27 Mart 2008 Perşembe

Karizmatik


Karizmatik msn nickleri

öyLé yüréktéN séviorsaN aklı başndaN atacksN kmi yannda arıosaN öNcé içndé ßuLacksıN.<< >>DumaN<<

ßN imkaNsız aşkLar içiN yaratLmşım kié qiT şimdi imkaNszz oL öLé qéL xD
Ne dünyaLar yıktm séni ßuLmak icn, Ne umutLar unuttum sana güLmék icn! Sénsé ‘ayrıLık’ dédin én ßa$ında.. AğLa ağLa $mdi yaLnızLığına aqLa.

SenSiz DoĞan Her qüNe (LANET)!! ßu kıZ senSiz YaPaMaDı (AFFET)!!

FırtınamsN ßnim sN éstkçé ßéN titrérim!!

ßaNa haVa atıJam dİee kendİnİ kasma damaRındaqİİ kanIn biLe baNa hasDaaa xD

severek ayrılanlar blrler ayrılıgı sen bnim eş rhumsun unutmuş olsam hissederdim unutmuş olsam yanımda durmazdı hayalin seni görmek içn geri geldm ama sen gideli çok olmuş nereye gidersen git cantanda bi resmin aklında gülüşüm olsn ben seni gerçekten sevdim bitmez demiştim bitmedi

Benim hayatımı bir kişi yıktı,kalemimi kırdı,sözlükte sevgiliydi anlam

DeĞiŞkEn bIr dÜnYaDa, BeN SaBiT KaLıYoRuM. hErKeS BaŞkA BaŞkA SeVeRkEn, BeN YiNe sEnI SeViYoRuM...

Ne ßekaR ne iLişqiDee ßu aRaLaR saDece gaRiq ßiR çeLişkiDe xPP

qözLerime uyku qiRmez oLdu özLedim seni tek keLimem buu*[nokta!]:

LauBaLi xD

Karizmatik msn nickleri

ßöyLédé güzéL qLüşüN yTéR <3

şimDi séndé yoksuN hiiç farkTméS ßéN yné aynı béN acıNn şékLi farkLı hiç farkétmés béN yné kaybedeéN xs

İNaN sndéN ßaşka kmsé yok içmdééééé

ßéNi sevmesseN yaqmrLarı sev yaqmrLar yaqsıN yüzümé >>Şéßo<<

ßidé sN bırak bni unT qitTiiN yrdé çoq ßüyüdm sayéNdé..

Karizmatik msn nickleri

ßeni sende unuT herkesin yabtıqı qibi herkesin yabtıqı qibi sende sewmei unut herşei oLduqu qibi

AşK BaSİtTİr OlUrSa NASİpTR OlMaSsA ....hassddiR xD

Zor birdaha dhada qüvénmék bna düşéN kabLLéNmék zorda oLsa dnüp gtMéK...

pamuk prensesin üvey annesi uyuyan güzele elmayı verse, rapunzelin eline iğne batsa ve pamuk prenses kuleye kapatılsa nolurdu

* evrimdışı

Karizmatik msn nickleri

Anılar biriktikçe sisleniyor aşklarda Yitiriliyorr serüven duygusu ki,o zaman şeytanımı koluma takıp gitmeliyim,yeni bir cehennem kurmalıyım kendime…

Dürümsün, çöp şişsin ve ayransın; insan bedenine hapsolmuş bir hayvansın.."

KoPCaKSa KoPSuN !P ß!TéC€KS€ ß!TS!N ߀NY S€FM€Y€N VaRSa... ***** OLUP qitsin

߀N!M YaPTıqıM T€K $€YH q€L€N q€L!R ߀N S€Ç€R!M q!D€N q!D€R ߀N T€P€R!M


ßi qün qéri dönmék istér ßırakın dönsün né kayßéttini qörsün
xD

ßeYaZ atLI pRenSimi ßuLmam iÇin daa kaÇ kurBaa öpMeM Lasım

..Adım SözLérimé KéfiL..!

ne o güzelim ağlıomusun..?€rk€k bugün s€f€r yarın b€z€r..!s€nin d€diğin o l€yla m€cnun aşkları bu devird€ ne g€z€r..!!!!!

Dü$ pé$iNDéYSéN dü$ Pé$iMé....!


KaFaMa TahKMaM...SoNuNa ßahKMaM....ßéN aDaM oLmaM

ßéN SaNa YaNaRKéN …. SéN Kim ßiLiR NéRéDé ü$üoRsuN..! =)

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri