13 Mart 2008 Perşembe

Zararlı


AnLıq Hewsler uqruna yaptıgn haksızLıqLar akLımdayken haLa dönmemem icin yeterLi Bana!.....


Bunun adına ayrıLıq denir o daha büyümemiski ne biLir!...Hnqi Asq WzGecLmz

Demstn Hnqi Ten UnTLmz Bnmqi uNtLmzz AnLayacaqsııınnnnALacaımm AqLını

Hey MeLeq YüsLümmßen Sewdamı kefenLemiŞim öLsemde 1

öLmesemde .BöyLe GidLmz Büyüq oLmaLı ayrıLıq!..SiLdm Sni Haytmdan
diyodum Mqer Haytmı siLmisimm...AqLaya AqLaya Snden WzGeceMiyorumm
BeN 1 CüMLeLiK 1 NoktA DiiiLm'Hayatımsın'' cümLesindeki qizLi özne sanmıştım kendimi
en uzun cümlem ol bnm....
¢єнєηηємιη ∂ιвιηє кα∂αя ѕєηιηιм !!!!

üDeLiKaNLı KIZ TeRKeTMeZ TeRKeDeNiDe aFFeTMeZ…


Yüz psikopattan birinin açık kaşı...

Patakla ruhumun karamsar çocuklarını.. Al elinden şekerli elmalarını..

Meleklerin saçları salkım salkım, havada dondurmadan kaleler ve her yerde kuş tüyü vadiler,

bulutlara öyle baktım. Ama şimdi yalnızca güneşin önünü kesiyorlar, yağmur ve karla




kaplıyorlar her yeri. Çok şey var yapabileceğim, bulutlar çıkmasa yoluma...
Melek mi şeytan mı bilmem ki nesin
Aya baktım seni gördüm. Sana baktım AYI gördüm Beni suçlarken işaret parmağınla beni gösteriyorsun.Ama dikkat et,diğer üç parmağında seni gösteriyor !!!

Yağmur yağdı herkes kendi rengine boyandı........!!!!!!!!!!

Ya bir yol bul,,ya bir yol aç,,ya da yoldan çekilll....!!!!
Kalbimdeki aşka, dudaklarımdaki gülüşe, akan gözyaşlarıma, yalnızca sen layiksin..

seni anmak da güzel seni özlemek kadar.
Aşık olmak hayal kurmak kadar kolay . unutmak hayalin gerçekleşmesi kadar zor

AŞK İYİ BİRŞEY OLSAYDI DÜNYADAKİ İLK CİNAYET ONUN YÜZÜNDEN İŞLENMEZDİ
£ski Foto ' Lar qißysin taTLı Ama eSkiiiiiiSiinnn....!

zararlısın kimyama
askım köprüde asılı kaldı

hayatımın merkezisin
bilki bu sevdaya rehın bırakmısım yuregi
ben sneı yagmurdan sonra sevecegım ve bır gun ölürsem yeşil gözlerınde ölecegım

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri