5 Mart 2008 Çarşamba

Karizmatik nickler


• You think you can take me, you need a fucking army if you gonna take me

• Hos seda duyun sabah bir marti ucurun gokyuzunden, hediye edilen gunlerinde bir duaci ol uluya anlasilmadan kapanmasin, o gozlerin sulanmasin darbeler yesende yuregine affetmek en asil intikam…

• Varsa bir duvar dayan, yoksa bir duvar yarat...

• Ayak yuru, atar yurek zaman catar gomer kurek ve her bilek duser yere

• ..... Hediye Edilen Gunlerinde bir Duaci Ol Uluya Anlasilmadan Kapanmasin Darbeler Yesende Yuregine Affetmek en Asil Intikam.....

BAS DAMARLARIMA SIZLASIN...!!!

ßen LeyLa OLmuşum kimin umrunda..Mecnun çoktan gitmişken

böyLe aşkın Gözyaşı deniz oLur dünyaya..ben bi ömür harcamışım bu paramparca sevdaya..

Kendi ELLerinLe beni kaybettin..!!

Ben Seviorsam sen Bahanesin..

Esmer-ßeLa (esmer olanlar için )

Bitiyorum her nefeste..!!

Çok yaratıyıcımdır acayip sorun yaratırım

ay cnm cnm canımın içi..gönLümün Pichi

Yaşam otobüste seyahat etmeye benzer, son durak kara topraktır...!

Belki dalları kurumuş ağacım, sensiz susuz açım, belki bir bebek gibi çaresiz sana muhtacım...

Ağlamak Çözüm olsa Dünya Deniz OLurdu...!

Sevme sevsinler sana önem versinler. Ağlama ağlatki kıymetini bilsinler...

Bu kadar mı kasvetin ey gece ! Ne o yetmiyormu karanlıkların yoksa. Korkmuyorum artık senden gel. yeterse yıldızlarını üzerime...

Erkeklerin kalbi market gibidir giren çıkan belli olmaz, kızlarınki mezar gibidir giren birdaha çıkamaz...!

Geçmişten Öğren, Bugün İçin Yaşa, Yarın İçin Umut Et. Önemli Olan; Soru Sormaktaa Vazgeçme...

Neyin var hislerim aynı dün gibi Benim dünüm var yarınım var zehir gibi ...

Hayatta hiçbirşey az olmadı senin kadar hiçbirşeyi istemedim seni istediğim kadar sende başını alıp gitme...

Eski Günahların Gölgeleri Uzun Olur...

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri