22 Mart 2008 Cumartesi

Mutluluk


HeP BöYLe GuRuRLu GeZeRiM SaNMa SeNiNDe BoYNuNu BüKeNLeR oLuR.HeR ZaMaN aĞLaTıP GüLeRiM SaNMa ZuLMüNe KaRŞıLıK VeReNLeR oLuR!!!!!

WazGεÇŦįм GÖzℓεяįήDεή

● HakLıyDın Hep Sen, AcıLar BeDava, MecBurDuk Hep UzakTan BakMaya

● OyuNun En GüZeL YeRinDe ZiL ÇaLınCa ÜzüLürDük Ya...ÖyLeYiM...

»||•٠.|x вєиι ѕєνмєк уüяєк ιѕтєя x|.٠•||«

GéLéN Né Gétirdiki GiDén Né Götürsün ßéén HayatımDan Memnunum ßééni Sévméyén ÖLsüüüNnnNnn !!

Sen; Bazen hüzünLü 2 keLime, bazen bir cümLe, bazen bir hayat...

gözümün yaşını siLdim ben... koşamam kimsenin peşinden... warsın olmasın bu aşkLar...çektikLerim yeter bana...

SuskunLuum yeniLgimden deiL!! Güç topLuorum ben.. ßoynumun bükük oLduuna aLdanma.. Pusuda bekLiorum benn.!!

£rken dü$tü masken yüzünden.. Demek sen içimde büyüttüğüm 1 dew deiL 1 hiçtin!! Görüorsun i$te Gittin we ßittin.!!

yasıyorum bunuda biL ..!! gidiyorum adımı siL .. acıyorum yaramı deşş!

¿ ● ? SiteLere Gir Hadi pRofiL OLusHtuR PaRa EdeRmi RuhuN KaCh KuRushTuR ¿ ● ?

•:*:• iStiFamı VeRdimm ßu AshKtan KadeRimi YasaRımm En ßasHtaN AnLadım
SeninYüreinn Ya DemiRDenn Yadaa TasHtaNn •:*:•

Wewfasz OLSada yaR sevLr HayRsz OLsda Mrk edLr!!

AnLamak iÇin, konu$tukLaRımdan Çok sustukLarıma kuLak veRin...

»»(L)««.. ρє0ρℓє ωαℓк ιη αη∂ συт σƒ му ℓιƒє... 0ηℓу тяυє ƒяιєη∂ѕ ℓєανє ƒσσ∂ρяιηтѕ..»»(L)««

◦▪●◦▪●○ăŠĸ Ĺāƒŧäŋ ĀŋĹäмΛž ĸĩ...!○●◦▪

Boş Şişelerin Değil Geçmeyen Günlerin Sarhoşuyum...

*ßizi ßizden ßaşka kimse iLgilendirmez kimsede ßizimLe ilgilenmesin gerekmez

a$kmI dedin bana? sa¢maLadIn! Seni Seviyørum diyene inanma yøL ver! beni
en son bIrakIpta qIdende bni her$eyden cok severdI, bø$hveR.

a$k mı dedin ßana? saçmaLadın! Sni Séviorm diyene inanma, yoL ver! ßni ßırakıp qiden de ßni herşeyden çok sevebilirdi..ßoşwerr..

ßαηα уαяıηıη gєтιяє¢єğι кιşι ѕєη ∂єğιℓѕєη єğєя,уяη σℓмαѕıη вgη вαηα уєтєя...!!

Sevdamı €n Çok Anlatmak İstediğim Suskunluğumsun Artık...Sustum..Oysa Anlatacak Ne Çok Şey Wardı..!

Göremezler... İzin Wermessem Üzemezler... Çözemezler... Benim Bir Düşüm War ki Asla Bilemezler...!!!

«¤´¯`¤»¡z طı®ªќªŋLª® uŋuŧµlмαž

♥ °o.๓ûhûяℓû_KªDєяÎ๓.o° ♥

Shmarıq GiRL..Sh-Ma-Rıq aNLaDıN mı?

Hãsrêtîm'd!ñ $îmdî îsê Ñêfrêt!m'sîñ, duy bunlãrî; kãlbîñê î$lêsîñ, sêñ ñãsîl bîrîsîñ?

' öLdürmék iÇn siLah, HanÇer Mi oLmaLı? SaçLar ßağ, qözLer siLah, qüLüşLer Kur$un oLamaz Mı ?

کu qibisin içilip hiç kanılamayan.. کeveni yanıltmayan کevince yanılmayan..Özlenen کen özleyen کen..Varken bile doyulamayan…

•´¯`•-> ! YaGMuR ! <-•´¯`•.

hayat bo$ eğLen co$$=)

öLürqen biLe yanımda oL sewgiLimm..cennet ßiLe çekiLmez snszz ahh ben neyLeyim...

' SenSiz ßenLik yokLuk deMek kaLbim SaNa emeKçi, a$k deNeN iLLet ÇoRaK aRaziDe tiLki misaLi kurnaz ßekÇi !

' üzüŁsen eŁine bir$ey qeçmes ki, dünyanın haŁi bu hiÇ deqişmesKi, $ans ne zMn qüŁer biŁinemezki; DertŁere ßoşwerip yaşamaŁısın

ﻉтяαF'đα Ǻятįѕт ¢σк, Ǻмα γöηﻉтмﻉη ßįzįz HαвﻉяŁﻉяį γσк

GüŁεяεК КαybεŦŦiКŁεяiήi AğŁαyαяαk Кαzαnαmαzsıή

Korkunun Ecele Faydası Yoktur..

Cehennemin Bekçisi Kulağına Fısıldadığında Sen Kalbini Dinle..
Yasamla Ölüm Arasındaki Ipin Ucunu Kaçırma..

Allah Bu Şarabi Önüme Koyarken İçeceğimi Zaten Biliyordu..

İraden Hayatta Sahip Olacağın En Büyük Gücündür..

Allah Beni Yandaşlarımdan Korusun Ben Nası Olsa Kendimi Düşmanlarımdan Koruyabilirim..

Korkmayı Öğrendiğin Gibi Korkmamayı Da Öğrenmelisin..

Korku Sadece Senin Yarattığın Basit Bir Kavramdır.. Bu Kavramı Yıkmakta Sadece Sana Bağlıdır..

msn nickleri

İnsanlar Eğlenirken Ölümü Asla Düşünmezler.. Ama Ölüm Onları Hep Düşünür..

İnsanları İnanışlarına Göre Yargılamak Sadece ALLAH’IN İşidir..

Her SATANİST Allah’a İnanır..! [Teorik Olarak Kanıtlanmıştır..]

Her Kulağına Fısıldayan Melek İyi Olmayabilir..

Bir Ateist Derki; Allah’a İnanmıyorum Çünkü Onun Gözüne Batmak İstemiyorum..

Şeytan Yanına Geldiğinde Onu Dünyanın En ***** Adamı Veya Kadını Olarak Görebilirsin! [Unutma!]

Her Gördüğüne İnanamayacağın Gibi Her Görmediğine de İnanmamazlık Etmemelisin...

Bazı Şeylerin Kanıta İhtiyacı Yoktur..

Küçük Bir Çocuğun Elma Sekerini Çal Ve Ona Yenisini Al !

MUTLULUK NİCKLERİ

Bazı Mutluluklar Kalıcıdır.. Ayni Acılarda Öyle..

Issız Bir Adada Her Türlü İmkanında Olsa Asla Ölmeyeceğine İnanma.. Her Zaman Açığını Kollayan Bir Şeytan Vardır..

Bazen Mezarlıklar Dünyanın En Güzel Yerleridir..

Hiç Kimse Öldü Diye Üzülme.. Çünkü Onlar Huzura Ermişlerdir..

Ölenle Ölünmez.. Sürünülür !

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri