7 Mart 2008 Cuma

Aşk iletileri


Şarkıdaki melodi, doğadaki bahar.
Kalbimdeki yara, hepsi senin için.
Çoğu kez duygular anlaşılmaz ifadeler tutuk.
Eğer söyleseydin sevdiğini benim olurdu mutluluk..


Dökmedim yüreğimi kimsenin gözlerine.
Öğrenirken hasretinle sevişmeyi.
Gözyaşlarım akabilir özgürce.
İçimde o kadar güzelsin ki,
onu kirletmeyeceğim kimseyle...


Neden zor bu kadar seni sevmek ve bulamamak,
Dokunmak istedikçe uzaklaşmak,düşündükçe unutmak,
Neden bu kadar zor seni sevdiği halde söyleyememek,
Hep bir şeyler gizlemek,sana sahip olacağım yerde seni KAYBETMEK.


Acımak sevgi değildir, üstünlüğün kabülüdür.
Hoşgörü sevgi değildir,istemediğine katlanmaktır.
Bağımlılık sevgi değildir,gereksinimin karşılanmansıdır.
Sevgi değer vermesini bilmektir.
Sevgi yaşama hakkını kabul etmektir.
Sevgi var olmaktan kıvanç duymaktır .
Sevgi eşitliğin duyumsanmasıdır.

Her aşk bir yüreğin sesidir ve sabırla büyür!
İçindeki sevgiyle, acıyla, inançla, öfkeyle,piser!
Şarap gibi gün geçtikçe güzelleşir..


Ağlamayı bil gülmeyi unutma
Sevmeyi bil sevilmeden sevme
Güller bülbüllerin yıldızlar gecelerin
Mutluluklar sadece ama sadece senin olsun.


Güller hep ellerinde açsın, ama dikenleri batmasın.
Sevda hep seni bulsun, ama seni yaralamasın.
Mutluluk hep yüreğine dolsun, ama beni unutturmasın


Bu şarkım sana sevgilim, bir an önce dönmen tek dileğim,
Gözyaşım karışıp denizlere, Sana ulaşır belki hasretim.
Elimle tutamadığım, gözlerimle göremediğimsin,
Şimdi çok uzakta, nerden bileceksin halimi.
Hasret kapımda, nöbetler tutuyor, sevgilim uzak bir şehirde,
Gözlerim onu arıyor, bir kuş olup uçup gitsem,
Aşsam şu enginleri, varsam senin yanına, öpsem seni koklasam.
Ah yanı başımda durur gibisin, hasretin büyütür bak seni,
Ah bu kadar uzak olup, kalbimde uyuman ne tuhaf...


Neden o kadar merak ediyorsun ne yaptığımı? güneşe mektup yazıyorum
Görmüyor musun? işim var oyalama beni, yağmurları gözlerine dolduracağım daha ve mum dikeceğim denizlerime senin yollarından yürüyeceğim usulca,
Sana arkadan yaklaşıp sımsıkı sarılacağım...


Her gülen yüze dostca sarıldım,
Her sevgi sözüne arkadaşca baktım,
Yanında olmasam bile umutlarımda hayallerimde hep sen vardın..


Bunca çilenin sonu değilmi bir avuç toprak,
Ölümden yana korkum yok,
Tek korkum unutulmak !!


Gökyüzü ne kadar karanlık olursa olsun ,
Oralarda bir yerde mutlaka bir yıldız vardır.
Bir kalp ne kadar sevgisiz olursa olsun,
Mutlaka içinde yeşeren tomurcuk ve bir çiçek vardır .

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri