8 Mart 2008 Cumartesi

Suskun iletiler


Sus..
Konusmasın DudakLarın.
Bırak DüsünceLerim Sorumsuzca Gecene Düssün.
Bırak..
Bırak Avazım Cıktıgı Kadar BagırabiLeyim Sen'i Sevdigimi.



Hayat'ın
Oynadıgı
OyunLarın
İcinde ,
Bir Ebe OLarak
Sana SesLeniyorum :
ELma Dersem ;
...
Cık !.
ELma !.


''GözLerimdeki Acıyı Cekme Kanına , Ruh'un GüLüsümün HayaLiyLe DoLsun..''




AnLatmak Ne Zor Bu HaLi..


Yaptıgına Deyse Bari.


AgLayamıyorsun !.


....


Ucurumun Kenarında


MucizeLer Bas Ucunda


AnLayamıyorsun !.


....
İşTe BnM en SEVDİİm yAZıyI paYLAŞıYıM

Hayranım sana sabrına
Sakince karşımda durup meydan okuyan o tavrına ..
Varlığına ...
Biliyorum kurtarırsın beni sen herşyden
Aşığım Senin aşkına



nargilenin dumanına benzer hayallerim sadece beni zehirler ve uçup giderrrrr


Gönlümün romanı bitti bu gece…

kaRanLıktAn zEvk aL… hAyaTtAn aLAmaZSn!!!

Nefretim aşkımı aştı bu gün!!!

Şak Şak Şak aLkışLıorum bak seni ! Kendinden soğuttun beni !! (h5)(h5)(h5) İstediğin bu muydu,söyLe ! Başın Göğe Erdi mi ?!?(h5)

Ne tuhaf değil mi? İçimi acıtan da sendin, Acımı dindirecek olan da...

ben sende hiçbir şeydim…sen bende her şeyken!!!


ben; bir bakışına bin anlam yükledim!!!

bana karanlığın ne demek olduğunu öğretmeden bütün ışıklarımı söndürüyorsun…

bundan sonra sen benim kalbimde değil kendi cehenneminde yaşayacaksın

Vazgeçiyorum… Sıkıldım ben artık bu oyunlardan, bu sevgi nedir bilmez insanlardan!!....

Herzaman seninleyim dediğin gün bile yanımda yoktun....

Git zaten bana bir elvedayı çok görenin arkasından dur diyemem..

HiÇ BiR YALAN SeNiN Ki KaDaR CaNıMı aCıTMaMıŞTI..

Aşk meğer; Sevipte KAYBETMEKMİŞ...

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri