14 Mart 2008 Cuma

Yeni komik nickler


Hayatı çok güldürdük ;Ama hayat bizi hiç .

Tek Rakibim pentiım III .

Hissediyorum öyleyse varım.

İşi olmayan giremez.İş ve İşçi Bulma Kurumu

Biliyorsan konuş örnek alsınlar bilmiyorsan sus adam sansınlar.

Hakkımı aradım meşgul çıktı.

Babama değerimi sordum; dünyalar kadar dedi. dünyanın değerini sordum; beş para etmez dedi .

Nukelene nukelene nuklemeyi öğrendik

Bu kadar cehalet ancak tahsille olur!

Bitkisel hayata girdim, maksat yeşillik olsun

Buraya birseyler yazacaktım ama masa bitti !!!!

Benim bilgisayarım 2000'i görmeden öldü.

İnsanlar konuşur, aptallar gürültü yapar!

Bilgisayar bir tutkudur buna kapilmayan mutludur

Dünya delikanlı olsaydı yuvarlak olmazdı.

Baba mirası deil alın teri!!!(pentium-75)

Adamın biri yatmış, karısı gemi....

Her problemin bir çözümü vardır.Fakat asıl sorun çözmenin zaman almasıdır...

Sabrın sonu reset'tir.

Ne kadar az dusunursen hayatta o kadar basarili olursun

İşi olmayan giremez çünkü içerde yeterince işsiz var

Acele mail'e virüs karisir Kadın hakkı diye birşey olmaz. Hakkı erkek ismi...

Denize düşen boka sarılır...

İlk bakışta aşık olmamak için iki kere baktım.

Gelecek bizim de. Yaaaa gelecek nerede.

Eğer bir sorun varsa, kesin çözümü de vardır. Çözümü yoksa zaten sorun değildir!

Tek rakibim THY (Rahmetlinin son sözü)

Uzun Olan Kuyu Değil , Kısa Olan İPTİR!!

Sen seni bil sen seni sen seni bilmezsen patlatırlar enseni

Nazar etme ne olur, gasp et senin de olur

Dünyada hiçbir psikolog insanı bir tuvalet kadar rahatlatamaz.

Söz bilir isen söyle sözünden hisse alsınlar. Bilmezsen sukut et Webmaster sansınlar.

Haklarımı kaybettim. Hükümlüyüm.

Hostes aranıyor.

Rahmetlide sollardı.

Anan da binerdi.

O şimdi havacı.

Hor görme grabi,zor atlattı gribi Sakla samanı inekler yesin.

Sabır taşı depremden değil acıdan çatladı!

Bitkisel Hayata Girdim, ama Hiç Önemli Değil. Maksat Yeşillik Olsun.
Kötü Şans da Olmasa Şansın Yüzünü Göreceğimiz Yok Valla.

Aşık Olup Izdırap Çekeceğime, Nezle Olup Burun Çekerim.


Derdini Söylemeyen iyi Yapar Birde Onun Derdiyle Uğraşamam.


Dünya Delikanlı Olsaydı Yuvarlak Olmazdı.


Boks Sporsa Savaş Olimpiyattır.


Bebeğiniz Oldu Gözünüz Aydın! Kulaklarınız Manisa.


Medyum Memiş Kaç Kardeştir? 4 Kardeş; Small Memiş, Medium Memiş, Large Memiş, Xlarge Memiş.


Biliyormusun Sen Yüzme Bilmesen ve Denize Girsen Bile Batmazsın. Çünkü Tipin Kayık.


Allah'ım Kendim İçin Hiçbirşey İstemiyorum. Sadece Anneme Elma Yanaklı, Kiraz Dudaklı, Sütun Bacaklı Bir Gelin Nasip Eyle.


Bir Adam Yatmış Karısı Feribot.


Ara Sıra Ameliyat Olun İçiniz Açılır.


Solucanlar Bağırsakta Yaşar... Bağırmasakta.


Kadın Hakkı Yoktur. Çünkü Hakkı Erkek Adıdır.


Deli Gibi Sevdim Manyak Gibi Evlendim.


Delikanlı Pokemon Toptan Çıkmaz.


Adamın Biri Yemek Yemeye Bayılıyormuş, Yemiş Bayılmış.


Hi-men Bankaya Gidip Kimin Adına Hesap Açtırır?... Gölgelerin Gücü Adına.


8 Dil Bilen Adam Öldürüldü, Zanlısı Toplu Katliam Suçundan Yargılandı.


Güvenmek iyidir Ama Güvenmemek Daha iyidir.


Eskiden Toz Pembe Hayallerim Vardı, Tozu Gitti Pembesi Kaldı.


Bilmemek Ayıp Değil, Yeterki Bilmediğini Çaktırma.

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri