7 Mart 2008 Cuma

Sevgili


Ben senin gözbebeklerinde kaybolmayı sevdim,
Seninleyken sana doyamamayı,
Sensizkense doyasıya seni yaşamayı sevdim..


Gün aşırı özlemek güzel,
Seni anımsayıp gülümsemek güzel,
Seni senle yaşamak bambaşka bir güzel.


En koyu mavilikleri avucuna,
En içten mutlulukları gözlerine,
En derin sevgileri kalbine usulca bırakıyorum.
Her zaman sevgiyle kal.


Seni dağlara yazsam yağmurlar,
Göklere yazsam bulutlar,
Gözlerime yazsam göz yaşlarım siler.
Seni kalbime yazdım artık kimse silemez..


Benim için seni görmek suya benzer,
Seninle yaşamak ise nefes almaya...
Susuz üç gün yaşarım ama nefes alamadan asla...


SENİ SEVİYORUM...
Seni yanımda hissettiğim zaman üzüntülerimi alıp,
Onların yerine şimdiye kadar kimsenin başaramadığı,
O güzellikleri o sıcaklığı, o ışığı koymayı başardığın için aşkım...


Yıldızlar vardır geceyi güzelleştirmek için,
Çiçekler vardır: kırları süslemek için,
Sevgiler vardır: kalpleri birleştirmek için,
İnsanlar vardır dostluğu yaşatmak için...


Sahiller dalgayı nasıl beklerse,
Gökyüzü mehtabı nasıl özlerse,
Kuru topraklar suya nasıl hasretse,
Sende benim hasretimsin...


Seni bir goncayken sevdim, şimdi gül oldun.
Seni bir yağmur damlasıyken sevdim şimdi göl oldun.
Ben mi? Ben bu çöldeyim şimdi,
Sende serabım hiç dokunamadığım.


Bir yanmaz yürek denirmi ona,
sevmek haram, yüreğinde ateş olamayana.
Bir gününü sevgisiz geçirdinse yazık,
En boş geçen günün o gündür, inan bana...


Ömrüme yetecek bir aşk ararken seni buldum.
Şimdiyse aşkıma yetecek bir ömür arıyorum.
Seni çok seviyorum...


Dün kalbime atılmış bir tohum idin,
Bugün ise köklerinle kalbimi saran bir çiçek.


Bazen asi olur seller, çağlayana dönüşür.
Köpüren kuduran suyun üstüne bir sessizlik kaplar.
Birikir bir göl olur. Öyle oluyorum sensiz olunca..


Yine sıçrayarak uyandım uykumdan, ağlayasıya özlemiştim seni,
Bir özlemki birikmişti gözkapaklarımda, dokunsalar ağlayacaktım inan,
Neye yarar gökyüzünde güneş, Sen yokken yanımda...


Zannetme ki gözlerim sana baktıkça bıkacak.
Ölsem ruhum daima seninle kalacak.
Kapanırsa gözlerim hayata,
İnan ki son sözüm
SENİ SEVİYORUM olacak!


Şarkıdaki melodi, doğadaki bahar.
Kalbimdeki yara, hepsi senin için.
Çoğu kez duygular anlaşılmaz ifadeler tutuk.
Eğer söyleseydin sevdiğini benim olurdu mutluluk..

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri