13 Mart 2008 Perşembe

Bomba nickler


..Bu hiç kimsem oLmadığı için değiL,”Sen”oLmadığın için duyuLan bir yaLnızLık.Bu yaLnız oLmak değiL “sensiz” oLmak..

*İsT€R Ah €T…İster Kin Duy…KeNdiNe GöRe HaKLıSın..AdıMı KöTü An…SoNuMu €LinLe YaZ…SeNDe ßiR Gün AnLaRsıN..!!!*

Bir_Zamanlar_Herkez_Aynı_İken_Ben_Farklıydım_Şimd i_Herkez_Fark_Pesınde_Ben_İse_Aynı_İşte_Buda_Benim _Farkım_

*rüzgar ne kadar sert essede kayadan aLacağı sadece tozdur..!!!

*yokLuğunda özLemem gerekirken varLığında hasret ßıraktın*HaksızLık kar$ısında susan diLsiz seytandır…!!!

*YaŞaNaN HeR RoL BiR EtKi YaRaTıR!

!*HaYaT YoLLaRDaN ÇiZiLMiŞ oLSa BiLe Bu YoLLaRDaN BiRiNi SeÇeCeKSiN! SeÇDiĞiN YoLDa öLüM oLSa BiLe SeLaM VeRiP GeÇeCeKSiN!!!

*Hayat asLa sahneLenemeyecek ßir oyunun sonsuz tekrarından ißarettir…

*______aLayına qider demedik mi_???cefaLarı çekmedik mi_???ah be kankaa bizde sewmedik miiiiiiiiiiiiiiiiiii?????:

*ßen seninLe toprağa giderim diyenLeri Çok gördüm ..ßen öyLe diyenleri toprağa hep yalnız Gömdüm..:

*Gecici Heves DeğiL Hak €dene Nefes OLurum!

*Amaç Uğruna Kurulu ßir Hayat Yok Onun İçin Ne Kimseyi Kendime Örnek Alırım Nede Kimseye ßenzemeye Çalışırım!!

*Sen yaLanLarLa a$k satanLarın iLk adresi..ßen sattığın son a$kın ta kendisi

*Aşk ßenim damarLarımda doLaşan kimyasaL ßir etki!>>>ßen a$ık değiLim oğLum ßenimki sadece etkiye tepki

SözLerin Büyük Yüreqin Kûcûk YanLi$Larin Cok DoqruLarin Yok Kendine qöre $anSLisin Fakat Bana qöre ZavaLLisin !

-- / DöN! NasıL KimLE NerdeyseN.. DöN! ßenİ ßiraZ SevdiyseN ../ --

LaF DaLaşınA GirmE KapaK OlursuN / UğraşmA EtikeT OlursuN / AdaM OL BeLkİ YanımdA YeR BuLursuN!

Siliyor Dünlerimi Yine Aşk .. ßirbaşıma ßırakıp Da ßeni...DuymazLıktaN GeLiyorsuN ßaK..

ßu kadar kaLpsiz oLamazsın.. ama YanLış YoLdasın ...!

% - YaLnızıM ELmA ŞekeriM SensiN ßeniM TeK NefesiM..- %

Gün gelir için yanar.. ELin Gider Mektuplara.. GüN GeliR ßeni AnarsıN GözüN DalaR UzaklarA..

ßasiTLEr iftira EdeR ! / AcizLeR ŞikayeT EdeR.! / AsiLLEr De İdare EdeR..!

Her YağmuR YağdığındA GözLeriN Hep AkLımdA.. Adını Ne Zaman Ansam YağmuR YağaR BuraLara..

Bir GözLerim Wardı GözyaŞım KaLdı.. :'( Son İLacım Wardı O da Sensiz KaLdı..Bitti Yüreğimde Acısı KaLdı..


ßana uMut ßaqLama ßen Topraqa Söz VErdim!

Ne ßir Kızı Kendimize köLe Edecek Kadar KüçüLdük Ne De ßir Kızın uğruna köLe oLacak Kadar aLcaLmadık !

Senin içinde ßen ßitmi$ oLsaydim, ßenim içimde sen ya$iyor oLmazdin.. '

qenc Ya$ımda kaLßimi a$k'a Dü$man Edemem.. ßeni ßiLirsin kararLıysam dünya Dursa Dönmem! Cok qeciktin Her$ey için Artık Vursanda öLmem!

Yine de ben toparLadım yerden kaLbimin kırıkLarını.. Sırf ayakLarına batmasın diye. . .

Sattım a$kı Sende kaLsın, taLißim Çok Sen yaLansIn. . İstyorsa öLe oLsun ßir Dudak ver Üstü Kalsın.

duvarlara ismini yazdım onlara bakıp YALANlara kandım.

şiddeti sevmem;ama kullanmayı iyi bilirim!

Dünya bir gündür, o da bugündür!

Ağzımdan çıkacak söz olsan konuşmam, gözümden akacak yaş olsan ağlamam, kalbime hapsettim seni hiçbir yere bırakmam!

Seni ne kadar sevdiğimi öğrenmek istersen vur kır kalbimi kalbimden akan kan yazacaktır ismini o zaman anlarsın sana olan sevgimi..

Vücudun otobüs, beynin şöfördür kalbin şöför maaline geçerse aşık oldun demektir.

Tesadüfen doğduk mecburen yaşıyoruz

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri