AteSteysen ßen Kordayım ßirGün ßu Dünyadan
Göçersen ßilki Senden Önce Ordayım Sonsuz aSkım..!

GüL SuNaN Bir eLde Daİma Bir miktar GüL KoKuSu KaLır.

uCurumun KéNaRinDa oLsan BiLé Sirf Hayata GiciKlik oLsun DiYé GuLumSé

§IrLãr ΢Îndé ßÎr Dûnyãm vãr BÎrdé §én Vãr§In ΢Îmdé Né §énÎ KãyßédéCék Kãdãr
Cé§urum Nédé §énÎ KãzãnãCãk Kãdãr Gû¢Lû!!..

Sevgi ¿ Nefret Midir ¿ Sevgi ¿ Seni Seviyorum Demek Midir ¿ Sevgi ¿ Yanında Olabilmek
Midir ¿ Sevgi ¿ Seninim Diyebilmek Midir ? Sevgi Sen Yokken Seninle Yaşayabilmektir

ßëñ Sëñî øñLar gîßî UcuZ ßar Kô$ëLërîñDëkî HësaPLarDa DëgîL,Yûcë ßîr DaVañIñ
OrtasIñDa DîMDîk A¥akta ßuLDuM Rëîs.ßakI$LarIñ DëLîP Gë¢ërkëñ NaMërtLîgî,YûrûDûñ
tøZLu ¥øLLarDa VaZgë¢MëDîñ GôrDûM Rëîs.KuruLurkëñ TuZakLar ArD ArDa VururLarkëñ

bi köpeiM wardı beNi sefer sayaRdı bi sefqiLim warDı köpeğiM kdr oLmadı =(

yarınLar hep qsL oLjak derLer 0ySa buqünLerde dünLerin yarını diiLmi ?? =S

doğarKen niçiN ağLadığımı yaşaDıkÇA anLıy0rm

beNden ayrıLmışSın ii haBer bir qsL buLmuşsun ii habeR bnDe bi yakışıkLı buLdum nabeeeeeeeeerrr !! =) =) kısKananLar çatLasın kiéé =)

iNat etMe yağmur bnDen fazLa ağLayamaSSSınn !!

tuZdan bir ewİm şekeRden bi sefqiLim warDı oLan oLdu=)yaqmur yaqdı =)=)

üÇ harfi yan yana qeTirmişLer qençLerin başına derT etmişLer =)

ßizi ßizden ßaşka kimse iLgilendirmez kimsede ßizimLe ilgilenmesin gerekmez

Bu gün ben sensiz isem inanki yarın sende bensiz kalacaksın

a$kmI dedin bana sa¢maLadIn Seni Seviyørum diyene inanma yøL ver beni en son bIrakIpta qIdende bni her$eyden cok severdI bø$hveR

ßazıLarı kendini artis sanıyo ama ßiLmiyoLarki onLarın artis oLduğu yerde yönetmen ßenim

Kaçırdığın her$ey için pi$manLık duyarsın..pi$manLık duyduğun hiç ßir$ey için sana acımam..!!!

Haketmediğini ßiLe ßiLe sevmek mi yoksa çekip gitmekmi????

a$klma b!r céza vér kalb!m sén! sévmés!n,sén!n yalan a$klna Allah muhtac étmés!n...!:

*·$1·#§abrım §eLametimse intikamım feLaketindir...!!!

ßeKLeMeK ßoŞ YeRe uMuT YoK aRTıK SeWDiM uMuTSuZCa BeN YaZıK..!!

1 yorum:

Adsız dedi ki...

kanka süper olmuş hLL

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri