13 Mart 2008 Perşembe

Tartışma


кçüк ρямαкℓαяıиℓα тттυğи вιя çιçєк σℓмαк ιѕтισям тυтυşтυğυи∂α вιя gє¢є,мαѕαи∂α ѕи υуυякєи ѕвнα к∂я ѕиι
ѕуя∂єяєк ѕσℓмαк ιѕтıσяυм

yanımda kımse olmadıgından değil yanlızlıgım yanlız oldugumu söyleyebılecegım kımsem olmadıgı ıcın yanlızım bennn

tedavisi mumkun görulmeyen şizofren bır asktı bızımkısı hangi doktora gıttıysek ayrılık yazdı recetemıze ve ekledı hergun düzenli olarak ölünecek
sessizliğinle gelir hüzün yoklugunda gömülü ölüyüm,

lades aşklar buldu bni

ve sen bnm kefenım olsan...sarılıp sana ömür boyu ölsem

Sen en büyük sevgiyi hakedecek kadar mükemmel , Herkesin sevmeyi haketmeyeceği kadar özelsin.


AraMa HayatIN CilwesinDe BahaNe, Benim gönLüm SéRSéRiysé Sanane!

ßêdênîm kârânLîk'Lârâ, Rûh'ûm sânâ âît.

ßenLe Ya$aDıkLaRıNı uNut, Ya$aMaDıkLaRıNı DüŞün....!

§£n ߣnim h£m wår øLmå,h£md£ yøk øLmå §£ß£ßim§in

MutLar TuKéNDi GéNé iÇiYoRum aNNé. .

Sonsuzluk koyuyorum adını sensiz günlerin* senli günlerle takas ediyorum.Yokluğun diye bir şey yok bende* ben seni

sonsuzluk kadar çok ama çok seviyorum....

DudakLarın'Da A$kıN YankıSı var SevDan'a KapıLaN BiR KaLBiM var.. Beni Sana BağLayaN BüyüK üMiTLeRim var.. YıkMa DunyaMı

SaNa VeRecek SON Bir CaNıM Var!!!

» Ne zaman sağır bir ressam* kristal bir zemin üzerine düşen gülün sesinin resmini çizerse*işte o zaman seni unutur bir
başkasını severim...

Yalnızlık gecelerin* umut bekleyenlerin* hayal çaresizlerin* yağmur sokakların* tebessüm dudaklarının* sen ise yalnız
Benimsin!
Biliyorum Sen GüneşSin Etrafında Binlerce Gezegen Var* Ama Sende Biliyorsun Ki Ben Dünyayım Ve Bir Tek Bende Hayat Var..

kimsin sen? yaşamak isteyipte yaşayamadığım umutlarımsın.. yıllardır beklediğimsin belki de.. kimsin sen? sen benim
sevdiğimsin.. sevdiğimi söyleyebildiğimsin..

Geceleri erken yatıyorum diye deli diyorlar; budalalar* rüyamda seni gördüğümü bilmiyorlar

Eğer Birgün O hiç Ayrılmamacasına Sarıldığım Ölümle Uzaklara gİDERSEM*Yağmurlara EmanetsinYaĞmUr_YüReKLiM))

Doğarken niçin ağladığımı yaşadıkça anlıyorum

Aşk bi boktur sifonu çek kurtul!

Deli bir yağmur olsam seni YAĞDIĞIM yerler kadar severdim.

Deli bir rüzgar olsam seni ESTİGİM yerler kadar severdim.

Ama ben sadece DELİYİM ve seni

ALDIGIM HER NEFES KADAR ÇOK SEVİYORUM !!!

Sen geceyi bana bela ettin...Bense sana olan herşeye lanet ettim...

bendeki a$k ate$i cehennemi kiskandirir.

Hayal mi oldu pariste ölmek

İşte budur aramızdaki fark
S..... git dediğin yerdeydi son durak

Aşkımız şekerden, sevgimiz tuzdan, evimiz ateşten... Bir gün ne oldu biliyor musun?... Yağmur yağdı...

Sevmek suçsa suç işledim, Ölmek buysa ölümü seçtim

Cama vuran her damlada bir tek sen varsın ne istiyorum biliyor musun her gün yağmur yağsın!!

Seni ne kadar sevdiğimi bir bilsen sende uzayı gören insanlardan biri olurdun...

Karlı bir çam ormanında nefes almak benzer seni sevmek..
Biz seninle
cennette
cehennemde gibiydik…AŞK atesiyle yanardı gözlerımız


Göz yaşın yıkılışım
Ayrılığın firarim
ölÜmÜn ölÜmÜmdÜr
gözlerimin önünden hiç gitmedi senler

yüreğime bırakıldın her nefeste
Şimdi öznesi sensin cümlelerimin, yüklemleri yok...
idam sehpasindaki bir mahkumun yasamayi nekadar cok seviyorsa bende seni okadar cok seviyorum
dostumuz az düsmanimiz cok korkumuz yok

Love İs NoThinG..

Maybe one Day..(L)

кÖІє віІє оІѕам Яаzıγıм γаиıиda оІмаγа...

Vay be ! İçimizdeki çocuk da gayrı meşru çıktı

Ãlëm Øyµñ Ølmµ§ §økâklâ® §âhñë

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri