15 Mart 2008 Cumartesi

Kamyoncu msn iletileri


Baba yorgun sen geç.
Baba yorgun !!!

Algıda seçiciysem günahım ne?
Alırsın ford, olursun lord.
Anılar da anlamsız
Ankete gerek yok eskiler daha iyi.


Aşıksan vur saza, şoförsen bas gaza..
Aşk çekenin, yol gidenin.
Aşkın bir sabun ise, köpürt beni pakize
Aramasın artık gözler, o şimdi asker.. Askerin emaneti.
Baba parası değil, 4 yıl lisans, 2 yıl master ve doktora teri
Baba yorgun, dalaşma.
Babalar ağır gider…
Babam sağ olsun.
Baktım araba kıyak, karı da kıyak, dedim ne ayak
Beatnik isen vur saza, Nihilist isen bas gaza”
Ben bi düşüneyim.

Ceylan gözlüm
Ceketi atarım asfalta yatarım
Çilemse çekerim, kaderimse gülerim.
Çılgınımsın!
Doğma bebek şoför olursun
Duanla mı yaşadım ki, bedduan ile öleceğim?
Dünyalar kadar sevmek buysa bırak kalsın
# Bir ses beklemek senden. Soluk beklemek. Suskunluğun en acımasız olduğu zamanlardayım. Hiç bu kadar uzun susmadın sevdiğim. Hiç bu kadar uzun gitmedin bilmediğim yerlere, gözlerimi ***ürmeden yanında!

# MUTSUZ INSANLAR HEP BIRSEYLER BEKLERLER, BUNU BILIYORUM. CUNKU BEN DE HEP BIRSEYLER BEKLIYORUM, AMA BIRSEYLER BEKLEDIGIM ICIN MI MUTSUZUM YOKSA MUTSUZ OLDUGUM ICIN MI BIRSEYLER BEKLIYORUM ONU ANLAMIYORUM.

# AKLIMDAYDIN GUN GECEYE DEVRILDIGINDE, GECE UZUNDU, YAGMURLUYDU, HAVA SOGUK SEN UZAKTIN! OYSA BIR SEN VARDIN ICIMI ISITACAK.

# Ne kadar güzeldi senle beraber olmak, Şimdi yalnızım ellerim başımın arkasında seni düşünüyorum
# SIMDI BASKASININ OLSANDA,BOYNU BUKUK YALNIZ KALSAMDA,ELIMI TUTUP SACIMI OKSAMASANDA BILIYORUM YINEDE BENIMSIN

# Sevdiğimden bu yana her acıyı tattım her çileye alıştım, yalnız senin yokluğuna alışamadım.artık anlıyorum hasretten, gözyaşından başka bir şey vermemişsin bana.

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri