29 Mart 2008 Cumartesi

Aşk nickleri


koLay yoL yoq oLmaya giden,ağır ağır yoLa dönüLür eLßet..
Aşk nickleri ,msn nickleri , güzel nickler
yüxek doz a$k aLıp ßurda mutLu öLsek ya..
YeteR ßu Defa ßu i$ ßitioR ...a$k Dediğin Tuzak Canımı Yakıyor...

İstemek Unutmaya Yetmedi İstemek Seni ßana qétiRmedi...

Hiç Bishe SöLeme Duymam AnLamam Hayat ßir Mucize Dü$éR Zaman Zaman...

ßu MuduR ßana Reva qöRdüğün KimseLeR ßiLmez ßu ßiR köRdüğüm!

HeR Zaman KaLßimde Ta$ıdım Seni KmseLeR aLamadı yeRini , oLmadı Senn KadaR kimse Sevmedi ßeni...
Aşk nickleri ,msn nickleri , güzel nickler
ayLaR yıLLaR geçti Seni ßekLioRum haLa içimde ßir umut ta$ıyoRum..

Ne kadaR isteRdim Yanında oLmak ,Sana SaRıLmak ,qözLeRinin İçine ßakaRak Seni SeviyoRum Demeyi Ne Çok isteRdim ßiR ßiLsen...

iLk qöRdüğüm anda Sana a$ık oLdum qözLeRine ßaktığımda Kendimi ßuLdum...Tek ßiR enqéL vaRdı ßenden Çok Uzaktaydın!

PenceReden ßak Yine MuzuR keDim qéL Yine eLmA $ékéRi ßak YaLnızım Yine...

Uunutmadım Unutamadım dinmedi fıRtınam İçimde ... ßa$ ucumdaki Resmin DuRuoR aynı yeRinde...

Sen qideLi ßu a$ktan kaLßimLe HaRpteyim!

Seni AnLaTTım SayfaLaRca ßende kaLan Neyin vaRsa

anLamLı Ama TaRifsiz Neden?

ARdından Ya$ dökeLim Sen ßizi Dağa Ta$a SoR.. UğRunda Can veReyim Sen ßeni TopRağa Koy.!


KaranLık $art Ko$mu$ YanLısLıqı ßana.Aynama ßaktım Yiné Kimsé Yok.ßi Kıs Sadécé Vé ßi Kach Su DamLası...döküLür yéré kırmızı kan soqukta! kimin umrunda..??
Aşk nickleri ,msn nickleri , güzel nickler

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri