13 Mart 2008 Perşembe

Özlem nickleri


Seni Severim, Seni Sevenide Severim, Seni Benim Kadar Sevenide Kurşuna Dizerim

HéRKésKéndiniAR†iS†saniOr.AmaßiLmiOrLArqiYöné†ménßénim.isDéDiqiméRoLwéRiRimisDéDiqiméYoL.!..

·$4Durumum çevrim içi/·$2Beynim meşgul/·$3Ruhum hemen dönecek/·$5Aklım dışarıda/·$10Elim telefonda/·$12Kalbim çevrimdışı

$€N GÜLL€R€ ÖZ€NM€ GÜLL€R S@N@ ÖZ€N$!N. ÜZM€ T@TL! C@N!N! S€N GÜLL€RD€ND€ GÜZ€L$!N. $€VG! K@D@RM@$UM $€V!L€C€K K@D@R Ö_Z_€_L_$_!_N

AyNaYa bAkInCa KeNdİmİ DeĞiL KoCaMaN bİİr YüReK vE O yÜrEkTe oNdAn da bÜyÜk bİr sEn gÖrDüMm.


NE AŞKLAR VARDIR KİMBİLİR,YAŞANMAYI BEKLEYEN....NE AŞIKLAR VARDIR KİMBİLİR,YAŞADIKLARINA NEFRET EDEN

kalbim seni taşıyamayıp durursa debi sonsuslaga kavuşursa melekler sorguya başladıgında 3 sözüm olacak SEVDİM SEVİYORUM SEVECEĞİM

Güzelsin, şirinsin, şahanesin. Çektiğim çileme tek bahanesin. Melek mi? şeytan mı? bilmem ki nesin. Tuzaktan tuzağa atsan da olur ben seni seviyorum sen sevmesende olur.

Aşkım var dağlar bilemez, sevgim var kimsenin aklı alamaz, birde sen varsın ya bir tanem dünyada kimse böyle sevemez...

Biliyorum bugün kulakların bir başka çınlayacak, anlayacaksın seni yine nasıl andığımı, özlediğimi. Ellerin titreyecek, gözlerin yollarda kalacak, sende hissedeceksin yüreğimde neler hissettiğimi!

bnm gibi gülen bnm gibi ağlayan bnm gibi üzülen bnm gibi sevinen birini bula bilirsin ama üzgünüm benim gibi seveni bulamazsın

Coca CoLayım Hayatın Tadıyım...CıkoLatayım Coq Tatlıyım ...AL Beniyim Bahanem Yoq...CiKoLaTaLı Gofretim Beni Sevmeyen Var mı...!

BiRGüN GuRuRuNu YeNiP BaNa GeRi DöNmEK İsTeRsEn SaKıN DöNmE....ÇüNkÜ; SeNiN GuRuRuNuN BiTTiĞi YeRDe BeNiM Nefretim BAsLAr

BİZLER; Siz Sokağa Çıkarken Annelerinizin Uyardığı O Kötü Çocuklarız

Yoku$u ßen CıkTım YoL $eniN oL$un, ZehiRi ßen IctiM $u $enin oL$un ßi tAne ßuLmu$$un HayıRLı oL$un ßi tAne dE ßenßuLdum HaßeRiN oLsun!!! S.S.M.



Standart süperin ötesinde nicklerin devamı:)
Seni Sevdiğimi Düşündükçe Ölmeyi Diliyorum Tanrıdan... Her Seferinde Kalbim Başka Bir İsyan Çıkarıyor... Elimde Olsa Kalbimi Yerinden Söker Ayaklarımla Çiğnerdim... Ama Elimde Değil Ne Seni Sevmemek Nede Kalbimi Söküp Çiğneye Bilmek... Yapabildiğim Tek Şey Seni Sevebilmek..

♥ Birgün Hayatın Bütün Güzelliklerinden Vazgeçip Ölüme Sessiz Sedasız Gitmek İstersen Yanıma Gel. Yanıma Gel ki; Sana Sensiz Yaşamanın, Sensiz Olmanın Ölüm Olduğunu Göstereyim.

♥ Benim Kalbimi Kırmak Suya Yazı Yazmak Kadar, Gönlümü Almak İse Güneşe Dokunmak Kadar Zordur. Sen Suya Yazı Yazmayı Başardın, Şimdi Güneşin Batmasını Bekle.

♥ Gül Bahçesinde Geçsede Ömrüm, İnan Senin Üstüne Gül Koklamam Gülüm, Seni Koklamak Olsada Ölüm, İnan Uğrunda Ölmeye Değer Be Gülüm.

♥ Ağzımın Tadı Yoksa, Hasta Gibiysem, Boğazımda Düğümleniyorsa Lokmalar, Buluttan Nem Kapıyorsam İnan Hep Güzel Gözlerinin Hasretindendir.

♥ Seni Yıldızlar Kadar Çok Seviyorum. Onlar Kadar Parlak ve Onlar Kadar Yakınsın Bana, Tek Fark Onlar Milyonlarca Sen Birtanesin.

♥ Rüyaların En Güzelini Görürken Tanrının Seni Koruması İçin Gönderdiği Meleklerin Kanatları Öyle Büyük Olsun ki En Masum Anında Bile Sana Kimseler Zarar Veremesin

♥ Gözlerin Nehir, Kirpiklerin Köprü Olsun. Ben Tam Üzerinden Geçerken İpler Kopsun, Düştüğüm O Yer Dudakların Olsun.

♥ Yağmur, mutluluğuma gölge düşürmek için yağıyorsun aldırmıyorum. Niyetin beni ıslatmaksa ben zaten ağlıyorum..

♥ Dünyanın dört bir yanında dostlarım var dostlar ki bir kerecik selamımı almamışlar bir kerecik selamlarını almamışım ve yine dünyanın dört bir yanında düşmanlarım var düşmanlar ki kanıma susamışlar kanlarına susamışım..

♥ Seni bulmaktan çok aramak isterim seni sevmeden önce anlamak isterim, seni bir ömür boyu bitirmek değil sana hep yeniden başlamak isterim...

♥ Gerçek aşklar bitmesini bilen aşklar olduğuna göre,insanlar ya hep sahte aşklarıyla evlenir,yada evlenerek aşklarını sahteleştirir.

♥ Bu gece kayarken yıldızlar gökyüzünden ve gözümden yaşlar süzülürken dilek tutmadım ilk defa sadece teşekkür ettim tanrıya bu gece yanımda olduğun için!!

♥ Seni sevmek acıların en büyüğü olsa gerek,seni düşünürken gözyaşı dökmek yaşanabilecek en büyük sevinç demek.

♥ Bir serçeydim sürüden ayrılmış, gökyüzünde kaybolmuş, o ise bir kartalmış avlanmaya çıkmış gelmiş bula bula beni bulmuş
♥ Aşk günah olmayacak kadar masum, köle olmayacak kadar özgür, unutulmayacak kadar derin, umulmayacak kadar yakın, tek başına yaşanmayacak kadar takımdır...

♥ Hissizler, Hareketsizler yol alamazlar, Uyuyanlar hedefe ulaşamazlar, hele azmini iradesini yitirenler asla uzun zaman ayakta kalamazlar.

♥ Kristalin bedelini göze almayan,onunla oynamasın

♥ Ne zaman gelirsen gel,başıma taç olursun. Sen benim eski değil , eskimeyen DOSTUMSUN...

♥ Ya Sözlerin Aklımda, Ya Da Aklım Adında, Ya Hayalin Karşımda, Ya Da Sesin Kulağımda, Ya Ben Çıldırıyorum, Ya da Çok Özlüyorum, Ya Özlemek Çok Güzel, Yada Özlenen Çok ÖZEL...

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri