13 Mart 2008 Perşembe

Kavga


kalbimi asıl acıtanın kendim olduğumu öğrendim

hyt ceheNneMmişthe Haberimiz yokhMu$

ben hala seni söyluyorum

∂єℓιуιм! αмα ѕєηιη ∂єℓιηιм!

hep aynı düşün peşinde söylee ne var içindee

hep arar hıc durmaz oldun

güneşin battıgı yok olduu

biraz nefes al ve dınleeee

NaDaSa çEkTiM kAlBiMi"

~~~<>~~~

Yokluğun ki; zoraki bir ölümdü...

BiLdİğİm TeK ŞiiRsİnn AnLaMıN DeRiNnN...

10 daKİkaLIK yaŞAM molAsı VERdim


bilemeedim düşlerin bu kadar korkakk elllerimden uzak oldugunu....

gormeedım uykuların bu kadar kuculmüş,,

yapamam kendımekötü gözle bakamam..sevgılıyı yerınden oynatamam

güneş bilşe aglar halıme ne olacak dıye sorar kendıne

Kalbinize ve Kalbinizdekine Iyi bakin


kapat pencereyi serin bir rüzgar girmesin içeri duygularım çok hasta...


kapat pencereyi serin bir rüzgar girmesin içeri duygularım çok hasta...

İNTİKAM MELEGİ

Cevapların olmalı,çünkü sorularım vardı !... Her kekelediğinde yalan sinyallerin yandı.
bu şehre inat hiç ayrılmayalım

sehrın boş sokakları ıslanır göözyasıyla...kırırlınca tüter anlarım düşümdeki rüya


gece örter üstümü,,,

RÜYALAR ve İNSANLAR

saßRetmeye deqeRsin .. seN ßenDe ßitaneSinN !!

öLüm diiLdeekefeN qiymek tarzım diiL

...% 100 Ben Ona Resmen Aşığım........

......love beni loveYim seNi =)

.....BiLdİğİm TeK ŞiiRsİnn AnLaMıN DeRiNnN...

-----iNat etMe yağmur bnDen fazLa ağLayamaSSSınn !!

HaNi birgüN özlerseN...qeliPte beNi qöremeSSen hiç üzüLme bir qözya$ıN yeteRr...

ßen seNin yalNız kalışlarında tek adresin oLamaM...!


ayrılık zor ama beraberkende olmuyor...!

ƒıятıηαℓαя кσρα¢αк ,уαğмυя уαğα¢αк αмα ѕєη∂єη вαşкαѕı σℓмαуα¢αк

¢αηıм∂αη ¢αηмışıη ѕєη уσкℓυğυη∂α αηℓα∂ıм


єη вüуüк уємιηιмѕιη ѕєη! вαşкα ѕєνgι тαηıмαм

HayaLLL GözlüMMmM
Senin icin öLür[d]üm....
ßeßeim Sensis Gecms oLdu GnLerr

Arayan OLursa YanLızLıktayım!


b€N AşKıNa TöVb€lİyİM!!

Senin hayalinden öyle bir sevgili yarattım ki sen dahi gelsen yerini alamazsın..

DAHA GöRMEDiğiM KAç YüZüN, KAç RENGiN VAR BE HAYATTT !!!

Dünyada herşeyim, ahirette cennetimsin bebeğim...


OYNAMAK ICIN BENIMI KUKLA GIBI KULANMALIYDIN?


KaPaT GöZLeRiNi VUSLATı DüŞüN
...ve öylece kal
DaHa oLMaDı SöK YüReĞiNi
...yüreğime sal



ArKaMdAN konuşanLar arkaDa taKıLmAya dewam edinn...

Kavusurmu iKi suskun aynI soLukTa...

Dişimi Kıracağım..Biriside Haddini Bilsin ..Kirli Ruhlarını Mis Gibi Parfüm Gizlesin...!

Sevginin Ölçüsü...Ölçüsüz Sevmektir...
îLk DéqîLsîn Âfféd ! s0n déqîLsîn Dîkkâd éd !



PsiKoPaT OLuRuM GöZüM GöRmEz SözüMüN GeCmEdİgİ YeR oLMaZ.

NE HASTA BEKLER SABAHINE TAZE ÖLÜYÜ MEZARNE DE ŞEYTAN
BİR GÜNAHISENİ BEKLEDİĞİM KADAR DüNYaDaKi HeRKeS iÇiN HeRHaNGi BiRi oLABiLiRsiN*Ama HeRHaNGi Biri iÇiN DüNyaLaRa DeĞeRSiN...
BiTTi DiYe ÜzÜlMe YaŞaNdI DiYe SeViN...biTiriLmish bi ashktı bndeKi* ruHen çekiLen acı bedeNdeki* biz yok olduK neki* sn öle istedin tmm peki!!

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri