22 Mart 2008 Cumartesi

Komik


Karşınızda komik msn nickleri, komik nickler

öss'yi çıkaranın,soruları hazırlayanın,3saat werenin,5şık koyanın,tek doru cwp koyanın,o milli eitim bakanınıın qösLükLerine caM oLymm..


sen,o,bz,siz,10Lar..beNsiz mutLuLAR..

msn nickleri

kabuLLenmeq zor oLdu 1 qün qöRündü 1 kayboLdu..

[size="3"]
Onun qüseL oLması iÇin makYaJ deqiL modifiye Lasım..!SIZE]

İlk treni kaçırma Burdan gidişler hep tek yönlü Dönüşe gar kapalı


kelimlerden biri sevgi...onun tuzağındayım şimdi ..

çatlak olabilirim belki haifiten...sallanıyorsam işte bu yüzden..

Karanlığı bulmuş gibiyim herşey parlakken.. hep yanlş olanı arıyorum.. dğrular varken.. SanıRımI'm a Şizofrenn..!

daral bni daraltmadan daralmazsam eer..daralmaya nietim yoq.he ama daral bni daraltırda dara sokarsa..tutmayın beni dalarım ona ..


bir yok oluş,bir varolus varmıs ya;sonra hepsii yok olmus..


supermanle gezip clark kentle evlenmek .)

..Güweniosan ßnm gbi HisLerne..! eLLerni we hisLerni getir q.0.y kaLßime..

geçmişi olmayan we gözlerinden sonsuz karanlığa akmak isteyen acı çeken 1 ruhun efendisi..

..sürekli parlak kandırmaca! †u††urulmamı$ †u†kulu a$k aynı †adı vermedi! .. ve ben haLa meraq ediorum senin de aynı sekilde meraq edip e†medigini...

ne kadar saptarsan sapta Hayat gelmiyor ipe sapa ..

Makyajın we yüzündeki boyalarınla qururlanmaa!! yollarda qüzeldir ama altından kanalizasyon qeçer!!!

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri